![]() |
groentje needs help
Ik ben 15 en heb mijn examens net achter de rug. Er zit een meisje bij mij in de klas die ik wel heel erg leuk vind en graag mee uitwil enzo maar hoe kan ik haar het beste laten weten dat ik interesse in haar heb? Ik zie haar nog maar een paar keer want ja vakantie begint.... dus het moet een vrij directe aanpak zijn ;). Ik kan gewoon vragen of ze een keer wat leuks met me wil doen in de vakantie maar hoe kan je dat het beste aanpakke? (heb namelijk nog nooit een egte relatie gehad :bloos: )
kan iemand me helpen? |
vraag anders om d'r msn... of haar e-mail adres, dan kan je altijd nog wat afspreken :)
Als ze dat niet heeft vraag je gewoon wat zij in de vakantie allemaal gaat doen... zeg dat je geen zin hebt om je te vervelen en of ze misschien wat af zou willen spreken een keer... En vooral niet vergeten ook haar telefoon nummer te vragen dan :P |
Kameraad, we zitten ongeveer in hetzelfde schuitje. Check mijn topic hierover:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1182049 Succes! |
dat klopt ja. zoiets met de leraar gebeurde mij ook trouwens.. we hadden een galabal en ik denk met me dronke kop ik pak haar gewoon op de bek... zien wat er gebeurd (zou ik trouwens normaal nooit durven te doen :s) dus tegen het eind van de avond zie ik haar weggaan en ik er dus snel achteraan.... maarja mijn liep langs mijn mentor die nog ff afscheid wilde nemen na handen schudden en een paar vlugge woorden ging ik achter het meisje aan maar kon haar nog net in de auto zien stappen... te laat.
mijne enige kans is nu als we onze cijferlijsten voor het examen krijgen. :( jij ook succes en al enig idee wat een geschikte plek voor het eerste afspraakje zou zijn? |
Je kan er het beste gewoon voor gaan. Eerst rustig opbouwen met vrij onschuldige dingen als "Zie ik je ook bij het *uitgaansgelegenheid van de lokale scene*". Wellicht zelfs een keer met een groep vrienden naar de film, maar pas op dat je niet te gewillig over komt. Als jullie eenmaal ooit na lang elkaar leren kennen alleen zijn, ze buigt zich voorover dan zoen je.
Nu de clue van het verhaal. Na een week wordt je gedumpt, breek je éindelijk je jeugdige hart en kan je beginnen aan de rest van je leven. Dit doe je door veel te drinken en jezelf op te sluiten in een sociaal isolement. Dit tekent zich vooral door je kamer je Fortress of solitude noemen en mensen die je nog wel mogen zo veel mogelijk af te schrikken. M'n beste jongen, succes. PS: De seks is optioneel, eigenlijk is het gewoon masturberen met iemand erbij. PPS: Sinterklaas bestaat ook niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
mag toch wel hopen hoop ik :D
|
Het is godverredomme half 3 op een zondag geweest, waar zijn je ouders!?
|
Citaat:
Haha, zat ik ook over na te denken. Iemand met de naam Governer was zo aardig om mij aan te raden om naar de bioscoop te gaan en vervolgens wat te gaan drinken. Maar laat dat vervolgens niet te lang duren.... |
examens voorbij, geen school meer dus laat naar bed
me ouders slapen trouwens |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nu hoeft ze alleen nog maar ja te zeggen :) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En gm, gewoon met open ogen de tienerliefde in. Conform, consume, obay! |
TS,
Heb je overigens een plan B klaarliggen? |
Ghe.
|
Citaat:
|
Het eindigd op hehe. Fonetisch gezien geef ik niet genoeg prijs maar als we daar aan beginnen is het hek van de dam.
Drinken tegen de bierkaai zo je wilt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Aaah!!! ik heb hetzelfde probleem als jou! :(
|
Citaat:
|
Ga nou niet naar de bios mensen!
Dat is zo'n dooddoener. Je zit daar doodleuk je 2 uur lang ongemakkelijk te voelen, om daarna als het klikt te weinig tijd te hebben om nog met haar te praten. Gewoon naar een cafétje gaan en gezellig een avondje kletsen is veel leuker (Y)! Offtopic: How The Fuck weet chocomelsletje ineens dat je van Halo houdt? Damn zeg die link zie ik totaal niet....:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lol, oke dan :p
|
n00b!
|
Citaat:
Nooooooooo :eek: |
Gewoon lekker haar emailadres vragen of haar telefoonnr :D
Laat zien dat je een man bent :nono: even offtopic:ga je in zaventem naar school? Denk dat ik je ergens van ken |
Citaat:
|
Citaat:
Hear hear (y) Vanavond dus maar zuipen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ga je gewoon na de bios naar een cafe. Heb je tenminste ook nog wat over te praten als je echt niet weet wat je moet zeggen,
|
Citaat:
Zn toekomstige vriendin zit toch bij hem in de klas? en heb je haar al gevraagd. Wat heeft ze gezegd eigenlijk ben er eigenlijk best benieuwd naar. OF heeft ze keihard NEE!! gezegd en dat je je nu doodschaamd van vernedering :S |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35. |