![]() |
Onze kus
heej, dit is de eerste keer dat ik hier een gedicht plaats, maar ik schrijf wel heel veel!
Ik wou eigenlijk weten wat jullie ervan vinden, of jullie het wel ok vinden of echt helemaal niks... dus geef alsjeblieft je mening! Onze kus De eerste keer dat je me kuste liet je voorzichtig je lippen op de mijne rustten Je handen gleden over mijn hele lichaam en ik liet je maar rustig begaan Toen uiteindelijk onze tongen elkaar vonden waren er meteen andere gevoelens die ontstonden Onze kus was zo vol passie en vurig en hopeloos langdurig Die mooie zoen was zo bijzonder en veranderde voor ons in een 7e wereldwonder |
ehm sorry, ik vind dit niets.. goed geprobeert maar het klinkt allemaal zo cliche, en de rijm is ook niets.
|
Het onderwerp ligt me totaal niet, dus ik zal alleen even de fouten eruit halen:)
rustten-> rusten (is toch gewoon hele werkwoord?) 7e-> zevende Post gerust nog een ander gedicht, maar deze vond ik niet echt geweldig. Ook inderdaad door de geforceerde rijm, probeer eens iets te schrijven dat bijvoorbeeld niet rijmt of zo:) |
Geen ruizende wind
Geen van plezier krijsend stemmetje Afkomstig van een kind Geen fluitende vogels Geen getik van de druppels Die neervallen uit een open kraan Totaal geen geluid Alleen die stilte Die me meer zegt Dan een miljoen woorden wat vinden jullie van deze?? Ik ben alleen niet zo tevreden over die laatste zin :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48. |