![]() |
boxers voor vrouwen, stringetjes voor mannen
ik snap niets meer van de mode tegenwoordig? :confused: vrouwen lopen er bij als mannen in kisten, met ongekamde haren en hebben onderbroeken in een vorm van een boxer, en mannen zijn geen mannen meer, want er zijn tegenwoordig stringetjes voor mannen en mannen lopen rond in strakke truitjes:( wanneer worden mannen weer echte mannen met baardhaar en onderhemden? Wat vinden jullie? verbetering of achteruitgang. en wat kan er volgens jullie nog wel? maar wat is potteus en wat is er nichterig?
|
kind maak je niet druk! :D
|
ik hou van echte mannen zoals je zelf beschrijft, maar ze moeten zich wel goed verzorgen, wat verzorging betreft is niets mij te nichterig. onverzorgde vrouwen met okselhaar en opgeschoren kapsels vind ik echt het ergste wat er bestaat, maar met (jonge) androgyne types vind ik niets mis, wel leuk juist. als je niet meer goed kunt zien of het een jongen of meisje betreft is de grens al overschreden.
|
iewww strakke truitjes en strings bij mannen
|
mijn ex had vandaag een strak knalroze benneton t-shirt aan en het stond hem geweldig! niets mis mee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahaha jaaaaaa kijk maar uit hee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Menschen, menschen, menschen :nono:
|
waar zien jullie me voor aan :(
|
Citaat:
|
http://www.blomeindhoven.nl/files/Im...sse%202803.jpg
zoeits bedoel je |
Citaat:
|
Citaat:
|
bwuuugh
|
ik hou wel van harige baardapen van 2 meter :(
vrouwen met ongekamd haar en kisten heb ik vreemd genoeg niet zóveel problemen mee :confused: |
Ik schijn nichterig te zijn met mijn strakke truitjes en geschoren oksels.
En ik vind vrouwen met kisten, ongekamde haren en -vooral- boxers onwijs sexxay. Dussem. De wereld verheumeut (y) |
ik dig dat adrogyne wel, met mate aub. mijn vriendje kan soms best wel gay zijn met ietwat strakke shirtjes en creme voor zijn droge handen hihihi maar dan vind ik hem alleen maar schattiger :cool: ik ben op mijn beurt weer soms wat mannelijk want ik boer heel hard en draag soms boxertjess :rolleyes:
|
Citaat:
Maar dat geeft niks, want dat heb ik ook. Opgeschoren ongekamd haar zelfs, oeee. :eek: En ik heb nog boxers ook, maar die zijn van kant. En ik draag rokjes dus je kan wel zien dat ik een meisje ben. Zolang niemand me aanspreekt met 'meneer' vind ik het best :( (y) |
Ik hou van manwijven
|
als ik maar makkelijk in t broekie kan met mn grijpgrage handjes
|
Ik word vaak een beetje onpasselijk van wijfmannen.
Maar als het echt ver doorslaat vind ik het wel weer leuk :) |
Citaat:
Als je zo'n kerel tegenkomt (zie afbeelding) compleet met "hippe" zonnebril en zo'n heup rugzak dingetje dan dan denk je toch ook bij jezelf: OMG wat ben jij gayerig gekleed. Of vinden jullie dat "hip"? Of zie je jezelf al in gedachten arm in arm lopen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51. |