![]() |
Urineerlifestyle
Daar poep en plas altijd een hot topic blijft en het immer voor een lach en een traan zorgt op menige feestjes en partijen wil ik het met jullie graag hebben over jullie lifestyle met betrekking tot het toiletteeraspect.
Wat doen jullie zoal als je op de toiletpot zit? Of sta je liever? Gebruik je misschien wel hulpstukken? :confused: Heb je bepaalde toiletliteratuur die je alleen daar leest? Stel je bepaalde eisen aan een toilet(ruimte) zoals plaklieveheersbeestjes aan de muren? Voer je eerst bepaalde toiletrituelen uit voordat je je poepje of plasje doet? omg :mad: Bij mij in huis hangt er nog steeds een folder over de Europese Grondwet op de toiletdeur dus die ga ik dan maar lezen en er hangen ook van die kaartjes met teksten als 'je bent zo dik dat je naar buiten moet om deoderant op te doen' enzo dus daar word ik weer een beetje triestig van, maar dat mag de pret niet drukken. Ook is er een stel grapjassen bezig een torentje te bouwen van lege toiletrollen :confused: Ohja en ik had een tante met van die kleine zeurkoters en als die dan naar de wc moesten zei ze altijd "ga de poep maar roepen" en daar werd ik dan een beetje confused van maar wie weet werkt het wel HE Ik wens iedereen veel plezier in dit topic :) :) :) |
omg "ga de poep maar roepen" :(
verder leer ik vaak onder "het drukje doen" ( ook zo smerig ) en vind ik dat een wc ruimte wel beetje groot moet zijn, onze wc benede is beetje klein en dan houn ik liever altijd eventjes de deur open als ik bezig ben, anders dan zie ik de muren al op me af komen :mad: :confused: maarja verder niet echt eisen, een leuk tijdschrift is wel chill maar niet zoiets als dat nieuwe wc tjidschrift dat je bij een pak toilet papier krijgt :confused: |
Vroeger roken de donald duckies altijd naar de schijt, als ik ze ging lezen bij een vriendje... Omdat als ze net binnen waren ze eerst als schijtvoer in de plee werden gebruikt...
Kk smerig (y) |
Bij mij thuis mag je alleen boven poepen want anders stinkt de hal zo. Verder maak ik er nooit een lange zitting van want dat is ranzig en was ik altijd heel dwangmatig mijn handen.
Oh en ik heb natuurlijk plankenkoorts dus ik moet in openbare wc's altijd in een hokje anders lukt het niet :o |
Ik ga altijd de verjaardagen uit mijn hoofd leren die op de kalender staan als ik zit te toilleteren, en soms neem ik de libelle of het AD Magazine mee als ik van plan ben lang op de wc te blijven. En als ik ergens in het openbaar naar de wc MOET (want liever schijt ik thuis) dan check ik altijd even of er wel wc papier is want het is zo naar als je met een bruine poeperd je broek op moet heisen.
|
hé gatver, ik dacht altijd dat meisjes niet poepen :(
|
Op mijn pot zit ik altijd (in plaats van staan dan he). Scheelt schoonmaken (y)
Op andermans pot zit ik als er veel vrouwen in het huihouden zijn. Ik heb nooit echt geleerd om goed te mikken of zo (moeke's schuld :mad: ). Garfield boekjes for life niggah! |
Ik pis staand, met 'n beetje redelijke hand-oog coördinatie kan dat gewoon zonder knoeien. (y) Ik vind 't een kwalijke zaak als vrouwen niet netjes de bril weer omhoog doen als ze klaar zijn en ik lees altijd de plaatselijke krantjes als ik moet schijten, dat bevordert de stoelgang. (y)
|
Citaat:
|
Oh, als ze er eenmaal liggen raak ik ze niet meer aan, ik pak gewoon 'n oude uit de oud-papier bak. (y)
|
Citaat:
|
Wat niet weet, wat niet deert. (y)
|
Citaat:
:D haha scherp |
voor mij is poepen een taboe en ik kan het nergens anders dan thuis en ik wil er niet over praten, verder
|
ik ben altijd zo snel mogelijk weer weg .
|
wat is er nou leuk aan om met een boekje op de wc te zitten? ik heb wel betere dingen te doen
|
Citaat:
|
Ik ga niet in een pisbak zonder tussenschotten pissen.
|
Ik snap niet dat er mensen zijn die uitgebreid gaan lezen als ze op de plee zitten, hoe lang doe je erover om er een drol uit te krijgen dan?! :eek: :(
Ik ga naar de wc omdat het moet en dat was het weer. Leuk he kinders. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:( (n) |
Citaat:
ik vind 't zulk gezeik - hoe ontopic - altijd; als de bril omhoog staat, dan doe je 'm naar beneden en vice versa, zo nodig. lekker belangrijk. (y) alleen maken sommige vrouwen er een halszaak van, wel komisch opzich. <3 |
Citaat:
|
jullie moeten zonodig zitten, not my fault your plumbing has a faulty design. (y) ;) 't is voor jullie net zo'n kleine moeite om 'm omlaag te doen voordat je gaat zitten. (maar stiekem doe ik 'm netjes weer omlaag als ik er aan denk.)
|
Citaat:
|
les voor vrouwen: het is voor jullie evenveel moeite om de bril omlaag te doen als het is voor ons.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik lees meestal de kalender die er hangt of een boekje of wat er op de muur hangt, maar als ik klaar ben, blijf ik meestal niet zitten ofzo.
Oja, en ik poep het liefst thuis. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is bovenal vies om met je handen aan de bril te zitten, gatver (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar aangezien wij zittend poepen en plassen en jullie ook zittend poepen en alleen staand plassen, is er dus meer reden om de bril naar beneden te toen.
|
ik stem voor van die franse hurk wc's :D
|
die zijn chill idd, leer je goed van mikken met spijkerpoepen
|
Liberté, égalité, <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zit gewoon op de pot, zonder toeters en bellen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik poep alleen maar thuis of als het echt niet anders kan ook wel ergens anders. :cool:
Als ik moet plassen hang ik altijd boven de wc, ik durf nooit te zitten bij mensen die ik niet ken en op school is het al helemaal ranzig. |
Oh, ik houd van die uberwc's waarbij je binnenkomt in een ruimte met een wasbak en de deur achter je op slot kan doen, en er dan nog een deur is met daar een ruimte met 'n wc. Want dan laat ik die tweede deur altijd wagenwijd openstaan want dat vind ik leuk ofzo. :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31. |