![]() |
21 worden
Ik vroeg me af, wat nou het verschil is als je 21 geworden bent.
Zijn er dingen die echt pas vanaf je 21e mogen of gelden? (en dan dingen van waarde, niet die ene discotheek inmogen). Of is dat nog iets van vroeger en zijn de meeste grenzen tegenwoordig verschoven naar 18? |
Ik dacht dat je als je een kind zou willen adopteren, de minimumgrens 21 is. Naast andere vereisten natuurlijk.
|
En je ouders zijn vanaf je 21e helemaal niet meer voor je verantwoordelijk. Tussen je 18e en 21e is een schade op bepaalde manieren nog te verhalen op je ouders.
|
Er zijn wel degelijk plaatsen met uitgaan waarvoor je 21 diend te wezen altans dat willen ze doen geloven en word je om je legitimatie gevraagt en je bent geen 21 dan heb je wel degelijk pech
grtz ivo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je mag geloof ik ook bepaalde motors rijden die erg zwaar zijn, dat mag daarvoor niet. Moet je wel een motorrijbewijs hebben natuurlijk. ;)
En je mag dan ook in de VS uit, al zou ik dat niet doen. :p |
Citaat:
|
Citaat:
Als je op, of voor je 21e je motorrijbewijs haalt moet je op een motor die minder heeft dan 25KW. Daar moet je dan 2 jaar op rondrijden, vervolgens mag je pas op een motor met meer dan 25 KW. Als je na je 21e je motorrijbewijs haalt, dan mag je meteen op vol vermogen (meer dan 25KW dus). Hoe je in godsnaam op 45KW komt weet ik ook neit, want dat is in ieder geval zeer incorrect. |
Citaat:
|
De jongeren in Nederland mogen blij zijn dat ze al met 16 jaar in cafe's mogen komen, en alcohol en/of roken mogen. In Amerika kom je onder de 21 de cafe's niet in, en alcohol drinken is onder die leeftijd al helemaal taboe in de States. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |