![]() |
Snap je hem????
He even een vraagje hiero :o
(in het kort) Een vriendin van me is uitgeweest heeft een jongen leren kennen, na een tijdje spreken ze af, die vriendin van mij heeft het gehad met players enzo dus ze vraagt DUIDELIJK van te voren ben je zo?? Nee zegt hij hij zegt ik ben niet zo want ik ben tenslotte ook al 22 blala Maar goed ze spreken af (hebben o.a sex) en daarna laat hij een paar dagen later weten dat hij haar echt leuk vind enzo Nu laat hij vandaag (onegeveer 1,5 week geleden na de afspraak) weten dat hij niks wil om dat hij het te druk heeft en de afstand te ver is :rolleyes: bullshit maar goed... Hij belt nu of smst ook niet meer trug naar haar... Me vriendin zit er echt mee en ik weet zelf echt niet wat ze kan doen weten jullie iets ??? Want ik ken hem niet persoonlijk maar mij lijkt het dat hij niet alleen voor de sex ging want anders ga je ook niet zulke dingen zeggen enzo sex kun je overal krijgen togg? Ik hoop iets te horen!!!! |
Het is wel een player en typ de volgende keer wat duidelijker.
|
de afstand zou in principe gerust een reden kunnen zijn voor hem. Toch vind ik het achterlijk van jouw vriendin dat als ze vroeger met players ging ze nu op de eerste afspraak gelijk sex met die jongen heeft. Ik zeg niet dat zijn redenen goed zijn maar als jouw vriendin zo'n verleden heeft en ze gaat weer meteen met iemand het bed in vind ik het maar een domme geit...
|
Sex kan hij idd overal krijgen o.a bij haar dus.
En die jongen hoeft toch niet bij haar te blijven? tis zwaar klote das waar maar als hij niet wil dan houd het op. Daarom is het nog geen player en zijn zijn verklaringen geen bullshit. |
Tuurlijk zegt hij niet dat hij zo is....
|
Ja dat weet ik maar ze heef tdaar ook van geleerd maar ze vond hem echt SUPERLEUK dan is het anders weet je???
En hij zei dat ook precies ik heb het in haar tel gezien.. |
Citaat:
|
Ja kijk ik snap jullie idd...
Maar Ze hebben van te voren nog over gepraat ze zijn nu toch ook op een leeftijd om niet zo kinderachtig te doen?? En tuurlijk zegt hij dat niet van te voren maar dan ga je ook NIET LOPEN SMS je bent zo speciaal dat bedoel ik |
Citaat:
|
als ze hem echt SUPERleuk vond had ze ook nog wel een paar weekjes/maandjes kunnen wachten voordat ze met hem in bed dook... ze is niet verstandig bezig geweest, ziet ze dat zelf dan niet in?
en de afstand kan inderdaad een probleem voor hem zijn, net als dat hij het te druk heeft... |
Citaat:
|
Citaat:
Ps: dat doen ze wel, schatje je bent zo speciaal voor me. Oftewel zonder jou was de sex lang niet zo lekker....Zo zijn sommige jongens. |
Ja dat is wel waar maar ze vraagt zich af kan ze het nog herstellen????
Dat is eigenlij kde vraag ze vind hem namelijk ECHT leuk en dat is niet niks als je dan zo`n reactie krijgt (n) |
ze is 20 en hij 23 daarom dan ga je toch niet meer het `leuke` playertje uit hangen ... Ze zijn geen 15 en 16 :evil:
|
Citaat:
De enige oplossing is huisvrouw worden en bij hem intrekken. Tuurlijk is zo'n reactie niet niks maar that's life |
Citaat:
Hoe oud zijn ze geestlijk dan? |
Nee geen beleding voor mensen van die leeftijd ofzo maar ik neem aan dat je op die leeftijd 23 er wel een beetje serieuser over gaat denken he!!! :mad:
|
Citaat:
|
Het lijkt hiero wel of iedereen het met hem eens is ???
Nou ik vind het gewoon een zak en ik snap hem dus ook niet met zijn mooie praatjes en dan dit HIJ WIST VERDOMME TOG DAT ZE 20 min verder woonde ???? Dus dat is gewoon gelul ik vind het kut voor der maar ik zie niks wat ze kan doen daarom vroeg ik het aan jullie ??? |
ik geef hem geen gelijk, maar het zal niet echt goed gaan komen tussen die twee. hij wil niet, hij heeft zijn pleziertje gehad en zij is er met open ogen ingetrapt.. zoiezo, na de eerste date al zeggen dat zij zo speciaal voor hem is.. hoe snel gaat dat bij hem?
|
Citaat:
Ik ben het niet met die jongen eens, het is gewoon een player met gladde praatjes. Maar je vriendin is ook een enorme doos geweest, ze wilde niet gekwetst worden maar laat dat wel gewoon toe. Als ze een beetje slim was had ze wat rustiger aangedaan. Zou ze beide een jaar of 16 schatten ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ik snap jullie reactie heel goed!!
Maar ze hebben van te vroen duidelijk gepraat enzo snap je en hij wou dit weekend weer afspreken, hij wou haar beter leren kennen.. Ze denkt zelf dat ze hem misschien te vaak heeft gesmst maar dat is denk ik het probleem nie als je iemand leuk vind is dat wel normaal. Hijzelf heeft ook af en toe gesmst van je bent uniek ik vind je leuk ik wil je vaker zien en snel blabla snap je??? |
Citaat:
|
1 tip: de komende 2 maanden geen sex, en dan kijken of hij haar nog wel leuk vindt! Als hij haar mening respecteert en het 2 maanden uithoudt dan kan je gaan denken dat ie te vertrouwen is.
|
Ja ze kan niet 2 maanden geen sex met hem hebben omdat hij heeft gezegd dat het uit is en over blabla snap je ??? Ze kan het denk ik niet meer herstellen......
|
Citaat:
volgende topic, kom maar met slotje |
Ja ik kan me goed vinden in wat jullie zeggen ..
MAAR JE GAAT ALS HET OM DE SEX GING TOCH NIET smsen van ik vind je speciaal blabla dat is het punt dat ik niet zo snap... :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja maar als hij echt zo`n playertje was KOM OP dan bats je toch een keer en ga je niet zielig lopen smsen blabla
En pak je de volgende keer weer een ander??? Zielig hoor maar ik denk niet echt dat hij zo`n playertje is .. |
Ja, als een jongen van zichzelf zegt dat hij geen player is dan MOET het natuurlijk wel waar zijn... :rolleyes:
|
Denken jullie ook dat het niet meer te herstellen is?
|
Citaat:
Citaat:
|
Triest tog dan als je zo gaart smsen kun je net zo goed niks laten horen vind ik dan
|
Citaat:
Hij wil sex en moet toch wat. |
Kan tie oo keen keertje uitgaan :o Zat `hoertjes` te vinden altyd hoor :eek:
|
Citaat:
|
Nou die hadden duidelijk gepraat van te voren maarja ik vind het een enorme eikel en hi jwas nog een turk ook zegt wel genoeg dan misschien :mad: :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar goed, ze kunnen vantevoren wel gepraat hebben, maar players staan juist bekend als goede praters.. goh. |
ja okay sorry maar ik vond het nogal triest van hem en vooral dat sommige jongen sgwoon zo zijn snap je dus ja sorry (cookie)en bedankt voor de reacties
|
idd naief. Je moet het een keer meegemaakt hebben om het niet nog es mee te maken..
het is nogal logisch dat hij niet van zichzelf zegt dat hij een player is, anders krijgt ie niet wat hij wil.. hij is dus WEL een player |
Ze is waarschijnlijk veel te makkelijk. En hoe kun je iemand zomaar op zijn woord geloven? dan ben je wel erg naïef.
|
Ik word een beetje verdrietig van de topicstartster...
|
Ik werd plat gesmst door een jongen en na 2 maanden hem als mijn vriendje te hebben gingen we naar bed en een week later was het uit. Zo doen ze het nou eenmaal. Ik ben dr ingetrapt en met mij nog vele. Ik leer van zulke dingen, had jouw vriendin ook moeten doen he!
Meid zulke jongens zijn dr nou eenmaal. Je vriendin was gewoon naief. Ze had beter moeten/kunnen weten, dan op de eerste date sex te hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34. |