![]() |
[Spier] Paardrijden
Ik vroeg me af:
Paardrijden: Welke spieren maak je met dat sterker of oefen je? Behalve je benen dan :) En om de topic voller te maken. Aan welke sporten doe je? Aan welke sporten zou je willen doen? (maar doe je niet?) TS begint: Ik zit op paardrijden maar ik zou ernaast ook willen softballen :) Gegroet Skilly ;) |
ik rijd elke dag paard (zelf 2 paarden thuis dus)
ik zoek niks anders te doen haha vind ik niet leuk volgens beweeg je alle je spieren met paardrijden. |
Ik rij 5 dagen in de week paard (eigen dieren), en volgens mij gebruik je dan zo ongeveer al je spieren in je lichaam:). Ik zou naast paardrijden niets anders willen doen.
|
ik deed paardrijden (ben weer opzoek naar verzorgpaard etc etc) blablabla:P
Iig, je traint alle spieren in je lichaam. Voor de rest, geen sport:) |
Ik rij ook paard (ong 4 keer in de week) eigen paard ook.
Volgens mij train je ook alle spieren maar niet echt dat ze superstrak worden. Het is meer je uithoudingsvermogen dat je krijgt. Ik zou wel willen volleyballen denkik :) maar stoppen met paardrijden zou ik nooit doen als het niet hoeft. :) |
Ik rij ook paard (met m'n eigen paard :)) en zoals al eerder gezegd is; volgens mij train je al je spieren. Ik merkte het in ieder geval toen ik wegens omstandigheden ongeveer 3 weken niet meer gereden had en toen terug evenveel als anders ging rijden.. :o pijnlijke spieren.
Ehm ik zou voor de rest wel willen fitnessen, misschien komt dat er nog wel van :) samen met een paar vriendinnen. En dat fitnessen zou ik dan voornamelijk willen doen om af te vallen en voor het uithoudingsvermogen :) hoewel je dat ook wel wat traint met paardrijden. Voor de rest geen sporten :) |
No offense, maar over het algemeen vind ik meisjes op een paard een enorm lelijk figuur hebben.
|
ik heb 6 jaar gereden. Je gebruikt wel al je spieren, maar of je ze nou écht traint, nee. Denk ik niet
Ik ben nu gestopt met paardrijden en ben verder gegaan met atletiek, wat ik nu 5 jaar doe:) Voor de rest zou ik geen andere sport willen doen. |
Ik rij 1x per week paard:)
|
Citaat:
?? wat dan?? is net zoiets als ik zeg dat alle jongens die crossen lelijk zijn :rolleyes: |
Citaat:
|
rij 2 tot 3 uur per dag paard.
Zou ook niks anders willen doen |
Citaat:
Ik zeg niks grab your conclusions :cool: maar verder ontopic: |
Ik rij sinds bijna een jaar weer fulltime paard [5-7 keer per week, minstens een uur] maar ik kan nou niet zeggen dat ik daar zichtbaar gespierder van ben geworden ofzo. Ik geloof wel dat mijn X benen nu weer recht zijn.
|
Oh en verder heb ik een hekel aan sport.
|
Citaat:
Ontopic: Ik doe aan softball (trainen +competitie) en ik zwem 2x per week Verder zou ik niet aan sport willen doen. |
Hey
Ik heb zelf ook 2 paarden, en ik ben wel degelijk veel gespierder geworden. Vooral mn dijbenen en buikspieren. Ik train op Z niveau met beide paarden zo,n 5 keer per week. En heb echt wel het idee dat mhn spieren sterker worden. oh jah, Doe ook nog aan turnen. |
Citaat:
Welk gebied Z niveau? springen of dressuur. Volgens mij maakt dat ook wel wat uit in je spierontwikkeling. |
ik doe niet aan sport maar zou graag weer gaan dansen. ballet, stijldansen, street of breakdance, als het maar dansen is (y)
|
Ik wilde net zeggen, turnen lijkt mij iets beter voor je spierontwikkeling.
|
Turnen doe ik al mn hele leven, en pas sinds het paardrijden zijn die spieren gekomen. En turnen doe ik ook maar 1 keer in de week, dus echt spierontwikkeling krijg je daar niet van.
Z dressuur, en natuurlijk hangt de psierontwikkeling ook wel af van het trainigniveau. Maar de spieren kwamen al heel snel, en de Z echt niet:S |
Ik heb anders behoorlijk sterke beenspieren overgehouden aan het paardrijden. Je ziet ze alleen niet zo.
Ik rijd geen paard meer, helaas, en totdat iemand me zijn of haar paard wil lenen, zal dat ook niet meer op regelmatige basis gebeuren. Klimmen doe ik dan weer wel, en dat is ook heel hip. Behalve als anderen het beter kunnen dan ik, natuurlijk (n) |
Ik heb paard gereden, maar het werd te druk met school, dus ben ik (helaas) alweer een half jaar gestopt. Ik reed altijd 1 of 2 keer per week.
Verder doe ik nog aan Ritmisch Gym (voor de mensen die het wat zegt: C-niveau, groepsoefeningen en we doen mee aan het NK) Ik zou nog wel graag willen kunstschaatsen ofzo, alleen die pakjes lijken me zo koud op het ijs :eek: :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19. |