![]() |
FIYA+Omission+Gascoigne [Nijmegen - 19-06]
FIYA [USA] - http://www.fiya.org/
Enige show in Nederland! FIYA brengt binnenkort haar tweede full-lengt plaat uit! Check de site voor een paar downloads! Voor de liefhebbers van Propagandhi! Omission - http://www.thisisomission.net Behoefte geen nadere omschrijving, één van de vetste bands die er in Nederland rondlopen, dat weet iedereen. Twee dagen voor de 'officiele' release van de langverwachte debuut-cd 'Refuse Regress' en een kleine week voor de support-show voor Sick Of It All!! Gascoigne - http://www.gascoigne.tk De vijfde show van deze nieuwe band met leden van Gilgamesh, Propagator en Playroll. Vanavond zal het nieuwste lid, Bootsman (ex Tunnelvision en BBK) zijn intrede maken als zanger! Kortom: een show die je niet mag missen!! De Onderbroek, Nijmegen open: 21.30 uur aanvang: 22.00 uur entree: 2,50 euro |
Jij speelt dus in Casgoine?
Beschrijving klinkt iig goed..mp3tjes? |
Gvd man, wij willen playroll, niet deze shit.
;) |
ja! geef mij ook maar echte punk!
ik weet niet wat ik in die band doe. mp3's van enige kwaliteit hebben we nog niet, maar de geruchten gaan dat we over niet al te lange tijd gaan opnemen :) |
aanwezig!
En gaat bootsman bij jullie zingen!? :cool: (y) |
Jep, komende zondag slechts een paar nummers, halverwege juli een mooie eerste show voor deze man! Hier volgt later vást meer over!
En Gerlo, nee, nóg geen mp3's! 5 juli opnemen, mét Bootsman! |
Jammer dat er alleen nog maar bio-bier is in die toko. Maar het blijft een leuk hok.
|
Ik ben heel benieuwd! Jij komt ook dus? Tof! Heb jou ook alweer véél te lang niet gezien dude!
|
Tuurlijk, ik wist niet eens dat jij moest spelen totdat ik een tijdje geleden op jullie site kwam. Blijven jullie daar slapen ofwat?
|
En speelt Antillectual daar ook niet trouwens?
|
Vast wel present. En mn ouders zijn dr dan niet dus slaapplaatsen te over in onze villa.
|
Citaat:
|
ja las het al op asice maar moet nog even kijken, volgens mij heb ik andere plannen :(
|
Jonge, Angela, jij hebt al-tijd andere plannen!
Oh, en Steph, tof, misschien dat ik wel blijf crashen dan! 't ligt er alleen effe aan of we met de trein of met de auto gaan! |
Oh en waarschijnlijk wel aanwezig!
|
We zouden haast een meeting kunnen houden! Vet (y)
|
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar niemand noemt me ook Stef, dus vandaarr. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb eventueel ook nog wel slaapplaatsen mocht het nodig zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Kom nou maar gewoon! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben een rechtse bal geworden :o Nee, dat zal wel nooit gebeuren ;) |
Zag ik jou pas niet met een polo van de Carolus Magnus en een flesje Heineken?
|
Hee, als 't weer echt zo lekker gaat worden als ze voorspellen kan ik wel wat eerder met de trein komen om effe te chillen in 't Kronenburgpark! Lijkt me wel gezellig Sjoerd!
net als vroegah |
ja, maar als we met de auto gaan, dan wacht je maar lekker, want ik heb meer dingen te doen dan hangen in het park gast!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gave line up, jammer dat het zo'n teringeind weg is... heb me door de heren van pantherland laten vertellen dat het wel een gaaf zaaltje is, en dat het bio-bier best goed te drinken is (Y)
|
ik zeg: gewoon komen en geef Bootsman een warm welkom! :)
|
omission en gascoine!
hoe hard! ps. kheb zin in de 23e martin! |
Citaat:
|
Citaat:
Is ook wel een leuk zaaltje. En bio-bier is euh....ja...bio-bier...en dus geen gewoon bier. Lekker, maar net iets minder. |
omission, (y)
nijmegen is wel ver voor mij.. en ik zie jou 23 juli ook zekerr wel. |
Citaat:
Ach Nijmegen valt wel mee http://www.ijlen.nl/forum/images/smiles/icon23.gif |
Citaat:
Hij heeft alleen wel muizen op zn kamer en je hoort de hele nacht vogels die over het dak lopen ofzo. En je krijgt de smerigste deken. Maarrr hij maakt wel ontbijt. |
perhaps, maar ik moet nog wel die avond terug in amsterdam zijn dus wordt moeilijk........
|
Citaat:
deken is uitgewassen!! en bovendien, we gaan gewoon met z'n allen jullie huis trashen!!! |
^ Hee, je zegt 'jullie', wat nou.
Jelmer en ik slapen er al. En ik wil geen getrash. Bovendien. Stefanieliefje, jij nodigt die mensen uit, dus jij ruimt de zooi op. |
als er iemand blijft pitten ben ik de enige volgens mij omdat de rest ergens anders blijft crashen...
|
Citaat:
Ah, die mogen best bij Jelmer en Geertje in bed liggen. |
Citaat:
wel eh 3 mintpunten. maar dat ontbijt is dan wel een een pluspunt hm? :cool: |
Citaat:
|
ik heb ook geen last gehad van muizen of vogels :confused:
|
Citaat:
Vogels wel atm maar al maanden geen muizen meer in m'n kamer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34. |