![]() |
eo-jongerendag!!!!!!!!!
Zijn jullie er ook geweest??
Het was zoo vet deze keer. Ik vond dit de gaafste tot nu toe. KJ52 en Paul colman waren echt zeker beter! Hoe die gast (KJ) met een freestyle rap steak-and-kidney-pie kan combineren met Christus, ongelooflijk! :D preek van Kees Kraayenoord was ook errug goed, echt aso dat die kinderen al naar voren liepen terwijl hij nog niet klaar was. Maar goed. Heb trwns nog handtekening van KJ geritseld op mn shirt. goed man :D Frank van de Velde deed het goed he. We hebben in de auto op de terugweg nog even ge-KJ52-afterpartied. Lekker met de deuren open de auto uitgebounced met kj cd keihard aan. duzzz als jij erook geweest bent, vertel even wat je ervan vond. |
Omg :D
Ik denk dat dit bij evenementen ofzo hoort. ;) |
Ik ben er niet heen geweest :( K was ziek. Maar ik heb het gezien op tv. :D Ik vond de preek van Kees Kraayenoord super iig!!! (y)
|
Ik vind de mensen die naar de EO-jongerendag gaan eng.
|
Mensen die vroeger naar de EO-jongerendag zijn geweest zijn eng.
|
Citaat:
|
EO-jongerendag...? Sorry, maar word ik altijd erg kriebelig van, of ik heb er juist heel veel lol om :p .
Vanmorgen was ik met een vriendin van me die hele EO-jongerendag een beetje belachelijk aan het maken.. bleek dat het meisje dat naast ons zat erheen is geweest :bloos: . |
Citaat:
|
Citaat:
dit zeg ik omdat je je mening totaal niet onderbouwd en alleen maar dit soort dingen doet want je luistert naar bad religion |
Citaat:
BTW die mensen die daarheen gaan zijn over het algemeen niet eng hoor, gewoon dezelfde mensen als normale mensen :) , je hebt er een paar rare (of aparte om het eens christelijk getint te zeggen) tussen zitten, maar op welke verzameling van 30000 jongeren is dat niet zo. Maar goed, van mij mag je best de eo-jongerendag belachelijk maken als je er zelf geweest bent, anders liever niet. Wat is er eng aan mensen die speciaal vróeger naar de eojongerendag zijn geweest?? :D Femke halsema was er ook, die vond het nog wel leuk geloof ik. Maar goed. En onze grote vriend Jan-Peter Balkenende. Die het natuurlijk helemaal fantastisch vond. Von ik ook dus op dat punt ben ik het eens met le premier. |
Als Marduk, Mayhem, Deicide of Morbid Angel optreden kom ik ook wel.
|
ik was er ook, super natuurlijk :D tijdens de eerste preek (weet ik veel van wie die was :P) was ik er niet, waren we even naar de mac :o
en kj-52 vond ik kutmuziek maken. maar paul collman vond ik heel goed! en tuurlijk doet Frank het goed, hij heeft namelijk een goede jeugd gehad in alphen :P (oke dat slaat nergens op, maar ik vind 't wel cool dat hij daar ook vandaan komt en ik ook :cool: ) maar nee, ik vond 't heel leuk. |
Het stukje in de Volkskrant over de EO-Jongerendag maakte mij niet echt blij:
Meisje tegen premier Balkenende: 'U sluit compromissen, dat is niet goed. God kent geen compromissen.' Balkenende: 'Ja, maar dat is de wet, we moeten samenwerken en iedereen respecteren.' Jongen tegen Balkenende: 'Ik had liever dat hij helemaal alleen kon regeren en geen rekening hoefde te houden met anderen.' Na tijdenlang alleen moslimfundamentalisten, is het goed er even aan herinnerd te worden dat er ook hele enge christenen zijn. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben trouwens niet geweest. Had Paul Colman, Newsboys en Nuclear Playground wel willen zien spelen, maar had niet zo heel veel trek in die drukte. Misschien volgend jaar, als ze een interessante line-up hebben. |
pff laat iedereen in z'n waarde zeg al die opmerkingen altijd:s
Als mensen dat nou leuk vinden so what :rolleyes: |
ik sta elk jaar weer versteld waar ze zoveel jongeren vandaan halen...
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn mening over religie en mijn muzieksmaak komen echt niet overeen. Bovendien, Bad Religion heeft hooguit vier nummers over religie. |
Citaat:
Wat mensen alleen zien in tig uur van die softe muziek achter elkaar dat zie ik niet in, ik zou in slaap vallen denk ik. Als ze idd de gitaristen en de drummers ook eens echt lieten werken dan zou ik me nog wel over de teksten heen kunnen zetten, maar zoals de gemiddelde reli-band nu klinkt is het niet interessant. |
Citaat:
|
Het is nu wel duidelijk hoe de meeste ongelovigen er over denken, maar aangezien ze er toch niet zijn geweest hebben ze verder weinig inhoudelijk te melden en is het misschien beter dat ze hun muzieksmaak maar op Muziek gaan bespreken en de evangelische jongeren hier de dag laten bespreken |
Nee, ik ben er niet geweest. Een paar jaar geleden wel, toen sprak mijn vader er.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben deze keer niet geweest. Wel een paar jaar geleden een keer (de Heeeeeeeeeeeeeeeeeeer regeert!), dat was heel gezellig. Ik ben niet gelovig en dat met een heel stadion bidden vind ik ook wat weird, maar ik zou wel nog een keer gaa, best gezellig.:D
|
Verkopen ze daar nu eigenlijk ook bier? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben ook helemaal fan van de eo jongeren dag..
k heb laatst in mijn woonplaats nog de ronduit praise band gezien. hele maal tof!! we mochten allemaal naaar voren om voor ons te laten bidden :) dat was heel apart.. ik ging helemaal trillen... mss was dat wel omdat k het spannend vond maar toch.. ik ga volgend jaar ook naar de eo jongerendaaaag!! :) dusssSs tot volgend jaaaar! |
Ik vind EO-jongerendagen maar eng. Ik wil niet eens weten waar ze al die jongeren vandaan halen.
Behalve Hasseltboy, die is niet eng. |
Leuk voor de simpele man, I am sure.
|
ook flevo gangers hier ?
|
Citaat:
|
Ik meen het dus echt heel serieus, ik wil gewoon puur uit interesse weten of ze daar bier verkopen. En roken er eigenlijk veel mensen? Mag er binnen gerookt worden? :)
|
Citaat:
ik ken nog een slet van (...) die is ook zo christen als et maar kan, maar is toch een slet |
Citaat:
|
Citaat:
Wat is er te koop in Gelredome? Er zijn 25 verkooppunten verdeeld over 7 thema’s met bijpassend assortiment zoals belegde broodjes, pizza, dranken, snacks, sappen, vis & kip en hamburgers. Frisdranken zijn in alle verkooppunten te verkrijgen. Bovendien zijn er bij concerten op de veldvloer extra verkooppunten met een uitgebreid drankenassortiment en een beperkt food-assortiment ingericht |
Citaat:
|
Denk t niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond de EO JD echt super!! Het was de eerste keer dat ik er heen ging en het was zeker niet de laatste keer. Zo gaaf, al die jongeren bij elkaar die hetzelfde geloven. Vooral het optreden van Paul Colman vond ik heel goed. :D
|
Ik moet zeggen dat ik Paul Colman ook wel goed vond, al hou ik helemaal niet van die gospelpraiseherrie :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben er geweest, was de eerste keer dat ik kon, wou al wat vaker gaan, maar kwam er niet van.
ik vondt het in een woord geweldig. ik ben al vrij zeker van mn geloof, dus aan de sprekers had ik niet zo heel veel, die hadden een vrij makkelijk praatje vond ik. maar het samen zingen was wel heerlijk, vooral met een groep bekenden waar t super mee is, en artiesten waren ook geweldig :cool: volgend jaar weer :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54. |