![]() |
niet homo
is het raar dat je als twee jongens hand in hand gaan lopen terwijl je geen homo bent en geen relatie met die andere jongen hebt...
want ik loop wel eens met een vriend van me hand in hand op festivals omdat we elkaar anders kwijtraken.. mensen vinden dit raar.. wat vinden jullie? nathan |
Je moet je niets aantrekken van wat andere mensen denken (y)
Ga lekker hand in hand lopen als je dat wilt. Er is altijd wel iemand die iets raar vindt wat iemand anders normaal vindt. |
Mja 'k moet toegeven als ik twee jongens hand in hand zie lopen, dan zou mijn eerste idee zijn dat ze homo zijn...
kan ook aan mij liggen :) Maar inderdaad... Trek je daar niets van aan. |
ach, als het voor jou werkt, waarom niet
|
ik loop heel vaak met vriendinnetjes hand in hand door de kroeg ofzo, om elkaar niet te verliezen. en dat word wel als normaal gezien...
|
neej ik trek me er ook niets van aan, maar ik wil het gewoon weten. want ik vind het stom dat sla twee meisjes hand in hand lopen het normaal is. en dat meisjes elkaar ook mogen zoenen enzo, terwijl jongens meteen homo zijn
nathan |
als je op festivals niet voor homo aangezien wil worden, moet je dronken aan elkaar gaan hangen. dan kan het wel
|
Van mij mag je. Je bent pas homo als je verliefd op hem kunt worden IMO. En als het nog een praktische reden heeft is het al helemaal oké.
|
Ja, dat is raar. Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar vrijwel iedereen zal er vanuit gaan dat je homo bent.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat leuk :)
Je lekker nergens voor schamen. Ik moet toegeven als ik jongens zo zie lopen is "homo" idd het eerste wat in je opkomt maarja....boeie? |
Tis wel lastig als je een meisje wil versieren denk ik :o
|
ik heb een vriendin en die vind het niet erg dat ik dat doe..
soms lopen we ook met zijn drieen hand in hand en dan kijken de mensen helemaal raar... dan is het grappig :P nathan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, dat vind ik behoorlijk raar ja. Ik bedoel, ik loop ook wel eens hand in hand met een meisje waarmee ik geen relatie heb of waar ik niet eens verliefd op ben, maar toch niet met een jongen.
|
Als je door drukke ruimtes heenmoet zonder mensen kwijt te willen raken, is het wel handig om handen vast te houden. Meiden doen dat allicht gemakkelijker dan jongens, maar ik vind het niet raar. Ik zou misschien wel vermoeden dat je homo was, maar dat vind ik dan weer niet zo'n erg vermoeden. Het zou me er niet van weerhouden om met je te praten ofzo :P
|
Het is vrij ongebruikelijk, maar ik zou er geen problemen mee hebben als ik twee jongens dat zag doen. Ik zou overigens wel denken: Goh, die zouden best es wat met elkaar kunnen hebben, maar dat denk ik ook wel es als ik meisjes hand in hand zie lopen. Let wel: zóu kunnen, ik zou er niet automatisch vanuit gaan dat het ook zo ís, want ik vind dat het als vrienden ook prima moet kunnen. (En als het wel zo was, kon het me verder ook absoluut niet schelen eigenlijk).
|
schijt aan de rest
tis handig voor jullie om elkaar neit kwijt te raken gewoon blijven doen dat mensen te snel vooroordelen klaarhebben is jouw probleem niet |
Citaat:
|
tis niet raar. Je hoort hand in hand met je vriend te kunnen lopen, met hem te kunnen knuffelen of te kunnen kussen, en geen homo zijn. Niets aan de hand. Echte vriendschap is zo belangrijk <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je kan ook gewoon toegeven dat je homo bent hoor (y)
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/fotoboek...L613b8z35S.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een kusje daarentegen kan ie vergeten, al ben ik nog zo dronken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en verder zei je: Als je als man zijnde een andere man knuffelt en kust, ben je volgens mij toch wel homo, hoor. naja je mag verder denken wat je wil, dus what ever |
nee dat vind ik niet raar ik loop ook wel eens hand in hand met een meisje, waarom zou een jongen dat dan niet mogen?
|
Citaat:
Bij mannen niet, als ik 2 meiden hand in hand zie lopen zoek ik er meestal ook niets achter, bij 2 jongens deerentegen wel. |
Citaat:
Ja, ik knuffelde ook vriendschappelijk met een vriendin (tegenwoordig komt dat niet meer voor, maar ik zou het zo weer doen), maar dat is... anders. Ik vind het leuk om met een vrouw te knuffelen, niet met een man. Een vrouw is lief en zacht en ruikt lekker enzo... en een man... niet. Dus bij een vrouw voelt dat goed en bij een man.. niet. |
Van meisjes is het wel geaccepteerd dat ze hand-in-hand lopen terwijl het geen lesbo's zijn. Bij mannen is dat minder geaccepteerd. Je kunt prima hand-in-hand lopen zonder homo te zijn, maar besef je wel dat je dan naar anderen toe wel als homo overkomt.
|
Citaat:
|
Het is wel een tikkeltje nichterig, ja.
Waar je eigenlijk eens bij moet stilstaan is waarom je je hier zo druk over maakt. Veel plezier op het uit deze overwegingen voorvloeiende eerste officiele afspraakje. |
Citaat:
|
Ik houd meestal de schouder van de persoon vast. Een soort polonaise. :D
Als je met ze tweeen hand in hand loopt, dan lijkt het net of jullie een stel zijn. De vooroordelen zijn daarom ook niet raar. Als je met een groepje van 3, 4 of meer loopt, is dat toch anders. Het ziet er raar uit, omdat de maatschappij het niet als een normaal iets ziet. Dat is in onze hoofden geindoctrineerd. In andere culturen is het harstikke normaal om iemand van hetzelfde geslacht gedag te zeggen met kussen op de wangen. |
Is toch niks mis mee, twee jongens die hand in hand lopen? Iedereen in Nederland is er trots op dat 'we' zo tolerant zijn en dat er he-le-maal niks mis mee is met homo's, maar ondertussen worden je wel raar aangekeken als je als jongen de hand van een andere jongen vasthoudt. Wat nou tolerant??
|
Nee, ik vind het niet raar.
Voor mij maakt het helemaal niks uit, ik zou er niet vanuit gaan dat jullie wat met elkaar zouden hebben. Zou wel denken dat het eventueel zou kunnen, maar dat denk ik ook als ik twee meisjes hand in hand zie lopen. Loop zelf ook hand in hand met vriendinnen, maar dat is natuurlijk "anders" he :rolleyes: |
ja beetje gayish, maar als jij er baat bij hebt. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://forum.scholieren.com/fotoboek...L613b8z35S.jpg
ff ter verduidelijking.. dit zijn mijn twee broers :) En neej die zijn geen homo!:P |
Citaat:
Edit: net zoals arm in arm lopen bv. Dit doe ik heel af en toe ook wel eens met een vriendin, maar als ik een jongen zijn arm in die van een vriend zou zien haken (nog nooit gezien btw) zou ik echt wel zoiets hebben van: oké da's een homo :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47. |