![]() |
Stuiptrekkingen/slecht ademhalen
Eej mensen,
Bij mijn zusje in de klas zijn er een paar op uitwisseling geweest na Tjechie-Slowakije. Ze zijn daar uitgeweest in discotheken en zo. Nu zijn ze terug en zijn er een paar bij die soms (uit het niets) stuiptrekkingen en slecht kunnen adem halen. De eerste x dat het gebeurde was (afgelopen donderdag 9 juni) in een discotheek maar nu zijn ze terug en gebeurd het af en toe in de klas(vandaag dus 13 juni) Weet iemand wat dat kan zijn?? Alvast bedankt |
maar je weet niet wat ze daar gedronken/gerookt hebben?
|
Citaat:
|
ja beetje vreemd om het daar aan te laten liggen, kan net zo goed voedsel zijn ofzo
|
Ik denk dat er top-40 muziek werd gedraaid.
|
Citaat:
|
Ik denk dat ze ermee naar een dokter moet gaan en die moet vertellen wat ze precies gegeten/gedronken/gerookt heeft. Zonder die informatie kunnen wij er volgens mij ook weinig mee.
|
"In Marc. 9:17-26 was een duivel de oorzaak van de doofstomhejd van een jongen en tevens de oorzaak van Zijn stuiptrekkingen. Toen de duivel was uitgeworpen, was de jongen genezen."
Bezeten door de fokking duivel zeg ik je. http://www.volle-evangelie.com/genee...-genezing.html --> nr 26. Van GHB is het ook bekend dat mn er stuiptrekkingen van kan krijgen, even als XTC. |
Citaat:
|
Citaat:
|
het enige nuttig wat ik hier heb gezien is 1 opmerking van Lilith, over GHB en XTC.
Als er nu zoiets uit kan volgen, kan dit topic ook open blijven. Ik weet dat de TS niet genoeg info heeft gegeven om een fatsoenlijke aanname te doen, maar gissen / theorieën verzinnen mag ook ;) Zolang ze maar met D&A te maken hebben ;) |
misschien zijn ze ziek van de lange busreis.
|
Ze kunnen absinth of wodka ofzo daar hebben gedronken.
Mijn leraar vertelde me dat er 2 soorten toevoegingen waren ofzo van alcohol. Het ene was voor "goede" alcohol en het andere daar werd je raar van en was heel slecht. Het zijn tegenpolen van elkaar tenminste die in alcohol zitten. Omdat het land arm is stoken ze er eigen alcohol. Dikke kans dat ze die alcohol gedronken hebben en er ziek van zijn. Lazlow |
Citaat:
|
Citaat:
Het kan best zijn dat sommigen daar heftiger op reageerden dan anderen. Sommigen hebben heftige hoofdpijn, wat ze afschuiven op een kater, anderen hebben misschien een allergische reactiewat resulteerde in ademtekorten en plotselinge spiersamentrekkingen. Maar vooralsnog: de TS heeft nog steeds niet verteld wat er precies is geconsumeerd. |
Ik had iets gelezen en gehoord over mensen die spontaan een eleptische aanval kregen omdat een stroboscoop een te hoge frequentie had... En dit waren mensen die nooit eerder zoiets hadden gehad. Ik weet alleen niet of je na zo'n ervaring vaker last kunt hebben van aanvallen.
|
Citaat:
Verder verwijs ik naar dit heel recente topic: http://www.medischforum.nl/onderwerp/1271 |
Citaat:
verder laat de ts toch niks meer van zich horen |
massahysterie
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01. |