![]() |
ik weet niet wat ik moet doen
eey ik weet niet wat ik moet doen
ik ben gedumpt door een jongen voor gare redenen en heb daarna ook een andere jongen gehat maar die doet ook vaag en nu weet ik niet wat ik moet doen ik heb een ex maar weet niet of ik nou nog met die andere gozer heb please help me gr. hotbulma |
Als hij je gedumpt hebt heb je geen relatie meer met hem, dat lijkt me duidelijk.
En hoe bedoel je, die doet vaag? |
bel hem op en vraag het hem?
|
euh :rolleyes:
snap jij t snap ik t....vaag verhaal *lang leve de introductie van de leestekens* Idd wat Kruimel zegt, als je gedumpt bent lijkt het mij duidelijk. |
omg
|
bolgens mij had ze eerst een vriendje en is ze daardoor gedumpt. daarna kreeg ze wat met een andere vent en die doet nu vaag en ze weet niet of ze nog iets met hem heeft..
toch? |
briljante naam
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*vraagt om duidelijke herschrijving* |
Citaat:
|
Citaat:
be alto :rolleyes: |
"Hé, hebben wij nu iets?"
|
Citaat:
Ik ben gedumpt door een jongen voor onredelijke argumenten. Deze jongen is nu mijn ex. Hierna heb ik ook een relatie gehad met een jongen, maar die doet nu heel vreemd tegen me. Ik weet niet of het nu uit is of niet. Vraag: wie weet het wel? Antwoord: Dat weet hier niemand, vraag het die jongen zelf |
Citaat:
Euh..sja geef me zijn adres en ik zal t m vragen, vervolgens zal ik zijn antwoord hier posten. Oftewel vraagt t m zelf idd. |
Citaat:
|
Vraag het hem?
Wij kunnen niet oordelen wat je moet doen als je zo weinig informatie geeft en het niet duidelijk verwoordt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Godsamme wat ben jij en achterlijk schaap serieus
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor één keer vind ik je uitspraak meesterlijk! |
Inderdaad, één van de weinige posts van Shitonya die ik leuk vind :P
Verder snap ik waarom je steeds gedumpt wordt. Voor mij zou jouw schrijfstijl me al genoeg redenen geven om je te dumpen.. Maargoed, een antwoord op je vraag: How the f*ck should I know? Vraag het hem zelf.. |
Citaat:
|
Moelijk hè, iets vragen aan je (ex)vriend? Het is veel makkelijker om een nutteloos topic te openen! (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13. |