Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Ally McBeal????? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=120260)

heldin 07-06-2002 19:03

Ally McBeal?????

echt een kei leuke serie, maar nu hoorde ik laatst op tv dat komende dinsdag de aller- allerlaatste aflevering wordt uitgezonden. Dus niet gewoon een zomerstop.. Ik snap dit niet, in Amerika loopt de serie toch nog gewoon? En er wordt toch door heel veeel mensen naar gekeken? Is er iemand die er iets meer over weet want ik vind het zo maar een achterlijk idee om zo'n populaire serie gewoon niet meer uit te zenden..:mad::mad:

scala 07-06-2002 19:13

nee de kijkcijfers zijn minder geworden en hebben ze besloten ermee te stoppen..vandaar:)

PrimRose 07-06-2002 19:25

in Amerika zijn ze al eind mei gestopt met filmen, kijkcijfers waren drastisch gedaald.

zeep007 08-06-2002 19:46

vind je het gek!!! ik heb 5 jaar met plezier gekeken hoor daar niet van, maar Ally zelf zie je al bijna nooit meer en het verhaal loopt een beetje dood. (n)

ik zou het wel tof vinden als ze gingen herhalen... met billy enzo (y)

gniffelgniffel 10-06-2002 17:20

Citaat:

zeep007 schreef:
vind je het gek!!! ik heb 5 jaar met plezier gekeken hoor daar niet van, maar Ally zelf zie je al bijna nooit meer en het verhaal loopt een beetje dood. (n)

ik zou het wel tof vinden als ze gingen herhalen... met billy enzo (y)

jah, hoop ik ook echt.. ik kijk ook al vaaf 't begin ofzo... maar 't was de laatste tijd allemaal nogal ver gezocht, met dat dochtertje enzo.. oude afleveringen waren koeler!

Roozie 10-06-2002 18:42

Citaat:

scala schreef:
nee de kijkcijfers zijn minder geworden en hebben ze besloten ermee te stoppen..vandaar:)
wat???? Die serie loopt toch juist heel goed in Nederland

ik HAAT tv vooral wanneer ze de zeer schaarse soms nog wel leuke tvseries eraf gooien!

freakjuh 11-06-2002 13:17

nah :( ik vinnet een leuke serie, vooral een tijdje geleden toen ze babys ging zien, ik lag altijd helemaal dubbel om die maffe reacties van haar....en dat gedans enzow in de wc's :D:D:D

Rollo Tomasi 11-06-2002 14:02

Citaat:

Roozie schreef:

wat???? Die serie loopt toch juist heel goed in Nederland

Geen idee, maar in Amerika niet. En het boeit de Amerikanen niet zo hoe goed een serie het in het buitenland doet.... ;)

heldin 11-06-2002 15:11

Citaat:

Rollo Tomasi schreef:
Geen idee, maar in Amerika niet. En het boeit de Amerikanen niet zo hoe goed een serie het in het buitenland doet.... ;)
is de aflevering van vanavond dan ook de allerlaatste aflevering die in Amerika is uitgezonden?

PrimRose 14-06-2002 19:14

jups....*neemt afscheid van gezellige serie*

alpha 16-06-2002 16:47

alles is gestopt van ally mcbeal. wist je dat niet? sorry dat ik het zeg maar dan ben je ook geen fan anders had je dat op de een of de andere manier al wel geweten hoor! (voor de laastse aflevering was uitgezonden)

heldin 16-06-2002 23:23

Citaat:

alpha schreef:
alles is gestopt van ally mcbeal. wist je dat niet? sorry dat ik het zeg maar dan ben je ook geen fan anders had je dat op de een of de andere manier al wel geweten hoor! (voor de laastse aflevering was uitgezonden)
:rolleyes: ik vind het een kei leuke serie, maar ik lees geen hitkrant of zo :rolleyes:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11.