![]() |
een zakdoek of liever...
rochelen op straat? Een zakdoek is toch wat netter, maar rochelen wat hygienischer. maar wat verdient de voorkeur? ik ben er nog steeds niet over uit! Help mij? Want ik vind een zakdoek echt niet lifestylisch-verantwoord:nono:
|
Tissues. :)
|
een zakdoek is meer iets voor opaatjes
maar ik kan niet meepraten want ik rochel nooit op straat |
Citaat:
|
zakdoeken zijn vies
|
Geef mij maar beide! Soms moet ik wel rochelen omdat ik anders teveel mijn zakdoek moet bovenhalen!
Mijn neus is nu dicht door hooikoorts en mijn zakdoek ligt op mijn computertafel :( . Oh en ik haat verstopte neus want dan moet je ademen door je mond en stat je mond open en dan lijk je stom :( |
Bah! IN je zakdoek en dan in je zak :(
|
Citaat:
nu ben ik zeker weer tuttig :) |
ik doe gwoon rochelen, ook als k nie verkoude ben. Spuug elke meter minstens een keer op de grond.
met open mond lopen staat idd heel erg dom (n) . |
Ik rochel niet. Geloof ik.
|
Citaat:
rochelen op straat, als ik het voor het zeggen had stond daar een vette straf op, zo goor (n) |
Gewoon, neus snuiten en zakdoekje weggooien. :confused:
|
gewoon je neus snuiten, maar niet midden op straat. doe dat dan ergens waar wat minder mensen er last van hebben.
|
ik roggel als de tyfus.
|
Ik vind stoffen zakdoeken echt te walgelijk :|
|
Citaat:
Citaat:
|
hangt er vanaf he, soms zit het voorin, soms zit het achterin ;)
|
Citaat:
Overigens snuit ik mijn neus onder de douche, en meestal hoeft het niet meer op een dag. |
als ik een droge bek of een vieze smaak in mn mond heb dan spuug ik wel eens op straat maar meestal als niemand kijkt, maar verder snuit ik mn neus wel gewoon in een zakdoekje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53. |