![]() |
Wie vind jij de slechtste nieuwslezer?
Kantine gehalte, maar dit hoort mijn inziens wel hier..
noemt u maar! |
De standaard: Marga van Praag
Alsof Nederland alleen het Jeugdjournaal-niveau snapt. :) *dubt of dit op DK of F&TV hoort en laat em toch staan* |
90 % van de mensen op de kantine kijkt geen journaals..
|
ik vind iedereen best, eigenlijk :\
|
Marga van Praag en dat ene vrouwtje dat bij RTL 4 sochtends het nieuws wel eens leest, die invalster voor Jan de Hoop...
|
Citaat:
|
Sacha de Boerrrrrrrrrrrrrrrrrrr...
|
Citaat:
|
Citaat:
die is wel mooi zeg.. Ik vind haar helemaal niet slecht, zie haar weinig fouten maken.. Harmen Siezen is ook geen autocue held |
Ja die Harm Siezen.............zoooooooo saai
|
Citaat:
:o |
Citaat:
Sacha de Boer maakt idd weinig fouten en heeft een goede toon, maar haar R is zo verschrikkelijk...klinkt zo gemaakt, blegh (n) |
Citaat:
|
Nou, ik zag laatst Het Nieuws op SBS6 en daar was zo'n kale man en dat niveau van die nieuwslezer was zó schokkend slecht. Continu versprak hij zich, kwam zélden lekker uit z'n woorden. Buitendat was de correspondente in Duitsland ook van zeer bedenkelijk niveau.
Bij deze dus de nominatie. Overigens ben ik wel gecharmeerd van Filip Freriks als nieuwslezer. Die maakt zo nu en dan wel 'ns een foutje, maar doet dan niet zo krampachtig z'n best om zichzelf te verbeteren en lacht er desnoods om. Hij is relaxed. |
rick nieman :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*denkt* Het niveau bij Hart van Nederland ligt bedroevend laag. Als je die mensen tenminste nieuwslezers wilt noemen. En hoort dit niet op F&TV? ;) |
Philip Freriks :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
mijn moeder gaat speciaal het nieuws kijken als hij er is, voor hem ja :confused::D |
Sja, wat dat betreft ben ik behoorlijk erg. Ik vind bijna iedereen slecht. Sacha de Boer is naar mijn mening het beste, oogt ook prettig :D
En eigenlijk zijn het geen "echte" nieuwslezers, maar de mensen van nova. Zij zijn allemaal van erg goede "kwaliteit". |
Citaat:
Overigens vind ik die lui van Hart van Nederland heel slecht jah. |
Citaat:
Citaat:
|
Sacha de Boer is best knap, en dat maakt veel goed :)
Nee de slechtste, nog slechter dan die mensen van Hart van Nederland vind ik toch wel die vrouw die 's ochtends dat Ontbijtnieuws op RTL 4 doet... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Philip Freriks maakt af en toe wel een foutje maar dat maakt de uitzending wat persoonlijker. Het is niet zo'n automaat waaraan je duidelijk kan zien dat hij het opleest. Beste nieuwslezer blijft voor mij Henny Stoel. Slechste zijn toch weer die trutten van Hart van Nederland. |
Citaat:
philip, die is the best van al die nieuwslezers!!!!!!!!!! maar volgens mij ging het hier niet over, um ik heb eigenlijk geen slechte nieuwslezer, wel die van het weer : marjon de hond (n) en die houte fries van het 8uur joernaal |
Eddy De Mey roeleert met z'n "weerpraatjes" op VTM :p :D
REIE |
Citaat:
Je dag begint goed...met een beetje Jan de Hoop Elisabeth Heihkoop is ook wel ok, Jeroen Overbeek doet ook z''n best maar Jan is wel toppie Maar de slechtste is zonder twijfel Marga. Ook Aldith Hunkar was in het Jeugdjournaal beter Topper zijn iig Rick Nieman, Suzanne Bosman,en asha de Boer, Gerard Arnkhof. Roelof Hemmen, Philip Freriks en Elzemieke Havinga zijn ook wel ok. Jeroen Latijnhouwers moet nog veel leren. In een vraaggesprek met een politiek verslaggever zegt de verslaggever na een lange ja-nee vraag, dat hij Jeroen niet heeft verstaan, zegt Jeroen doodleuk: zeg maar ja... Prachtige tv. Alleen daarom al moet hij aanblijven. Jeroen Pauw & Loretta was een leuk duo, solo zijn ze een stuk minder. Nog iemand vergeten...vast wel..oh ja de dames van sbs en die kale Roderick Fiets, voor zover we dat nieuws kunnen noemen |
Marga van Praag, die denkt nog steeds dat ze in het jeugdjournaal zit :D
|
Die van Hart van Nederland :eek: , die hebben echt nog wat ''HoeLeesIkHetNieuwsGoedOp''-lesjes nodig.
Dus Sacha de Boer vinden jullie allemaal wel een mooie vrouw... Ik hoor vaak dat ik op haar lijk :D :o En ja, ik ben echt serieus! Doei doei. |
Citaat:
|
die ongelovelijk trieste weerman bij hart van nederland, wat erger ik me aan hem heej (weer is ook nieuws tog :p , btje..)
|
Citaat:
Hoe oud ben jij eigenlijk? :p |
Citaat:
Hij is wel grappig :D |
Citaat:
|
Marga van Praag.
Verder vind ik Philip Freriks ook vrij slecht, maar dat klinkt nog wel humoristisch. over de nieuwslezers van de commerciële zenders heb ik geen mening, want daar kijk ook weinig naar |
Citaat:
|
en voor de mensen die Sacha de Boer niet kennen:
http://home.wanadoo.nl/tvbeelden2/ni...os/sacha01.jpg |
Sorry mensen, een foto plaatsen is echt het laatste wat ik zal doen :p
Dutchy15, ik ben 19 (bijna 20) Doei doei... And Sacha keep up the good work! (Op die foto ziet ze er wel een beetje misvormd uit hoor :rolleyes: ) |
Philip Freriks is echt de slechtste. Hij verspreekt zich erg vaak en een aangename stem heeft hij ook niet echt.....
Bij Marga van Praag heeft tenminste nog een redelijke stem..... |
Citaat:
|
Citaat:
stay to the point please :p |
als PIET PAULUSMA ook telt, dan staat hij voor mij met stip op nummer 1 !
|
eentje die bij RTL Ontbijtnieuws werkt... ze is maar heel soms op tv, dus ik heb het idee dat zij bedoeld werd met de invaller van Jan de Hoop.
Maar ik bedoel NIET Elisabeth Heijkoop! Kheb wel hier gekeken maar daar stond ze op één of andere reden niet bij :confused: Ze is iig blond en heeft een (lelijke) bril. |
Sorry, nog vergeten: Milouska Meulens....
Ze is van het jeugdjournaal, maar zelfs dát presenteren kan ze niet!! Jeezzz, wat is die slecht! |
Citaat:
|
jongens geef het maar toe noraly beyer is gewoon het allerbest
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48. |