![]() |
[Outlook] Mail kwijt
Ik heb in Outlook Express (6.0) twee emailadressen en één van die emailadressen heeft weer verschillende submappen.
Nu is bij één submap ineens heel veel mail kwijt. Van oktober 2004 tot nu zijn er geen mails meer te vinden, terwijl ik die zeker wel gehad heb in die tijd. Ik snap er niks van; de rest van mijn mappen zijn gewoon in tact. Terwijl dit nu juist de map was waar alle mail van vrienden binnen komt.. :s Iemand die weet waar het door kan komen? |
Zijn de mails gearchiveerd?
(En staan dus in de arcief map) En waarmee bekijk jij mail, pop3 of imap? |
Het zou best kunnen dat het in de archief map staat, maar waar is die map?
En volgens mij bekijk ik m'n mail met pop3, al heb ik er weinig verstand van.. :o |
up :bloos:
|
kan het wellicht komen door het comprimenteren?
hij vraagt namelijk elke dag wel of ie berichten kan comprimenteren en ik heb wel eens op ja gedrukt, omdat ie anders maar niet ophoudt maar zeuren. |
Grote kans ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:s ik baal d'r behoorlijk van.
waar zit die archief map waar je het eerder over had? |
Niet gewoon in je mappen lijst?
|
nee, naast mijn zelf aangemaakte mappen heb ik Postvak In, Postvak Uit, Verzonden Items, Verwijderde Items en Concepten als mappen. Daar staan de mails allemaal niet bij.
Dit is trouwens de melding die ik elke keer krijg als ik m'n Outlook sluit: Berichten kunnen door Outlook Express worden gecomprimeerd. Hiermee wordt meer schijfruimte beschikbaar gemaakt. Dit kan enkele minuten duren. |
Ik weet het niet meer :(
|
Zoek gewoon eens door je computer met de naam van die mail. Kijk wat eruit komt.
Zoek ook bij extra om dat comprimeren uit te zetten. |
Citaat:
|
Wat een programma dan :P, zeer gebruikers vriendelijk.
Raar. Nu weet ik dus waarom ik nooit met outlook werk :D |
Citaat:
|
:d
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11. |