![]() |
trance; beste nummer?
heya allemaal, was ff benieuwd welk trance/hardtrance liedje jullie het beste van het beste vinden?
ik iig: svenson & gielen - twisted.mp3 thx alleen zinnige reacties aub |
Robert Miles - Children
Delerium - Silence |
underworld en orbital zijn meer alternative dance ofzo...
|
Members Of Mayday - Somic Empire (Full Version)
heel sterk, jammerdat het noit een echte hit geworden is :( |
|
Orbital - Halcyon & on & on vind ik erg goed (y)
Ook wel bekend als de intro song van de ub3rl33t3 film Hackers, die IMO zowel gaaf begint met dit nummer alsmede gaaf eindigt in een vliegtuig met The Plague die wordt opgepakt (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Marco V - GODD
heb het sowieso niet echt op trance.. DJ Isaac maakt wel gave hardstyle |
Robert Miles - Children
Robert Miles - Fable |
Citaat:
|
Citaat:
|
cosmic gate - The Truth
Out of Grace - 140 BPM Snowman - And then they start to dance |
Velvet acid christ - an evening with knives
(denk dat t acid house is eigenlijk..maar ok..) |
Citaat:
|
Citaat:
http://games.swirve.com/utopia/help/ Midi :D |
Obsession van Tiesto is zo gaaf, vooral in de mix van Junkie XL
|
Don't toutch that sterio (kweet niet of ut goed schrijf)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
btw, jullie hebben overal wel namen voor heh:)
|
Accesive Rhythm - Activate
Ralphie B - Massive Mirco de Govia - Epic Monolith Ernesto vs. Bastian - Lonely People Perpetuous Dreamer - Dust.wav Aquanuts - Deep Sea [Martin Eyerer Mix] Rising Star - Clear Blue Moon Midway - Monkey Forest |
Citaat:
|
Citaat:
Het begin lijkt heel erg veel op Deradu - Sandstorm |
krid snero - whiteline 2001 :cool:
|
da rude - sandstorm ? ;x
anyway prodigy is ook wel goed. vooral breathe & firestarter ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hackers is een belachelijke kutfilm :).
Wij zetten hem de eerste keer uit toen 'The Plague' binnenkwam op zijn SKATEBOARD met de woorden: 'Have no Fear , I is here' :D |
Sterke argumentaties. Ik ben er helemaal kapot van.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar dit was een ander topic geloof ik |
Citaat:
|
Citaat:
eXo, uw Audiogalaxyprovider, at your service. Look for a eXo-retail store near you! |
Citaat:
Citaat:
En skateboard. Ach. '95 heh. En leet. Ik vond die Joey nou niet echt een held. Als je een realisme wilt dan ga je zelf maar de scriptkiddo uithangen ;) IMHO dan. Ik bedoel de animaties zijn niet lelijk. Tuurlijk klopt er af en toe geen hout van, logisch. Als je realisme wilt lees je het boek van die gast met die moeilijke naam die Mittnick had opgepakt ;) En even ontopic: de muziek van Hackers is op zich best leuk. Prodigy voornamelijk. Weet iemand hoe dat nummer heet bij die 2 gasten die hun eigen TV studio hebben? Dus redelijk op 't midden-einde als Dade en Kate hun om hulp gaan vragen? |
playlist hackers soundtrack:
Hruder & Dorfmeister - Original Bedroom Rockers Underworld - Cowgirl Prodigy - Voodoo People Leftfield - Open Up Carl Cox - Phoebus Apollo Josh Abrahams - The Joker Orbital - Halcyon And on And On Plastico - Communicate Prodigy - One Love Stereo MCs - Connected Ramshackle - Eyes, Lips, Body Urban Dance Squad - Good Grief Machines of Loving Grace - Richest Junkies Still Alive Squeeze - Heaven Knows |
Citaat:
|
Dj tiesto - Lethal Industrie
Future Breeze - Temple of dreams Cosmic Gate - Back to earth Cosmic Gate - The truth Mark Norman - Overkill Mark Norman - Total Seduction Ferry Corsten - Punk EN alle liedjes van SPEEDY J natuurlijk! |
Speedy J zuigt.. (imho)
|
Citaat:
|
Probeer es wat Spiral Tribe... (y)
|
Ferry Corsten - Punk
|
Citaat:
whats in a name, tis allemaal bagger |
Citaat:
|
Club tropicana ft. dj bart-things to come :)
|
Citaat:
Tilt - Children (Tilts Courtyard Mix) :) en mijn persoonlijke trance favoriet: Cass vs Slide - Perception (het origineel, NIET de vocal mix) |
Ik heb heel weinig verstand van trance (maar dan ook heel weinig..)
Leuk; Liberte Barthezz - on the move |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48. |