![]() |
[TK] 1e jaar rechtsgeleerdheid boeken Utrecht
Alle boeken voor het 1e jaar bied ik aan...
RGBG00300 GRONDSLAGEN VAN HET RECHT (voltijd/deeltijd) In de serie 'Grondslagen van het recht' (2003/2004), Boom Juridische Uitgevers, de volgende boeken: - Hoofdlijnen (ISBN 90-5454--330-2), - Achtergronden (ISBN 90-5454-331-0), - Vaardigheden (ISBN 90-5454-469-4) Versie 2004! - Materialen (ISBN 90 5454-487-2) Versie 2004! - Prof. mr. J.E. Spruit, Cunabula Iuris, Deventer: Kluwer, laatste druk RGBG00210 GRONDSLAGEN PUBLIEKRECHT (voltijd) - Burkens, Kummeling, Vermeulen, Widdershoven, Beginselen van de democratische rechtsstaat, Zwolle, 5e druk. - Van Caenegem, An historical introduction to western constitutional law, Cambridge 1996. RGBG00110 GRONDSLAGEN PRIVAATRECHT (voltijd) -Zwaartepunten van het vermogensrecht, prof. mr. O.K. Brahn, bewerkt door prof. mr. W.H.M. Reehuis, Gouda Quint B.V., laatste druk. - Karakteristiek van het Privaatrecht, prof. mr. F.W. Grosheide, Nijmegen: Ars Aequi Libri. Reader: Arrestenreader Grondslagen privaatrecht, 2004/2005 Kernvak Privaatrecht - Goederenrechtelijke Colleges Fesevur 2e druk - Spier e.a.: Verbintenissen uit de wet en schadevergoeding - Bloembergen e.a.: Rechtshandeling en overeenkomst Kernvak Staats- en bestuursrecht - Een onderzoek voorbereiden Oost/Markenhof - Hoofdzaken Bestuursrecht Michiels - Staats- en Bestuursrecht Michiels Boeken die ik wel heb, maar die je beter zelf kun kopen... die misschien vernieuwd zijn voor volgend jaar: - Jurisprudentie Staats- en Bestuursrecht Bots - Arresten Burgerlijk Recht Sterk 16e druk 2003 - Materialen (ISBN 90 5454-487-2) Versie 2004! - readers voor de vakken |
uhm, ikke wel. mag ik de lijst zien? :)
|
RGBG00300 GRONDSLAGEN VAN HET RECHT (voltijd/deeltijd)
In de serie 'Grondslagen van het recht' (2003/2004), Boom Juridische Uitgevers, de volgende boeken: - Hoofdlijnen (ISBN 90-5454--330-2), - Achtergronden (ISBN 90-5454-331-0), - Vaardigheden (ISBN 90-5454-469-4) Versie 2004! - Materialen (ISBN 90 5454-487-2) Versie 2004! - Prof. mr. J.E. Spruit, Cunabula Iuris, Deventer: Kluwer, laatste druk RGBG00210 GRONDSLAGEN PUBLIEKRECHT (voltijd) - Burkens, Kummeling, Vermeulen, Widdershoven, Beginselen van de democratische rechtsstaat, Zwolle, 5e druk. - Van Caenegem, An historical introduction to western constitutional law, Cambridge 1996. RGBG00110 GRONDSLAGEN PRIVAATRECHT (voltijd) -Zwaartepunten van het vermogensrecht, prof. mr. O.K. Brahn, bewerkt door prof. mr. W.H.M. Reehuis, Gouda Quint B.V., laatste druk. - Karakteristiek van het Privaatrecht, prof. mr. F.W. Grosheide, Nijmegen: Ars Aequi Libri. Reader: Arrestenreader Grondslagen privaatrecht, 2004/2005 Kernvak Privaatrecht - Goederenrechtelijke Colleges Fesevur 2e druk - Spier e.a.: Verbintenissen uit de wet en schadevergoeding - Bloembergen e.a.: Rechtshandeling en overeenkomst Kernvak Staats- en bestuursrecht - Een onderzoek voorbereiden Oost/Markenhof - Hoofdzaken Bestuursrecht Michiels - Staats- en Bestuursrecht Michiels Boeken die ik wel heb, maar die je beter zelf kun kopen... die misschien vernieuwd zijn voor volgend jaar: - Jurisprudentie Staats- en Bestuursrecht Bots - Arresten Burgerlijk Recht Sterk 16e druk 2003 - Materialen (ISBN 90 5454-487-2) Versie 2004! - readers voor de vakken Verder: van het engelse boek heb ik een nederlandse vertaling, verder heb ik van sommige boeken nog een samenvatting (van de studievereniging) :) |
Hoi ik heb wel interesse in:
-Prof. mr. J.E. Spruit, Cunabula Iuris, Deventer: Kluwer, laatste druk (welke druk?) -Burkens, Kummeling, Vermeulen, Widdershoven, Beginselen van de democratische rechtsstaat, Zwolle, 5e druk. (is dit de meest recente druk?) -Staats- en Bestuursrecht Michiels (welke druk?) Kortom, welke druk zijn deze en zijn ze het meest recent? En tot slot: hoeveel vraag je ervoor? :) |
Uhm, waarom wil je ze niet allemaal hebben eigenlijk? Want ik wil ze eigenlijk in 1x kwijt.
|
uhh omdat de rest niet op mn boekenlijst staat, dus ik heb die andere niet nodig. lijkt me dan overbodig om ze dan ook te kopen :|
|
Citaat:
|
ik up hem ff, anders moet ik hem opnieuw openen... iemand?
|
Citaat:
|
Ik ken wel iemand die hoogstwaarschijnlijk Beginsel v/d democratische rechtsstaat en Zwaartepunten vermogensrecht wil kopen, hou je ze nog even vast? :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51. |