![]() |
Volgorde? :S
O.a. in Amerika worden de "Honk 1,2,3, thuishonk" termen gebruikt. (ofwel eerst zoenen, handwerk, oraal, neuken). Wrom die volgorde in godsnaam...
|
ja beetje triest he :)
|
...ik bedoel maar:P
Maar aan de ene kant is oraal intiemer dan neuken, dus vin k et nog vager... :s |
Uhm, nou en?
Niemand zegt dat jij dat ook moet doen. |
Misschien omdat neuken pas kan als mensen allebei tot op zekere hoogte bloot willen gaan. Voor orale seks is dit niet nodig.
(Ik doe ook maar een gok :o) |
oh, is dat zo?
ik ken ze weer anders... honk 1: zoenen honk 2: zoenen en vozelen honk 3: handwerk honk 4: orale sex honk 5: vrijen zo kende ik ze, maar ik wist niet dat het uit amerkia kwam, grappig! Vampire_esje |
Citaat:
Ik vind het ook maar raar. Orale seks vind ik ook intiemer dan neuken. Edit: wat me ook zo vaag lijkt: in soaps zie je altijd dat ze een hele tijd zoenen en handjes vasthouden, en dan ineens gaan bespreken om seks te hebben :confused: En wat gebeurd er met de rest??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er was hier laatst nog een topic over waaruit bleek dat er best een redelijk aantal mensen zijn die ook inderdaad eerst seks hadden voordat ze aan orale seks deden.
En ik trek me sowieso niks aan van dingen als 'honken', waarom zou je ook.. :confused: Ik vind dat zo vreselijk kinderachtig overkomen.. is meer iets voor een gesprek tussen 14-jarigen die wel aan seks beginnen, maar het niet eens bij de naam durven noemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Deden wij vroeger ook. Dan zeiden we niet wat we deden maar welke stap.
Stap 1 = zoenen stap 2 = onder truitje stap 3 = vingeren stap 4 = aftrekken stap 5 = beffen stap 6 = pijpen stap 7 = neuken Tja nu vink het ook wel dom, enkele x dat we het gebruiken is als er iemand bij is die het niet mag weten ofzo. (ouders ofzo) Maar dat is zelden. |
Citaat:
|
homerun!
|
in zekere zin heb ik nooit seks met iemand die ik nooit gezoend heb, dus honk 1 kan ik inkomen
de rest is wel zo gegaan bij mijn eeste relatie |
|
Citaat:
op die volgorde krijgen hun de leuke dingen eerst |
de volgorde van t amerikaanse gebeuren zo gaat t toch meestal bij mij ook..
|
Als ze dat toch leuk vinden.
|
Citaat:
dezelfde avatar heeft als u. |
Citaat:
|
#care
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij moet je broek toch voor orale seks hoor :D Die geslachtsdelen komen sowieso bloot te liggen, enkel bij manuele seks is dit niet het geval... Orale seks door een boxershort is geen orale seks, da's stom :nono: :o |
Citaat:
|
Ow :o Thanks :) Zei ik iets? :bloos: :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
nou nou, honkbal met 5 honken, het is me wat in 2005 |
Citaat:
|
volgordes zijn bullshit
|
Citaat:
|
Wouw. Dat deed ik ook in mijn vorige "relatie". Niet dat we ooit verder gegaan zijn dan zoenen, danwel borsten aanraken maar toch!
Wel erover praten of course. Ik vond het allemaal best, was enorm verliefd :P Zij durfde geen neuken te zeggen ofzo. Was maar raar. Dus dan maar 1 2 3 4 Geen honken, overigens, fuck honken. 1 zoenen 2 handwerk 3 oraal 4 noiken. Klaar. |
...dude doe waar jullie zin in hebben :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57. |