![]() |
Nieuwe presentator Top of the Pops!
In juni is Curt officieel voorgesteld als de nieuwe presentator naast Hanna Verboom van het succesvolle muziek programma “Top of the Pops” welke iedere zondag bij BNN te zien is. Een programma dat voor Curt op het lijf geschreven is en waar hij zijn liefde voor muziek in kwijt kan. Kortom; Curt is een veelzijdig talent waar we in de toekomst nog heel veel van gaan horen!
___________________________________________________ |
Eh ja, jippie.
Wie is Curt? |
Watch me care.
Copyright: nare man |
ik vond het een beetje tegenvallen..
|
Citaat:
|
Boring gast!
|
Citaat:
en die hanna verboom is ook waardeloos als presentatrice |
Citaat:
|
En trouwens, NIEMAND met een oprechte liefde voor muziek kan die kwijt bij Top of the Pops, het playbackprogramma met gillende geinstrueerde bakvissen dat druipt van de NEPHEID(N).
|
Hehe ja daar moeten ze toch vaak 5 keer over nieuw beginnen omdat het publiek wel op het juiste moment moet gillen? (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
website; www.curtfortin.com Oordeel zelf;) |
Hahhaha.. Het druipt er van af.. Al die EGO's bij elkaar..
Geen zinnig woord kan er uit voort vloeien!! Maar dat geef niet.. Een paar jaren van ervaring en praktische kennis kan wonderen verrichten! ;o) Maak je niet druk. Je bent niet ver weg van een Kans! Grijp hem als'ie voorbij komt. Want het kan zijn dat het je enige is.... (y) EGGGO! |
pffff... wat een ontzettende gladjakker!
oe kijk mij ik heb fans... oe kijk mij ik ben in milaan... oe kijk mij ik doe een fotoshoot... *zucht* :rolleyes: Maar het is natuurlijk verschrikkelijk moeilijk... TOTP presenteren! :rolleyes: |
Citaat:
:s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kurt Rogiers?
|
Hij heeft ook in de musical 'de Zevensprong' gespeeld. Toch?
|
ik vind 'm stom (n)
|
3.5 dag en nog steeds geen slotje :confused:
|
Citaat:
|
Oh ja die knakker. Heeft in ONM gespeeld heel kort en hij speelde toen in dat vervolg van Starmaker dat na een paar weken van de buis werd gehaald.
Best een vies manneke. |
Citaat:
Kijken of jij zo mooi bent he! Pff... :evil: |
Echt zo'n mislukte kerel die zichzelf een 'entertainer' vindt, maar nooit verder zal komen dan 3 weken bij alles wat kanloos is in tv-land:D. Geweldig, dat soort losers.
|
Citaat:
|
Nou ja, de TITEL van dit topic trok in ieder geval mijn aandacht.
|
Citaat:
|
Henny Huisman leek me beter.
|
Citaat:
Mensen met meer talent bedoel ik dan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29. |