![]() |
Overtollige huid bij afvallen
Ik keek gister tv en zag een meisje van 19 die 40 kilo was afgevallen en hierna erg veel overtollige huid had. Is het altijd zo dat je bij een dergelijke gewichtsafname veel overtollige huid houdt, of hangt het van de rekbaarheid van je huid af?
En als je wel overtollige huid houdt, wordt een corrigerende operatie dan vergoed? |
volgens mij is dat niet bij iedereen zo.
Ligt het ook niet aan het tempo waarmee je afvalt? |
Iedereen die afvalt krijg last overtollige huid. toch als je 15 kilo + afvalt op afzienbare tijd! Ik ben 20 kilo afgevallen op 4 maanden tijd en nu heb ik vel te veel op buik, achterwerk en de rest is ook elastisch :| . Fitnessen ofzo helpt niet zei de platstische chirurg enkel een operatie waar je van afziet en lelijke littekens aan overhoud (n)
Denk niet dat die vergoed wordt nee |
Citaat:
Het zou redelijk zijn als dergelijke corrigerende operaties vergoed zouden worden, want het bespaart verzekeringen een hoop geld als de persoon in kwestie afgevallen is (kans op hart en vaatziekten enorm veel kleiner). Maar ja, redelijk of niet redelijk het gaat er om of ze het doen en dat weet ik niet. |
Citaat:
Als je meer spieren hebt... zullen die de plaats van het vet innemen en zal je dus minder last hebben van overtollige huid? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bedoelende: tis gemakkelijker gezegd dan gedaan |
Citaat:
|
Hmm nouja want ik wil zo'n 20 kilo afvallen en ben nu in 2,5 week al 6 kilo kwijt, best wel snel dus, en ik ben dus ook heel bang voor die overtollige huid. :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog een vraagje, ook al beetje offtopic: Die 1500kcal, sport je dan ook nog op een dag? |
Citaat:
|
Citaat:
|
laatst was er op tv ook zo'n vrouw die 50 kilo ofzo was afgevallen... echt ongelofelijk smerig. die overtollige huid hing over elkaar heen, en daaronder begon het te schimmelen.
het wordt niet vergoed, tenzij je er psychische schade aan hebt. maar daar komt verandering in geloof ik.. |
Citaat:
|
Ik zag laatst op tv een vrouw waarbij 't eerst ook niet werd vergoed,maar 't schijnt dat verzekeraars daar nu wel mee bezig zijn ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de kilo's die vliegen er meestal wel heel snel af hoor in het begin.. dus daar zou ik me niet zo'n zorgen over maken ... binnenkort zal alles wel veel trager verlopen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49. |