![]() |
Hoofddeksels
Na het topic over mannen met hoeden, nu een algemeen hoofddekseltopic. Wat vinden wij hiervan, dragen we ze zelf ook, hebben we ze gedragen, welke vinden we mooi maar durven wie niet te dragen, welke hebben we thuis liggen en vinden we lelijk. Plaatjes van lelijk/ mooie hoofddeksels
Vertel!!! Ts begint: Ik draag weleens een muts in de winter. Vroeger droeg ik wel petten en had ik ook twee hoedjes, maar die draag ik niet meer. |
Ik heb een net te groot japans katoenen hoedje/mutsje. Hij is wit en vies en hij stinkt maar hij beschermt me tegen zon en regen en koude oren. Als je zo een heb hoef je geen mooie hoed meer.
Ik heb ook vaak m'n capuchon op. Lekker :) |
Ik heb een tijd geleden een alpinopet gekocht. Gewoon voor de heb. Ik draag verder alleen petsjes als mijn haar er niet uit ziet. :)
|
ik heb best veel mutsen en baretten en ook een gebreide muts met een soort klep waardoor het een pet is, ik moest en zou zo'n ding maar het past beter bij bijlmerchickies. ik heb een zwarte vrij grote hoed die heel leuk is maar ik draag hem te weinig. soms sjaals in mn haar maar bijna nooit mutsen want dan moet ik ze gelijk de hele dag ophouden want anders heb ik pluishaar (n)
|
Ik draag nooit een hoofddeksel, gewoon om de simpele reden dat mijn haar dan uit model is :|
|
Ik houd wel van petjes en mutsen, vooral als ik even snel naar de supermarkt moet ofzo.
|
ik draag vaak een petje als mijn haar te lang is. Maar niet op mijn werk, want dat is een kantoor.
meestal Boston Red Sox of MATIX |
tegenwoordig draag ik eigenlijk nooit meer een petje, in de winter wel mutsen, daar heb ik er ook een hoop van.
|
ik heb best veel petten en mutsen. veel draag ik niet meer omdat ik ze niet mooi meer vind.
|
Soms een pet, maar ik moet een nieuwe want hij is vet en smerig. Soms een muts of een capuchon. Ik heb een tamelijk groot hoofd dus echt geschikt voor hoofddeksels is het niet (n)
|
ik heb een hekel aan petten. misschien moet ik er binnenkort maar eens eentje kopen :)
|
ik heb een hoedje en een hoop mutsen voor in de winter en verder doe ik niet aan petjes
|
Hoedjes, mutsen, petten enzo staan mij voor geen meter (n).
Ik heb wel es een sjaal oid in mn haar maar meer niet. |
Ik heb een paar hoofddeksels. Vandaag heb ik er eentje op, met rood/geel. Ik draag niet vaak hoedjes of andere deksels, soms als ik er zin in heb.
|
Citaat:
Duh. |
Ik draag een hoofddoek.
|
Citaat:
|
ik hou het bij mijn geliefde h00d en misschien koop ik er nog wel meer.
|
ik heb 2 meshcaps liggen en 'n bolhoed.. en ik draag ze regelmatig. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja een pet van horizonica, maar die draag ik alleen als het regent en ik niet wil dat mn make-up naar de verdoemenis gaat. dat ding staat alleen nogal, potsierlijk zal ik maar zeggen.
|
Citaat:
Oh en ik ben jaloers op je pet :mad: |
Ik dacht altijd dat petten mij niet stonden.
tot een jaar terug het is gewoon een kwestie van wennen. heb nu een zeer uitgebreidde collectie :cool: ben dr stiekem trots op :rolleyes: |
ik vind burberrypetten echt te lelijk (n)
m'n beste vriend heeft nu een gigantische afro(Y) |
ik heb 3 keer n muts gedragen in de winter, maar die past nu niet meer (nu heb ik dreads), maar eigenlijk staat een muts/pet/whatever me ook niet (net zoals n zonnebril trouwens)
|
tis niet gelijk dat zonnebrillen je niet staan
je moet er gewoon even aan wennen meer niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zet als ik geen zin heb om mijn haar te doen mijn pet op.
en dat komt vooral vaak in de zomer voor. |
Me Nike Cap :cool: .
|
Citaat:
|
|
Heb een wit rl petje, alleen op met tennis. Ik wil nog een leuk hoedje.
|
Citaat:
ja die (y) doorsnede van de afro is ongeveer 40-45 centimeter. |
blauw verschoten quicksilver petje
alleen op in de zomer als ik naar het strand ga ofzo.. |
sinds mijn ramones pet gejat is heb ik nog geen nieuwe pet :(
|
petjes en andere hoofddeksels zijn ideaal als je kaal bent:) anders niet:nono:
|
grijs tweed hoedje van de mannenafdeling van de hennes.
en soms een brede haarband/hoofddoekje |
Citaat:
|
ik doe helemaal niks op nm hoofd, het staat me ook niet.
|
Ik draag standaard iets op me hoofd. Van Lente tot Hersft een pet. En in de winter een muts.
Heb ook verschillende petten. Alleen me mutsencollectie bestaat uit 1 muts :p |
ik draag geen hoofddeksels want ik heb een rond gezicht. :o
|
Ik draag bijna nooit hoofddeksels en meestal draag ik ze uit practische overwegingen.
In de winter draag ik vaak een ijsmutsje tegen de kou. In de zomer draag ik soms een (truckers)pet of bandana tegen de zon. |
sommige chix met hoofddoeken zijn geil :cool:
http://blogsimages.skynet.be/images/...8c71e1f47a.jpg |
ik draag wel eens een pet als ik te lui ben om mn haar te doen :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30. |