![]() |
[TK XBOX] + alles erbij
Een xbox... in prima staat.. nooit problemen mee..
Bij de xbox krijg je - 2 controlers.... 1 grote en 1 logitech. - 9 Spellen oa: TimeSplitters 2, JetSet Radio, Sega GT en Soccer Slam - DVD kit - alle aansluitkabels... ook nieuwe voedingskabel Prijs.... Bied maar vanaf 160 euro Mail bij interresse naar jorgen_verweij@hotmail.com |
waarom doe je hem weg?
|
kdoe hem weg omdat k hem all1 nog maar voor dvd's kijken gebruik... en k dan beter een goedkoop home cinema setje kan kopen... en als 160 teveel is :S:S dan bied je tog wat anders....
een nieuwe xbox kost tegenwoordig egt niet minder dan 150... en dan al die extra's heb je niet voor 10 euro |
Overbodige posts verwijderd. Zeg duidelijk als je interesse hebt of als je alleen een tip wilt geven (overbodige posts zijn echter niet gewenst). Illegale dingen zijn ook niet toegestaan, net als het aanbieden van je spullen in andermans topic.
Ik heb dus geen interesse, het was alleen een tip. |
Hoe oud is het ding?
Staat van de kabels? Staat van de spellen? (Krassen? Gebrand? Originele verpakking?) Staat van de controlers? Intensief gebruikt? Ik wil graag meer weten voor ik bied. |
Kabels zijn in perfecte staat.. de nieuwste voedingskabel is pas 2 maand oud... en nooit problemen mee...
Het ding zelf is 2,5 jaar oud... maar niet intensief gebruikt... Het zijn vier originele spellen. De beide controlers zijn niet vaak gebruikt... de ene niet omdat er weinig met zn 2en gegamed word... en de gewone xbox controler omdat`die pas 1,5 jaar oud is... en sindsdien ik weinig meer xbox voor 150 euro mag je hem komen ophalen |
Niemand???
|
zwolle is te ver helaas
|
TIP:
150 euro is te veel. |
Citaat:
en hoezow 150 teveel???op inet worden ze soms voor meer verkocht |
Citaat:
wat verw8 je van een ding dat 2,5 jaar oud is, en dan nog met al die dingen erbij. Zodra je winkel uit loopt, stijgt et waarde van dat ding; en kijk hoe veel je ervoor vraagt man na 2,5 jaar . Nou succes met verdere verkoop |
K vraag of mensen hem willen kopen en als ze er een andere prijs voor over hebben ook goed.... khad volgens mij enrgens om commentaar gevraagd ofwel...
|
Je vraagt of ze willen kopen en ze geven een reden waarom ze het niet willen. Maar goed, discussie is verder niet gewenst.
|
voor 100 euro kom ik em ophalen ;)
|
iets hoger bod:P
|
150 is een goeie prijs, *knip*
maar ben wel geintereseerd:P |
heb je pm gestuurd
|
Alleen legale dingen hier bespreken ajb. :nono: Gebrande cd's worden hier niet verkocht.
|
Citaat:
mag het dan wel via een PM of moeten we onze eigen mail nu gaan gebruiken :rolleyes: |
Citaat:
PM gaan we niet controleren. |
Citaat:
|
Fijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32. |