![]() |
DansMoves
Kan je goed dansen?
Dans je veel? Al lessen gevolg? Hou je van Country style of liever wat hip hop? ... Vertel het me! |
ik dans alleen met een slok op anders geneer ik me teveel, dat zegt genoeg over mijn danskwaliteiten
|
Citaat:
euh oja... ik dans slecht, maar als je carlos na doet kan er weinig mis gaan:) |
ja, ik hou van dansen. ik heb buikanslessen gevolgd en vroeger zat ik op indiase dansles. en ik dans graag op salsa, indiaas, muziek, hip hop en eigenlijk van alles
en ik doe ook graag videoclips na |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
in middelburg zijn er bijna geen leuke dansgelegenheden en ik ga (bijna) nooit in andere steden uit omdat ik geen rijbewijs heb en ook geen vrienden die zich daarvoor interesseren :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind van wel
|
Ja ik kan dansen ! Met of zonder drank op het maakt me niet zoveel uit. Met drank op ga ik dirrrty dansen en uh ik deed vroeger aan ballet maar dat pas in niet echt toe als ik uitga
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ohja mensen die denken dat ze kunnen dansen maar geen ritme gevoel hebben op de danslvoer bezig zien (y)
|
ik heb niet echt een ritme gevoel maar als ik eenmaal de feeling heb gooi ik er wel een paar gave moves uit.
|
Citaat:
|
Heb verschillende stijlen dansles gehad, heb het altijd erg leuk gevonden en het schijnt dat ik het nog wel aardig kon ook, ben in bepaalde stijlen vrij ver gekomen, er zijn een paar stijlen die ik nog niet geprobeerd heb maar nog wel graag wil doen, dus ws ga ik na de zomervakantie met een vriend van me op Salsadansles :D
|
Ik heb op breakdance en jazzballet gezeten :cool:
|
Voor de echte man is er maar een dancemove: Tegen de muur leunen en met het hoofd knikken. :cool:
|
Citaat:
|
Ik heb 8 jaar aan klassiek ballet gedaan en doe nu aan Afrikaans dansen.
Maar verder ben ik volgens mij belabberd in dansen :D Ritmegevoel zit er prima in, maar dansmoves niet. |
Kan je goed dansen? het schijnt, ik kreeg vrijdag iig weer complimentjes dat ik zo goed kon dansen, veel beter dan m'n vrienden :bloos:
Dans je veel? Nah, nietzo. maar op schoolfeesten dans ik alleen maar Al lessen gevolg? vroeger zat ik op volksdansen :( Hou je van Country style of liever wat hip hop? beide niet echt. |
ik denk altijd dat ik onwijs goed dans maar als ik achteraf de foto's zie word ik altijd weer geconfronteerd met de harde waarheid :(
|
Dansen is m'n leven.
Ik dans altijd en overal. Ik van niet zo fan van clipdansjes of voorgeprogrammeerde dansen (bv. als je een hele dans aangeleerd krijgt en gewoon de danspassen moet onthouden, daar suck ik namelijk in). Ik heb nog veel buikdanslessen gevolgd, en binnenkort waarschijnlijk opnieuw, zowel traditioneel bellydance als groove bellydance (y) . Maar het liefst van al dans ik als ik uitga, en dan het liefst op breakbeat ofzo. |
Ik zit op salsales en men zegt dat ik dat aardig onder de knie heb dus eeh tja.
|
ik heb goede moves :cool:
:p |
ik zit al vanaf mn 4e op ballet, maar dit jaar ga ik er mee stoppen.
dansen kan ik wel, maar ik dans niet echt als ik uitga want ik ga eigenlijk niet uit :s |
Ik vind dat ik best ok kan dansen, geen ingewikkelde danspasjes van de tv ofzo maar gewoon lekker bewegen op de muziek.
Heb verder niet op breakdance oid gezeten, maar wel 3,5 aan stijldansen gedaan. |
ik dans met mn lippen getuit en mn boobs naar voren als ik bertbart mag geloven dus tja
|
met mijn broer doe ik altijd rare moves als de man in die film met will smith (oww die) waarin will smit mannen helpt met dates enzo.
mijn huisgenootje pikt moves van de tv op en die oefenen we dan een week en dan gaan ze de dansvloer op. (ook weird) verder doe ik mensen na met uitgaan. maar dat is meer omdat ik niet geweldig kan dansen. en het levert meer fun op. |
ik doe altijd maar wat. (y)
verder skanken en ik heb op stijldansen gezeten. (tot goud afgedanst ook.) |
Ik vind dansen geweldig. Ik denk alleen dat ik er belachelijk uitzie als ik dans, dus daarom zuip ik mezelf altijd moed in. (y)
|
ik dans als een mongool.
|
Ik dans alleen als ik gezopen heb ,en dan dans ik als een mislukte hiphopper met wiebelbenen.
|
Tuurlijk kan ik dansen.
House, soul, hiphop als er maar iets funky's in zit en/of een goede beat en/of catchy is..... |
Jaa dansennnn! Ik dans als ik uitga en ook stiekem op mn kamertje voor de spiegel, want soms zien dingen er gewoon niet zo uit als je verwacht en dat kun je dan fijn checken. Het werkt want ik schijn salsa-heupen te hebben en dat was een compliment :eek:
Oh ja mn oma vond dat ik maar moest leren stijldansen want 'dat hoort bij een goede opvoeding' doeiiiiiiiiiiii oma :) |
Dansen is leuk :) Als ik nuchter ben dans ik alleen op een beetje dansbare muziek, met drank op lukt het op hardcore en weetikwatallemaal ook wel.
Mn ouders zeggen dat ik moet leren stijldansen zodat ik dat op feestjes ook kan. Ja leuk, ik heb nogal vaak zulke feestjes :| |
:nono: Als je goed kan stijldansen is het leuk.
|
Citaat:
|
ik swing de pan uit JA (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik skank me ass er af bij iedere skaband die maar een beetje goed is. kan er gewoon niet op stil blijven staan. verder gewoon lekker beuken in de pit.
vroeger zat ik op breakdance, dat is toch wel even wat vetter dan stijldans of line dance natuurlijk :cool: |
Ik heb een jaar op streetdance gezeten, en daar zoveel geleerd. Nog steeds heb ik er profijt van, gewoon met maat tellen en losjes bewegen.
Ik kon trouwens ushers - Yeah helemaal doen, en justin. Eigenlijk wil ik weer streetdancen hier in Utrecht maar nog niet gezocht. |
Ik dans alleen na een paar glazen bier, en dan vind ik het leuk ook al kan ik er niks van (y) Ik weet niet hoe ik dans, ik zwaai wel wat debiel met m'n armen en ik draai rondjes, maar geen snelle. Het viel me laatst pas op, om de zoveel minuten ben ik helemaal om m'n as gedraaid :confused:
Maargoed, als ik dans dan staan er toch allemaal gothics om me heen en die dansen ook debiel dus het maakt allemaal niks uit. Ik zou opzich wel buikdansles willen, maar ik heb geen geld. Dus probeer ik Rachel Brice na te doen :eek: en nee, dat lukt niet. |
moshen (y) en ik heb een beetje breakbeat moves. verder hobbel ik gewoon wat op en neer yo
|
Ik wissel het drinken wel eens af met b00gie, uiteraard heers ik ook op dit gebied.
|
ik zat op jazzballet en ik kan ook een beetje breakdancen yay
en skanken doe ik ook en verder doe ik maar wat. met hip hop rijd ik altijd in een auto. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52. |