![]() |
[Mobiel Opwaarderen] Hoe safe is het?
Hi,
Ik had een vraag over het mobiel opwaardere bij een prepay telefoon. Het gaat via je bank of giro rekening. Is het wel safe? Ik heb het al een tijdje en volgesmij zitte hier en daar een aantal lekjes. Is er iets van een bepaalde code die identiek bij 1 persoon blijft als je opwaardeert? (zo op je bank of giro staat) K k, bedankt! |
Citaat:
of werkt dat niet zo.. :o |
Citaat:
|
Citaat:
over welke service / provider gaat dat dan? want voor mij klinkt dit best nieuw :| |
Citaat:
|
Het is zo safe als de Girofoon of whatever is. En dan nog hoef je je er niet te druk om te maken dat iemand jouw specifieke beveiligingscode gaat raden. De kans dat hij jouw giro/banknummer pakt is al 1 op de zoveel miljoen oid en de kans dat hij dan ook nog jouw nummer raadt is 1 op 100.000, reken de kans dat je "de lul" bent maar uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bijna net zo onveilig als bankpasjes, want met bankpasjes kun je geld opnemen met een viercijferige code.
:rolleyes: |
Citaat:
als ik perongeluk jouw e-mail wachtwoord, pincode, pin van je mobiel, scholierenforum wachtwoord nou eens raad zelfde probleem maar ik zal ook niet beweren da tdie dingen in proincipe niet waterdicht zijn |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |