Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Verhalen & Gedichten (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Masturbatie Frustratie (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1201887)

Flosdraad 12-06-2005 18:39

Masturbatie Frustratie

En hoppa, na korte afwezigheid (vakantie, moet ook gebeuren) Opnieuw een tekstje van Flosdraad. Een controversieel onderwerp. Het moet gezegt worden dat het een tekst is van niet geringe tijd geleden. Ik wacht op uwe reactie.

Masturbatie Frustratie
Als jongen van 15 heb ik zo mijn behoeften. Met die behoeften bedoel ik de niettemin grote drang die elke jongen van mijn leeftijd heeft, die drang op het gebied van seks. En wat was nou het geval, gisteren was ik, om het maar eens enorm plat te zeggen, zo geil als een pakje boter. Wat doe je dan als er geen vrouwelijk schoon binnen handbereik is? Juist ja…Dan stap je achter de computer en dan help je jezelf.

Iedere normale jongen heeft het wel eens gedaan, ik dus ook. Het was een van de eerste keren dat ik het deed. Ik voelde me er, eerlijk gezegd, nogal ongemakkelijk bij. Maar ja, je lul heeft een veel sterkere wil dan je hersenen. Dus je gaat er dan toch voor. Het probleem is alleen dat je verschrikkelijk hard betrapt kan worden. Iets wat mij jammerlijk genoeg gebeurde.

Mijn broer is iemand die altijd zomaar komt binnenvallen zonder enige waarschuwing. Normaal hoor je hem overal aankomen, hij is een wervelwind van woorden en is enorm luidruchtig in voetstap en adem. Dit keer echter niet, ik had niet door dat hij mijn kamer binnen zou komen. Ook niet verwonderlijk, ik was immers met heel andere dingen bezig. Zelfbevrediging eist al je aandacht op, geloof mij maar. Maar dan komt wel dat moment, die confrontatie. Mijn broer, een ‘man’ van 25 jaar, komt even luidruchtig binnen als altijd met een uitgelaten begroeting zwaait hij mijn kamerdeur open. Ik zit zojuist te bekomen van mijn geheel nieuwe masturbatie ervaring, met mijn pieleman nog in volle omvang wijzend richting de computer met daarop te zien een plaatje van een beeldschone zeer goed gelukte dame met borsten waar je U tegen zegt.
De stilte die er op dat moment valt, die is werkelijk verschrikkelijk. Terwijl mijn broer wat ongemakkelijk staat te aarzelen in de deuropening probeer ik nog radeloos mijn opgezette klokkenspel terug de broek in te stoppen. Net of ik nog zou kunnen verbergen wat hier even tevoren had plaats gevonden. Terwijl ik met mijn broek in gevecht ben merk ik dat mijn stijve piemel te groot is voor mijn onderbroek waarop mijn broer zegt: “Wat doe jij nou”. Alsof hij ineens niet meer weet wat afrukken is. Mijn gespeelt verontwaardigde antwoord luid vervolgens zoiets als een Mijn gespeelt verontwaardigde antwoord luid vervolgens zoiets als een mengeling van onverstaanbaar gemurmel en het geluid van een overslaande puberstem, wetend dat het niet meer te ontkennen valt.
Mijn broer staat nog steeds wat treuzelend bij de deur, doet eerst de deur dicht en dan weer open.Van het ene op het andere moment slaat zijn gedrag om in zijn uitgelaten bui. Mijn kaneelstok is intussen geslonken tot zijn normale formaat zodat mijn broek gelukkig weer genoeg ruimte herbergt. We keken elkaar kort maar intens, na een ogenblik verdween mijn broer uit de deuropening en sloot de deur.

Flosdraad 12-06-2005 18:42

Citaat:

Flosdraad schreef op 12-06-2005 @ 19:39 :
En hoppa, na korte afwezigheid (vakantie, moet ook gebeuren) Opnieuw een tekstje van Flosdraad. Een controversieel onderwerp. Het moet gezegt worden dat het een tekst is van niet geringe tijd geleden (Deze jongen is inmiddels 17). Ik wacht op uwe reactie.

Masturbatie Frustratie
Als jongen van 15 heb ik zo mijn behoeften. Met die behoeften bedoel ik de niettemin grote drang die elke jongen van mijn leeftijd heeft, die drang op het gebied van seks. En wat was nou het geval, gisteren was ik, om het maar eens enorm plat te zeggen, zo geil als een pakje boter. Wat doe je dan als er geen vrouwelijk schoon binnen handbereik is? Juist ja…Dan stap je achter de computer en dan help je jezelf.

Iedere normale jongen heeft het wel eens gedaan, ik dus ook. Het was een van de eerste keren dat ik het deed. Ik voelde me er, eerlijk gezegd, nogal ongemakkelijk bij. Maar ja, je lul heeft een veel sterkere wil dan je hersenen. Dus je gaat er dan toch voor. Het probleem is alleen dat je verschrikkelijk hard betrapt kan worden. Iets wat mij jammerlijk genoeg gebeurde.

Mijn broer is iemand die altijd zomaar komt binnenvallen zonder enige waarschuwing. Normaal hoor je hem overal aankomen, hij is een wervelwind van woorden en is enorm luidruchtig in voetstap en adem. Dit keer echter niet, ik had niet door dat hij mijn kamer binnen zou komen. Ook niet verwonderlijk, ik was immers met heel andere dingen bezig. Zelfbevrediging eist al je aandacht op, geloof mij maar. Maar dan komt wel dat moment, die confrontatie. Mijn broer, een ‘man’ van 25 jaar, komt even luidruchtig binnen als altijd met een uitgelaten begroeting zwaait hij mijn kamerdeur open. Ik zit zojuist te bekomen van mijn geheel nieuwe masturbatie ervaring, met mijn pieleman nog in volle omvang wijzend richting de computer met daarop te zien een plaatje van een beeldschone zeer goed gelukte dame met borsten waar je U tegen zegt.
De stilte die er op dat moment valt, die is werkelijk verschrikkelijk. Terwijl mijn broer wat ongemakkelijk staat te aarzelen in de deuropening probeer ik nog radeloos mijn opgezette klokkenspel terug de broek in te stoppen. Net of ik nog zou kunnen verbergen wat hier even tevoren had plaats gevonden. Terwijl ik met mijn broek in gevecht ben merk ik dat mijn stijve piemel te groot is voor mijn onderbroek waarop mijn broer zegt: “Wat doe jij nou”. Alsof hij ineens niet meer weet wat afrukken is. Mijn gespeelt verontwaardigde antwoord luid vervolgens zoiets als een Mijn gespeelt verontwaardigde antwoord luid vervolgens zoiets als een mengeling van onverstaanbaar gemurmel en het geluid van een overslaande puberstem, wetend dat het niet meer te ontkennen valt.
Mijn broer staat nog steeds wat treuzelend bij de deur, doet eerst de deur dicht en dan weer open.Van het ene op het andere moment slaat zijn gedrag om in zijn uitgelaten bui. Mijn kaneelstok is intussen geslonken tot zijn normale formaat zodat mijn broek gelukkig weer genoeg ruimte herbergt. We keken elkaar kort maar intens, na een ogenblik verdween mijn broer uit de deuropening en sloot de deur.

Anki 12-06-2005 18:46

hahahaha sorry, maar ik vind best grappig...
is het echt gebeurd? ik vind het wel leuk geschreven :D

I C U 12-06-2005 18:51

Ik heb je al verteld wat je mogelijk zou kunnen verbeteren (dat stukje van je broer die altijd binnen komt wandelen iets later) enz. Verder vind ik 't best grappig, en het is op een droogkloterige manier geschreven, wat me best bevalt. :D

duivelaartje 12-06-2005 19:03

Ik moest hier toch echt bij lachen.:D

MetalliCat 12-06-2005 19:15

Aan het eind ga je ineens in de verleden tijd over, een zin staat er drie keer in, en 'alsof je niet meer weet wat masturbatie is', reken maar dat je broer hem ook van jetje geeft zo nu en dan!

Vogelvrij 13-06-2005 12:07

Citaat:

Mijn gespeelt verontwaardigde antwoord luid vervolgens zoiets als een Mijn gespeelt verontwaardigde antwoord luid vervolgens zoiets als een mengeling van onverstaanbaar gemurmel en het geluid van een overslaande puberstem, wetend dat het niet meer te ontkennen valt.
Huh?

Dit onderwerp ligt me niet, maar dat heb ik al zovaak gezegd bij zulk soort dingen. Maar toch vind ik dat je hier wel een vlotte stijl hebt en het is je gelukt me een flauwe glimlach te bezorgen. Wel een leuk tekstje dus:)

Flosdraad 13-06-2005 13:35

sorry van de verschrikkelijke foutjes, ik had het nog eens na moeten lezen. het is ook al weer van drie jaar terug.

Vogelvrij 13-06-2005 13:36

Citaat:

Flosdraad schreef op 13-06-2005 @ 14:35 :
sorry van de verschrikkelijke foutjes, ik had het nog eens na moeten lezen. het is ook al weer van drie jaar terug.
:nono: Een beetje dingen posten van drie jaar geleden, daar raak ik van in de war. Dus je bent achttien?

Flosdraad 13-06-2005 13:39

Citaat:

Vogelvrij schreef op 13-06-2005 @ 14:36 :
:nono: Een beetje dingen posten van drie jaar geleden, daar raak ik van in de war. Dus je bent achttien?
bijna 18. Ik schrijf zoooooveeeeeel, als ik alles hier moet gaan plaatsen, dan worden jullie gek. Ik kwam dit stukje korte tijd geleden tegen en ik vond het best aardig, vandaar dat ik het erop zette. En dat jij daar dan van in de war raakt, tja, dat is jouw probleem.

Vogelvrij 13-06-2005 13:41

Citaat:

Flosdraad schreef op 13-06-2005 @ 14:39 :
bijna 18. Ik schrijf zoooooveeeeeel, als ik alles hier moet gaan plaatsen, dan worden jullie gek. Ik kwam dit stukje korte tijd geleden tegen en ik vond het best aardig, vandaar dat ik het erop zette. En dat jij daar dan van in de war raakt, tja, dat is jouw probleem.
Post maar gewoon wat je nu schrijft of zo:) En ik heb wel meer problemen, maar deze heeft ook met jou te maken dus mag je er rekening mee houden. Of zoiets:o

Changshan 13-06-2005 15:59

Leuk verhaaltje, kun je nog wel iets meer mee doen, nadat je de foutjes eruit hebt gehaald. (y)

SiemdeCyper 13-06-2005 19:30

Geweldig! :p

Uitzicht 13-06-2005 19:38

Citaat:

Changshan schreef op 13-06-2005 @ 16:59 :
Leuk verhaaltje, kun je nog wel iets meer mee doen, nadat je de foutjes eruit hebt gehaald. (y)

Roosje 13-06-2005 19:41

Haha, lol:).

Saarah 13-06-2005 19:43

Vind het grappig :D (y)

Choking Duck 13-06-2005 21:23

Geniaal!
Er zullen er niet veel zijn die 'dit' op zo'n manier beschrijven! :p

Type 13-06-2005 21:52

Citaat:

Met die behoeften bedoel ik de niettemin grote drang die elke jongen van mijn leeftijd heeft,
wat doet die 'niettemin' daar?

Evil creature 20-06-2005 21:06

Ondanks die paar foutjes, erg komisch geschreven en mijn lachspieren hebben rek en strek oefeningen vericht dus het zal wel goed zitten :D
(y) (y) (y)

Mijns. 20-06-2005 22:28

Ik had net een lastig gesprek gevoerd met mijn beste vriendin, met veel tranen, maar jouw stukje deed mij weer een beetje lachen. Zegt wel iets denk ik.

niam 21-06-2005 09:47

Ik vond er weinig aan. Niet shockerend, niet grappig. Goed geprobeerd.

Terwijl ik seks / masturbatie toch als heilig beschouw.

muts8848 21-06-2005 19:58

idd leuk geschreven. Het enige waar ik mij een beetje aan stoorde dat je aan het eind van de tweede alinea al aankondigt wat er in in de rest van het stuk gaat gebeuren. Het is inprincipe niet meer noodzakelijk dat je het stuk afleest. Dit wordt wel goedgemaakt door je schrijfstijl, daardoor komt de vraag van 'hoe?' sterker naar voren.

Ik mis ook een beetje een climax eigenlijk. Ook al is moet je dan een beetje met de waarheid spelen (mocht dit waar zijn gebeurt), jij bent de schrijver van een inprincipe fictief stuk, dus jij ben de regiseur die beslist wat er gebeurt. Deze broer kon voordat hij de deur uiteindelijk dichtsloeg nog wel een droge/domme opmerking/vraag er uit gooien. (ook al is dit misschien niet echt gebeurt) Nu bloedt het stuk een beetje dood.

Maar je hebt talent, vooral doorgaan!!

Astuanax 21-06-2005 20:06

bwabwa. Het veroorzaakt een kleine glimlach van erkenning, oppervlakkig maar redelijk goed

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23.