Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nieuws, Achtergronden & Wetenschap (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=40)
-   -   Wie vind jij de slechtste nieuwslezer? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=120193)

italianboy 07-06-2002 17:56

Wie vind jij de slechtste nieuwslezer?

Kantine gehalte, maar dit hoort mijn inziens wel hier..

noemt u maar!

Conan the Librarian 07-06-2002 18:13

De standaard: Marga van Praag
Alsof Nederland alleen het Jeugdjournaal-niveau snapt. :)

*dubt of dit op DK of F&TV hoort en laat em toch staan*

italianboy 07-06-2002 18:16

90 % van de mensen op de kantine kijkt geen journaals..

UnknoWn EntiTy 07-06-2002 19:08

ik vind iedereen best, eigenlijk :\

PV 07-06-2002 20:10

Marga van Praag en dat ene vrouwtje dat bij RTL 4 sochtends het nieuws wel eens leest, die invalster voor Jan de Hoop...

italianboy 08-06-2002 12:33

Citaat:

PV schreef:
Marga van Praag en dat ene vrouwtje dat bij RTL 4 sochtends het nieuws wel eens leest, die invalster voor Jan de Hoop...
nee, Jan de Hoop is lekker :p

nare man 08-06-2002 16:16

Sacha de Boerrrrrrrrrrrrrrrrrrr...

PV 08-06-2002 16:36

Citaat:

italianboy schreef:
nee, Jan de Hoop is lekker :p
hij is wel grappig :p

italianboy 08-06-2002 16:38

Citaat:

nare man schreef:
potverdimme,

die is wel mooi zeg..

Ik vind haar helemaal niet slecht, zie haar weinig fouten maken..

Harmen Siezen is ook geen autocue held

Main 08-06-2002 18:54

Ja die Harm Siezen.............zoooooooo saai

10.45 08-06-2002 19:18

Citaat:

PV schreef:
Elisabeth Heijkoop???
:o

nare man 08-06-2002 19:56

Citaat:

italianboy schreef:

potverdimme,

die is wel mooi zeg..

Ik vind haar helemaal niet slecht, zie haar weinig fouten maken..

Harmen Siezen is ook geen autocue held

Harmen Siezen roeleert :cool:

Sacha de Boer maakt idd weinig fouten en heeft een goede toon, maar haar R is zo verschrikkelijk...klinkt zo gemaakt, blegh (n)

PV 08-06-2002 21:45

Citaat:

MarTjuH schreef:
Elisabeth Heijkoop???

Die ja :)

Quintiano 09-06-2002 00:35

Nou, ik zag laatst Het Nieuws op SBS6 en daar was zo'n kale man en dat niveau van die nieuwslezer was zó schokkend slecht. Continu versprak hij zich, kwam zélden lekker uit z'n woorden. Buitendat was de correspondente in Duitsland ook van zeer bedenkelijk niveau.

Bij deze dus de nominatie.

Overigens ben ik wel gecharmeerd van Filip Freriks als nieuwslezer. Die maakt zo nu en dan wel 'ns een foutje, maar doet dan niet zo krampachtig z'n best om zichzelf te verbeteren en lacht er desnoods om. Hij is relaxed.

DJ Incompetent 09-06-2002 01:20

rick nieman :o

Conan the Librarian 09-06-2002 01:30

Citaat:

Dobermann schreef:
Overigens ben ik wel gecharmeerd van Filip Freriks als nieuwslezer. Die maakt zo nu en dan wel 'ns een foutje, maar doet dan niet zo krampachtig z'n best om zichzelf te verbeteren en lacht er desnoods om. Hij is relaxed.
Philip is briljant. :)

PV 09-06-2002 01:53

Citaat:

Dobermann schreef:
Nou, ik zag laatst Het Nieuws op SBS6 en daar was zo'n kale man en dat niveau van die nieuwslezer was zó schokkend slecht. Continu versprak hij zich, kwam zélden lekker uit z'n woorden. Buitendat was de correspondente in Duitsland ook van zeer bedenkelijk niveau.
Roderick Veelo...?

Rollo Tomasi 09-06-2002 01:56

Citaat:

italianboy schreef:
90 % van de mensen op de kantine kijkt geen journaals..
Joh, 90% valt niet eens als mens te kwalificeren. :p

*denkt*

Het niveau bij Hart van Nederland ligt bedroevend laag. Als je die mensen tenminste nieuwslezers wilt noemen.

En hoort dit niet op F&TV? ;)

Wicked Witch 09-06-2002 09:59

Philip Freriks :mad:

italianboy 09-06-2002 10:09

Citaat:

Dobermann schreef:

Bij deze dus de nominatie.

wie kijkt er dan ook dat "nieuws" dat is vragen om problemen:p

Ninnoc 09-06-2002 10:52

Citaat:

Dobermann schreef:
Overigens ben ik wel gecharmeerd van Filip Freriks als nieuwslezer. .
<

mijn moeder gaat speciaal het nieuws kijken als hij er is, voor hem ja :confused::D

halve banaan 09-06-2002 10:54

Sja, wat dat betreft ben ik behoorlijk erg. Ik vind bijna iedereen slecht. Sacha de Boer is naar mijn mening het beste, oogt ook prettig :D

En eigenlijk zijn het geen "echte" nieuwslezers, maar de mensen van nova. Zij zijn allemaal van erg goede "kwaliteit".

perseus 09-06-2002 18:26

Citaat:

halve banaan schreef:
Sja, wat dat betreft ben ik behoorlijk erg. Ik vind bijna iedereen slecht. Sacha de Boer is naar mijn mening het beste, oogt ook prettig :D

En eigenlijk zijn het geen "echte" nieuwslezers, maar de mensen van nova. Zij zijn allemaal van erg goede "kwaliteit".

Ik ben het met je eens, maar het ging om de slechtste nieuwslezer(es).

Overigens vind ik die lui van Hart van Nederland heel slecht jah.

halve banaan 09-06-2002 19:13

Citaat:

perseus schreef:

Ik ben het met je eens, maar het ging om de slechtste nieuwslezer(es).

Overigens vind ik die lui van Hart van Nederland heel slecht jah.

Citaat:

halve banaan schreef:

Ik vind bijna iedereen slecht.

Jerommeke 09-06-2002 21:57

Sacha de Boer is best knap, en dat maakt veel goed :)

Nee de slechtste, nog slechter dan die mensen van Hart van Nederland vind ik toch wel die vrouw die 's ochtends dat Ontbijtnieuws op RTL 4 doet...

PV 09-06-2002 22:38

Citaat:

Jerommeke schreef:
Sacha de Boer is best knap, en dat maakt veel goed :)

Nee de slechtste, nog slechter dan die mensen van Hart van Nederland vind ik toch wel die vrouw die 's ochtends dat Ontbijtnieuws op RTL 4 doet...

Citaat:

MarTjuH schreef:
Elisabeth Heijkoop???

;) die noemde ik dus ook al, zo schijnt ze te heten.

FLH 10-06-2002 16:24

Citaat:

halve banaan schreef:
Sacha de Boer is naar mijn mening het beste, oogt ook prettig :D

Helemaal mee eens!

Philip Freriks maakt af en toe wel een foutje maar dat maakt de uitzending wat persoonlijker. Het is niet zo'n automaat waaraan je duidelijk kan zien dat hij het opleest.

Beste nieuwslezer blijft voor mij Henny Stoel.

Slechste zijn toch weer die trutten van Hart van Nederland.

emmy1985 10-06-2002 18:28

Citaat:

Wicked Witch schreef:
Philip Freriks :mad:
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
philip, die is the best van al die nieuwslezers!!!!!!!!!!
maar volgens mij ging het hier niet over,
um ik heb eigenlijk geen slechte nieuwslezer, wel die van het weer : marjon de hond (n) en die houte fries van het 8uur joernaal

REIE 10-06-2002 21:05

Eddy De Mey roeleert met z'n "weerpraatjes" op VTM :p :D

REIE

Mabo 11-06-2002 09:00

Citaat:

PV schreef:

hij is wel grappig :p

Is er ook een Jan de Hoop Fanclub....

Je dag begint goed...met een beetje Jan de Hoop

Elisabeth Heihkoop is ook wel ok, Jeroen Overbeek doet ook z''n best maar Jan is wel toppie

Maar de slechtste is zonder twijfel Marga. Ook Aldith Hunkar was in het Jeugdjournaal beter

Topper zijn iig Rick Nieman, Suzanne Bosman,en asha de Boer, Gerard Arnkhof. Roelof Hemmen, Philip Freriks en Elzemieke Havinga zijn ook wel ok.

Jeroen Latijnhouwers moet nog veel leren. In een vraaggesprek met een politiek verslaggever zegt de verslaggever na een lange ja-nee vraag, dat hij Jeroen niet heeft verstaan, zegt Jeroen doodleuk: zeg maar ja... Prachtige tv. Alleen daarom al moet hij aanblijven.

Jeroen Pauw & Loretta was een leuk duo, solo zijn ze een stuk minder.

Nog iemand vergeten...vast wel..oh ja de dames van sbs en die kale Roderick Fiets, voor zover we dat nieuws kunnen noemen

MAGIC-MAN 11-06-2002 18:35

Marga van Praag, die denkt nog steeds dat ze in het jeugdjournaal zit :D

Miss_Maroc 13-06-2002 17:19

Die van Hart van Nederland :eek: , die hebben echt nog wat ''HoeLeesIkHetNieuwsGoedOp''-lesjes nodig.

Dus Sacha de Boer vinden jullie allemaal wel een mooie vrouw... Ik hoor vaak dat ik op haar lijk :D :o En ja, ik ben echt serieus!

Doei doei.

FLH 13-06-2002 17:52

Citaat:

Miss_Maroc schreef:

Dus Sacha de Boer vinden jullie allemaal wel een mooie vrouw... Ik hoor vaak dat ik op haar lijk :D :o En ja, ik ben echt serieus!

Laat maar eens een foto zien om dat te bewijzen! :D

Naz 14-06-2002 06:51

die ongelovelijk trieste weerman bij hart van nederland, wat erger ik me aan hem heej (weer is ook nieuws tog :p , btje..)

Dutchy15 14-06-2002 08:16

Citaat:

Miss_Maroc schreef:
Die van Hart van Nederland :eek: , die hebben echt nog wat ''HoeLeesIkHetNieuwsGoedOp''-lesjes nodig.

Doei doei.

Hehe, foto:o

Hoe oud ben jij eigenlijk? :p

Dutchy15 14-06-2002 08:17

Citaat:

Naz schreef:
die ongelovelijk trieste weerman bij hart van nederland, wat erger ik me aan hem heej (weer is ook nieuws tog :p , btje..)

Hij is wel grappig :D

Dutchy15 14-06-2002 08:17

Citaat:

halve banaan schreef:

Boogie 14-06-2002 09:51

Marga van Praag.
Verder vind ik Philip Freriks ook vrij slecht, maar dat klinkt nog wel humoristisch.
over de nieuwslezers van de commerciële zenders heb ik geen mening, want daar kijk ook weinig naar

Boogie 14-06-2002 09:52

Citaat:

nare man schreef:
die vind ik juist goed, alleen die rrrrrrrrrrrrrrrrrr waaraan jij waarschijnlijk refereerrrrrrrrrrrrrrt vind ik heel irritant

Boogie 14-06-2002 09:54

en voor de mensen die Sacha de Boer niet kennen:
http://home.wanadoo.nl/tvbeelden2/ni...os/sacha01.jpg

Miss_Maroc 14-06-2002 09:57

Sorry mensen, een foto plaatsen is echt het laatste wat ik zal doen :p

Dutchy15, ik ben 19 (bijna 20)

Doei doei...

And Sacha keep up the good work! (Op die foto ziet ze er wel een beetje misvormd uit hoor :rolleyes: )

Hendrik 15-06-2002 22:09

Philip Freriks is echt de slechtste. Hij verspreekt zich erg vaak en een aangename stem heeft hij ook niet echt.....

Bij Marga van Praag heeft tenminste nog een redelijke stem.....

lady of the dark 16-06-2002 19:45

Citaat:

Naz schreef:
Ik heb met zijn dochter in de klas gezeten, zij was best aardig.

italianboy 17-06-2002 16:27

Citaat:

lady of the dark schreef:

Ik heb met zijn dochter in de klas gezeten, zij was best aardig.

stay to the point please :p

Forza_Vak X 17-06-2002 16:32

als PIET PAULUSMA ook telt, dan staat hij voor mij met stip op nummer 1 !

Balance 17-06-2002 18:20

eentje die bij RTL Ontbijtnieuws werkt... ze is maar heel soms op tv, dus ik heb het idee dat zij bedoeld werd met de invaller van Jan de Hoop.

Maar ik bedoel NIET Elisabeth Heijkoop! Kheb wel hier gekeken maar daar stond ze op één of andere reden niet bij :confused:

Ze is iig blond en heeft een (lelijke) bril.

Balance 17-06-2002 18:21

Sorry, nog vergeten: Milouska Meulens....
Ze is van het jeugdjournaal, maar zelfs dát presenteren kan ze niet!! Jeezzz, wat is die slecht!

10.45 18-06-2002 07:14

Citaat:

linda85 schreef:
eentje die bij RTL Ontbijtnieuws werkt... ze is maar heel soms op tv, dus ik heb het idee dat zij bedoeld werd met de invaller van Jan de Hoop.

Maar ik bedoel NIET Elisabeth Heijkoop! Kheb wel hier gekeken maar daar stond ze op één of andere reden niet bij :confused:

Ze is iig blond en heeft een (lelijke) bril.

dat is dan toch Selma van Dijk? die had eerst een bril dacht ik :confused:

respecTina 18-06-2002 09:46

jongens geef het maar toe noraly beyer is gewoon het allerbest

PV 18-06-2002 09:58

Citaat:

MarTjuH schreef:
dat is dan toch Selma van Dijk? die had eerst een bril dacht ik :confused:
heb d'r toevallig gisteravond gezien bij het RTL nieuws, had (nog steeds) een bril, zo'n blauw/paarsachtige. Vond d'r ook niet zo geweldig...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48.