![]() |
als jongen klaarkomt
vraagje
als m'n vriend de ene keer 3 x klaarkomt en de andere keer maar 1 x ... betekend dan dat het minder goed was ? zoja , geef me dan eens tips als je wil ... dikke zoen -xxx- :rolleyes: :confused: :rolleyes: :confused: :rolleyes: :rolleyes: |
Nee.
Dat betekend dat hij vreemd is gegaan, en er eerst dus bij die ander op gekropen is. Hij is dus gewoon een beetje uitgeput ;) -Desecrator |
Citaat:
Het feit dat een jongen de ene keer 3 keer klaar kan komen en de volgende keer maar 1 keer hoeft niet te betekenen dat het in vergelijking met de vorige keer minder goed was. Het kan best zijn dat hij van tevoren al eens is klaargekomen, bijvoorbeeld door masturberen, en dat hij, nadat hij daarna opnieuw klaarkomt geen behoefte meer heeft aan meer. Er is dus volgens mij niets om je zorgen over te maken. |
Citaat:
Maar bedoel je echt achter elkaar klaarkomen? Mijn vriend doet dat zowiezo niet, omdat dat gewoon niet zo fijn voelt. |
Wat een eikel zeg dat ie zich aftrekt terwijl ie een vriendin heeft :D ;)
|
Heeft er niets mee te maken of het minder lekker was hoor!
heeft met een hoop dingen te maken, dag ervoor al sex gehad met elkaar of juist een hele tijd geleden. bij mij maakt het nogal uit of ik uitgerust ben, of sex heb na een drukke dag. gewoon moe dus..... laat je door de rest maar niets aanpraten of ie nou zichzelf aftrekt vooraf (en wat dan nog...) of vreemd gaat... heeft er niets mee te maken... |
kan van alless zijn , mischien was hij enit geil genoeg of heeftie zich vantevoren zelf ff betast >: ) , ik wou wel ff vragen.... kom jij in die tijd wel klaar dan ?
ij meot er namelijk ook van genieten , ik denk tijdens het sex aan allemaal domme dingen zodat ik het langer volhou ,ik wil mijn vriendin plezier doen niet mezelf :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat betekent dat hij meer karnemelk had moeten drinken. :cool:
|
haha :D
|
gehehe wa un onzin...
mar het verschilt van keer op keer... de ene dag kan ik 3 keer de andere maar 2... |
ik ga wel ff wat te eten maken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12. |