![]() |
[nieuw] Darkest Hour - Undoing Ruin
Dit album kwam vandaag van de zoelzoek af, was altijd wel een band die ik wel kon waarderen. Hidden hands of a sadist nation komt nog regelmatig in mijn CD speler, en deze is ook wel weer aardig. De kwaliteit is niet zo heel erg gelikt zoals bij sommige " moderne" metal CDs, maar dat is juist wel weer eens een keer prettig (of misschien ligt het gewoon aan de lousy promo).
Mensen die de band kennen? Meningen over het album? |
Hele vette cd. Veel meer metal en solotjes dan de vorige platen, maar klinkt nogsteeds errug lekker. Eind augustus ben ik er iig bij op Ieper.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb pas 2 nummers gehoord. Vermeld mijn oordeel wel als ik alles gehoord heb. Vorige platen waren goed te versmaden, dus ben benieuwd.
|
1 nummer gehoord , tot nu toe vind ik oud beter
|
Citaat:
|
knaken, plaat is hard bezig in de top5 van dit jaar te komen!
http://www.strain.nl/11-Tranquil.mp3 http://www.strain.nl/02-Convalescence.mp3 http://www.strain.nl/09-These_Fevered_Times.mp3 \m/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tering wat vet. (y)
|
Morgen eens luisteren
|
Edit: Verkeerde topic
|
Citaat:
|
Superplaat, maar geef my maar Mark of the Judas of So sedated, so secure dat klinkt allemaal wat rauwer
|
Ik vind dit wel tof, t is alleen jammer dat er zulke afschuwelijke solo's inzitten en nouhja, die zanger die moet ook eens wat aan dat gebler doen want t klinkt niet en de productie is echt bagger.
Maar de muziek is tof. |
ik vind de productie juist wel aardig, keer wat anders dan het uber-clinische geluid wat vaak op cd wordt gezet en waarvan je weet dat een band live dat nooit kan waarmaken. Townsend heeft een lekkere dikke (alhoewel typisch voor zijn doen) muur van geluid neer gezet.
en solos zijn gaaf :P |
Citaat:
|
20.08.2005 Holland Arnhem Goudvishal
|
Natuurlijk aanwezig, hopelijk dit keer met fotocamera... Vorige keer maar 3 miezerige plaatjes met een Powershot kunnen maken wegens de drukte en het meebrullen :)
np: Tranquil; blijft het op-een-na-hardste nummer van het nieuwe album (y) En wat productie betreft ben ik het met Carn eens, eindelijk weer eens een album wat niet overgeproduceerd is (zoals bijv. het nieuwe AILD album) |
Solo's zijn voor boeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
idd, stel je voor dat je idd gitaar kan spelen en niet hoeft terug te vallen op 3-akoorden rammelwerk wat bij de bourgeoisie de boventoon viert :) |
20-08, ben er bij.. Met welke andere bands?
|
geen idee, stond er niet bij
|
Alleen Arnhem is kut, dan moet ik weer de trein van 11 uur oid hebben.. Of de eerste van 6 uur.
|
Citaat:
|
Never heard of..
Is het wat? |
Geen idee.
Maar ik zag het staan op de Goudvishal site ;) |
ik ben daar wel dan, als ik dus geen ll of pukkel doe.
|
Citaat:
|
Ik liet m vandaag horen aan een vriend van me, in de hoop m mee te krijgen naar dat concert zodat ik kan zuipen en hij rijden..
zijn comment: Tja, ik vind die gothic stukken niet zo goed.. :D maar ja, hij speelt dan ook in een nu metal band (n) |
attn: tim
waarom heb jij vrienden die in numetal bands spelen? darkest hour... sja... leuke act hoor maar wat een jankband verder. |
Tja ach, ik moet het maar doen met de mensen die vrienden met mij willen zijn.. Ik weet dat als je zo populair bent als jij en in een truie metal band zingt, dat je ze dan kan kiezen, maar bij mij werkt dat niet zo :p
Ik vind m goed, de nieuwe CD.. jankband? |
kutplaat, hangt aan elkaar van het jatwerk. t scheurt wel lekker hoor maar t komt altijd neer op 'Slayer At The Gates Of Dark Tranquillity' met breakdowns.
ZZZZZZZZZZZZZzzzZZZzZZZZ dus |
Citaat:
|
Citaat:
zo'n Darkane vind ik dan een stuk roffer, alhoewel ik die nieuwe nog immer niet gehoord heb. |
solos > breakdowns.
|
Citaat:
|
Vond hun vorige platen wel te pruimen (heb die ook hier in me cdkast staan), maar deze plaat voegt écht niets toe. Is gewoon weer precies hetzelfde als voorheen. Beetje ontwikkeling in je bandgeluid mag ook wel.
Kortom saai en overbodig materiaal. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23. |