![]() |
[Poll] Wanneer gaan we meeten?
Sorry dat het zo lang moest duren, maar ik heb eindelijk alle data die mij voor handen was/waren (haha, het kan allebei) verwerkt in een zelfgemaakte tabel in Word en heb vervolgens alle data die minder dan drie keer een 'Ik kan dan niet!' kruis achter zich hadden, een plek in de poll gegeven.
Uitgezonderd de data na twintig augustus, want die hadden allemaal minder dan drie kruizen, omdat ik van die maand niet van iedereen gegevens had. Ik neem '20 augustus en verder' wel op in de poll. maar kies alleen voor 20 augustus als je op alle andere data niet kan. De poll blijft zeven dagen open, maar wacht niet tot aan de laatste dag met stemmen, Changshan, want de dag kan eerder om zijn dan je denkt. Mocht je twijfels hebben bij de verkozen data, twijfelen aan mijn kunnen of mij er gewoonweg van verdenken met de data gesjoemeld te hebben? Schaam je dan diep en stuur vervolgens een mailtje naar me, dan doe ik je de bestanden waaruit deze poll ontstaan is toekomen en kun je het zelf napluizen. LUH-3417 |
Is het donderdag 30 juni of snap ik het niet?:o
|
Ahum. Ja. Excuses en bedankt. :)
LUH-3417 |
Citaat:
Ik heb gestemd, hoop dat ik goed in de agenda heb gekeken en dat het nu gaat kloppen en dat het allemaal doorgaat en dat ik kan komen en zo:o |
Citaat:
|
Oeh, ik had al gestemd voordat ik je bericht had gelezen, Luh... Dus ik heb zowel 30 juni als 20 augustus en later aangeklikt... :o Vergeef mij mijn voortvarendheid. :) Ik hoop serieus dat ik kan komen! (Y)
|
Ik heb je stem voor 20 augustus en verder verwijderd, ok? Ik wil daar zo min mogelijk stemmen hebben en als je op een andere datum kan, dan is het niet echt nodig. :)
LUH-3417 |
Okay :) En zo komt alles nog op zijn pootjes terecht...
|
Heb gestemd op: 4, 5, 8 en 9 juli én 1 augustus. Misschien valt er met andere dagen ook nog wat te schuiven maar de dagen waarop ik écht niet kan zijn: 29/30 juli (Feest!), en 2 augustus (Al volgeplant) en degenen die dus nu op die data gaan stemmen vind ik niet meer lief :)
|
Het stemmen is zo goed als anoniem... :P Lucky for those who are goin' to vote for 29/30 July and 2nd of August :D
|
Ik kan altijd nog LUH of Ieke bedreigen en ervoor zorgen dat zij mij de namen van die gemene stemmers geven :evil:
|
Citaat:
|
3 t/m 8 juli, ik heb gezegd. 30 juni had in het meest onwelriekende geval ook nog gekund, maar dan ben ik denk ik brak, dus heb e rtoch maar niet op gestemd. (a) En dat was weer genoeg gelul voor een post. (y)
|
Ik kan altijd, maar ik zie vier data liever niet worden.
|
Ik kan 1 en 3 juli niet. Verder kan ik altijd. :)
|
Ik weet niet meer waar ik op heb gestemd, maar ze stonden allemal ergens bovenin de poll.
|
IEMAND heeft op 2 augustus gevote.. :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij heb ik op 2 augustus gestemd hoor. :confused:
|
Citaat:
|
Anki, je krijgt alleen felicitatiezoenen op je werkelijke verjaardag, hoor.
|
Citaat:
Kijk maar in mijn profiel, kan je dat daar zien? 02-08-1989... |
Citaat:
|
Ik heb op alle dagen in augstus gestemd. (behalve na de 20e, speciaal voor LUH ;)) Mocht het toch in juli gehouden worden (kans is erg groot) moet ik even kijken of ik kan in verband met werk enzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh, 2 augustus ben ik trouwens op vakantie, maar dat maakt niet uit (Y) |
Zo :) ook weer gestemd.
Opsommen wat ik gestemd heb, werkt niet zo, je kijkt maar in de poll :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha! Ik kan wel op 2 augustus hoor ik net, maar iedereen die nu op 9 augustus stemt, speelt met zijn leven :o
|
Citaat:
|
Grimm, zit haar niet zo te pesten!
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*knuv* |
ergens begin juli is tot nu toe in elk geval wel populair.... dat was ik wel met die mensen eens (hm, ben ik nog steeds trouwens...)
Charlotte |
Ik ook. :) Ook mooi, dat er precies op 9 juli (en voor 3 juli) weer minder gestemd wordt, vanaf dan kan ik namelijk niet. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Herstel: ik kan overal, er zijn 4 data die ik liever mijd. |
En tot nu toe ziet het ernaar uit dat ik dus niet kan komen :( Ach ja...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn familie heeft net besloten dat wij van 4 juli t/m 10 juli op vakantie zijn. Gelukkig wel in NL en dichtbij Utrecht dus wellicht valt er iets te regelen. (kunnen we anders geen meeting houden bij het henschotermeer :o)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kón zeven juli, maar nu moet ik naar de tandarts:(
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |