![]() |
Wie is je lievelings lifestyler en waarom?
Met wie van lifestyle kun jij je echt goed identificeren en hoe komt dat? Zijn er mensen die je, ook al ken je ze alleen over internet, echt denkt te mogen? Vertel het me! (y)
|
Nou, ik vind Lisa, Maite, Bart, Ken, Fairuz, Leno, Martijn, Carmen en Britt heel lief. :)
|
Oh god, jongens als dit weer een analyseertopic/verkiezingstopic wordt gooi ik em direct dicht, maar ik zal het even aankijken...
|
Van de piems vind ik Bart, Nick, Ridder, Haligh, DBD, Metal, ATR_Soundsystem, exo en Broeder wel leuk...alleen wisten ze het nog niet :o
Van de tiets: Otis, Oma, zerO, Margot, Grandmommy en nog enkelen maar ik heb het zo niet op de tiets dus vergeet ik die rapper :o |
Teun natuurlijk :cool: (y)
|
Ik vind Angellena lief
[wijzig] Ze laat het open! (y) |
Willen alle Teunen zich verwijderen :D
|
jullie moeten er ook bij vertellen waarom!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn lievelingslifestyler is Herm. |
Citaat:
|
waarom lachen we? zal ik ook meedoen: haha
|
ze heeft geen piemel
|
Citaat:
@AngelLena: Op het moment ben ik met mijn eentje. :) |
Citaat:
|
ik met 655321 want die heeft dezelfde genen
en anders met blenderhead want die is cool |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja iedereen wist wie ze was
|
Goed, ik blijf ze cool vinden (y)
|
*kuch*
*oma* en ik lezen mee, even voor de info... |
pan am, otis, hermione, noe, heroin chique, ridder, zara, teun, le bitch, apomes etc
|
Apomes, maar dat moet ik op de meeting nog even nagaan :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeg AngelLena, jij en *oma* hebben gezamelijk al zes keer gepost in deze topic en zijn nog geen enkele keer ontopic gegaan, misschien moeten jullie jezelf even waarschuwen! :) Er zijn enkele forumers met wie ik het ook kan/kon vinden in het echt. Sommige zie ik nog geregeld. Zo heb ik deels te danken aan het forum een goede vriend overgehouden. Lisa, en misschien daarbij ook Maite, zie ik als alles goed is over een dikke week en als dat niet lukt dan wel over een maand, dus dan is de cirkel rond en ben ik de ultieme forumnerd! :) |
Oke, wil je dat ik het goede voorbeeld geef? Prima. Doen we dat.
Qua lifestylers zijn er vrij weinig mensen waarvan ik denk dat ik daar erg goed mee overweg zou kunnen. Er is er wel 1 waarmee ik goed overweg kan, zowel op het net als irl, maar die heeft een ban, dus tja, daar heb je weinig aan. Hoe dat komt, geen idee eigenlijk, wel gedeelde interesses en gelijke humor, dan kom je een heel eind. Ik heb irl een aantal vrienden die ook op het forum zitten, maar die komen niet of nauwelijks op LS. |
mijn lievelingsforummers zijn vooral de mensen die ik irl heb gezien, en die weten dat zelf denk ik wel :mad: (y) en margottenenbaum is tegenwoordig ook mijn msnmattie, hajjeniegedachthe :mad:
en die ik niet ontmoet heb; lebitch en teun en fairuz en leno en snood |
Ik denk dat ik Apomes irl wel zou mogen. Verder vind ik het een beetje moeilijk in te schatten, omdat mensen over het internet heel anders over kunnen komen. Eerlijk gezegd lijken de meesten me hier wel oke.
Maar we zullen zien op de meeting :) |
Citaat:
|
Citaat:
je vergeet het 'hoe komt dat' gedeelte. |
Ja, maar iedereen die hier populair is post heel veel. En als ze niet aan het posten zijn zijn ze blijkbaar met Hermione aan het MSN'nen, dus het zijn allemaal nerds.
Ik hoef geen vreemde nerds, ik heb m'n eigen al. :D |
Citaat:
|
Citaat:
[edit: *knip* ] |
Citaat:
|
Teun, omdat hij zo'n ruige baard heeft :bloos:
|
Ze lijken allemaal vrij veel op elkaar.
|
Snolleboks. En Hermione.
|
mijn lievelingslifestylrs zijn ehhh weet ik niet want ik mag er best veel wel:o
|
Ik vind gmummy, hermi en margot lief.
|
Geen idee, ken ze niet.
|
Niemand hier leest de beginpost waarin precies staat wat van je gevraagd wordt en wat niet. Jammer, maar dan moet ie toch maar dicht, verkiezingen oid doen we dus niet aan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09. |