![]() |
Warenhuizen
Welk(e) warenhuiz(en) ga jij vaak heen, koop je vaak je lifestyleartikelen? Welke vind je goed en welke vind je slecht?
Ts begint: Ik vind de spulletjes in de Hema heel vaak cool, want ze hebben allemaal leuke kleurtjes en daar geil ik op. Ook van de Chilout in de bijenkorf word ik helemaal hebberig, mede door de kleurtjes. |
ik ben verliefd op de hema.
|
ik ben ook verliefd op de hema en de bijenkorf maar ik vind het leuker om mijn spullen in tweedehandswinkeltjes/antiekwinkeltjes bij elkaar te zoeken
|
ik ga vaak kleding kopen bij de beijenkorf die ik bijv. in de dieselwinkel etc. heb gezien omdat ik niet tegen die opgefokte verkopers kan bij die kleinere winkels en dus lekker rustig kan passen en doen wat ik wil in me pashokje !
|
oh en ik heb een kenserhekel aan de v&d :)
|
Telt de Scholtens Wristers mee als warenhuis?
Of de Raggamuffin? Of de Aldi? Nee, allemaal niet :) Warenhuizen zijn niets voor mij (al leer ik graag in de La Place) |
Ik kijk meestal in goedkope zaakjes zoals
- De Scapino - C&A - Bristol - Wibra - Hans Textiel Want geld, dat hebben we bijna niet |
Citaat:
|
Citaat:
En de mensen in de V&D zijnn vet trots iop hun winkel en winden het een warenhuis met stijl :o Ik vind de la place wel chill, maar de chocola en alles wel te duur :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind warenhuizen alleen leuk als ik moet pissen :)
|
Ik ga daar ook atijd naar de toilet als ik aan het winkelen ben.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik hou van de Hema, de V&D vind ik stom en duur :) |
ik heb een hekel aan warenhuizen, ik werkte bij de bijenkorf en sindsdien haat ik het nog meer. hema vind ik niet echt een warenhuis, maar ik ben er in elk geval niet verliefd op, heel af en toe koop ik er iets.
|
is een markeerstift een lifestyleartikel?
|
Ik hou van de Hema. De Bijenkorf vind ik alleen leuk met de doldwazedagen anders kan ik het niet betalen. En bij de V&D vind ik alleen La Place leuk want daar hebben ze lekkere sapjes en lekkere broodjes (y).
|
warenhuizen zijn kut.
|
Ik vind de Bijenkorf wel fijn alleen hebben ze die hier niet heel dicht in de buurt en als mn moeder mee is ga ik altijd bij de V&D broodjes eten en sap drinken. En naar de wc.
Verder vind ik warenhuizen stom, met name de C&A. :mad: |
Citaat:
|
ik vind de hema wel tof, en verder heb ik er niet veel mee
|
Ik vond de Bijenkorf het leukst maar sinds het veranderd is niet meer.
|
Ja de Hema en Bijenkorf hebben meestal wel leuke dingen, de V&D heeft ook wel haar momenten. Ik ga ook altijd naar de wc in de V&D, lekkah schoon. (y)
|
Ik ga altijd naar de wc in het Krasnapolsky (y)
|
Hema heeft leuke spulletjes idd, verder kom ik vaak bij de Bijenkorf.
|
leuk: hema
niet leuk: v&d |
bijenkorf is wel leuk, alleen denken ze daar dat het een winkel is voor millionairs ofzo.
ik vind het meer een normale winkel in plaats van een chique warenhuis. het is niet zoiets als harrods. |
Bijenkorf en de hema voor leuke, goedkope dingen. :)
|
Oh en ik wil GOEDE warenhuizen in Nederland, liefst in Zwolle ofzo (:o) En dan bedoel ik warenhuizen zoals le Printemps in Parijs.
|
Bijenkorf, Hema en ik ga naar de V&D voor de La Place.
|
Ik houd niet van de v en d behalve dat ik er laatst wat boxertjes gekocht heb en vroeger wel schoolspullen. De bijenkorf is oke maar ik kom er niet heel vaak. Niet echt boeiende kleding.
Hema is handig voor panty's, make-up remover, wattenschijfjes etc. Ik heb er ook verf gekocht. Oh en af en toe ondergoed. |
De hema is leuk voor van alles, de bijenkorf met de chill out vind ik ook hip en de v&d vind ik maar suf, al hebben ze er wel leuk ondergoed.
|
Ze hebben de Bijenkorf in Rotterdam verbouwd (althans de vrouwenafdeling) en nu kan ik niks meer vinden (n) En ze draaien de meest vreselijke lift-muziek. Ik hou het daar 3 minuten uit.
De chill out is wel relaxt alleen moet je daar zo zoeken omdat er ook veel stomme kleding tussen hangt (en het is duur). V&D kom ik nooit, alleen voor een agenda 1x per jaar. En voor de la place. Bij de Hema haal ik dingetjes zoals pennen, collegeblok, poederkwast, panty's. Ze hebben tegenwoordig veel leuke haarstyling dingetjes! Zijn die fijn of is het niks? |
Citaat:
vooral om de hele dag in te staan :mad: echt om helemaal gestoord van te worden (n) |
Citaat:
Ik kijk er nog wel eens voor oorbellen enzo maar dat lijkt ook minder tegenwoordig... |
Bij de v&d hebben ze lekkere broodjes tonijn maar voor de rest is het daar stom.De hema kom ik alleen voor make up en andere tut frummels.
|
Ik heb een hekel aan warenhuizen, V&D, Hema, C&A (of niet?)..
Ik heb nog nooit een warenhuis in Nederland gezien met spuillen dat ik zou willen hebben.. |
ik zweer bij de kringloop
|
ik heb vandaag zo iets mafs gekocht: een slagroomklopper. met zo'n draaiwieltje en 2 vandie kloppers die dan langs een rad ronddraaien.
echt hema. |
wat heeft iedereen toch met die v&d broodjes :confused: zelfs die zijn niet lekker (n)
|
Citaat:
Ik koop mijn panty's altijd bij de V&D, sokken en schoolspullen bij de Hema en heel soms kleding bij de Bijenkorf. Ik vind de kleding bij de Bijenkorf te hooggeprijsd voor wat je krijgt. |
de panty's van de bijenkorf zijn echt gaaf maar ongelofelijk duur (n)
|
Citaat:
Vandaar dat ik ze ook bij de V&D koop. |
Citaat:
|
hema is leuk(y) chill out is leuk, de rest van de bijenkorf is stom, de service is ver onder de maat vergeleken met de prijs:nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41. |