![]() |
Te wijde vagina
wat vinden julie jongens ervan als een meisje een wijde vagina heeft waar je makkelijk met een hand in kunt?
|
uhm jha kijk kan geil zijn mja nou kvind het eigenlijk nix tijdens de sex mja ff flink aanspanne oefene
|
Wat valt er van te vinden. Indien dat zo is kan het meisje er weinig aandoen denk ik. Hetzelfde met: Wat vinden meiden van een kleine penis... Tjah, so be it...
Maar goed, als je mijn mening wilt weten. Ik heb liever niet dat een vagina te wijd is. De kans dat ie er dan uitfloept is veel groter dan bij een nauwe vagina. Daarnaast voelt het meisje er helemaal niets van. Sowieso is de vaginale stimulatie al minimaal, en dan helemaal. Dus, mij lijkt het, wanneer ik het voor het kiezen had, geen optie... Maar goed, je moet het doen met wat je hebt... Dus... |
Dat alleen sou het niet waard zijn om relatie mee te be-eindigen. Als jij er tevreden mee kunt zijn , en je (toekomstige) vriend ook, dan is er gen probleem. Zelf heb ik er geen ervaring mee :bloos:
|
vrouwen hebben nog altijd een mond
een man moet wel verdomd lange vingers hebben willen ze vervanging bieden voor zijn lul |
Citaat:
uiterlijk telt voor mij heel weinig ten 2e vraag ik me heel erg af of de sex er onder lijd ten 3e als het zo is dan zijn e rnog genoeg manieren om plezier te maken ten 4e moet sex niet zo gehypt worden |
beter dan te strak
|
Citaat:
|
Waar je met een hand in kan? :eek:
|
nix. Tenzij de jongen van fisten houd:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
liever een klein snoezig vaginaatje...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wel spannend, kun je proberen met je hoofd in te gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kut voor beiden.