Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eropuit! (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=73)
-   -   Vakantie in Lloret de Mar (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1203315)

T...S 14-06-2005 13:29

Vakantie in Lloret de Mar

Ik ga begin juli naar een hotelletje in Lloret de Mar.
Ik heb echt zo'n idee dat het niet veel voorstelt.
-Het hotel was het goedkoopste
-Het is niet voorzien van enige luxe
-Het is volgens mij niet zo hygienisch

Heeft iemand misschien ervaringen met Hostal Ancora? Of iets van gehoord?
Ben er namelijk heel benieuwd naar ;)

groeten,

Anneka 14-06-2005 16:09

Ik heb geen ervaringen met het hotel, maar over de schoonheid. Nja dat valt in hotels in Spanje ontzettend mee. Hoeveel je ook hebt betaald, meestal elke dag schone handdoeken, vloer gedwijlt, wc gedaan, bedden opgemaakt etc.
Dat je weinig hebt betaald zegt meestal niet heel veel over het hotel. Hoeveel sterren heeft het? Ik gok 1 of 2 als jij het zo goedkoop neerzet. Meestal is het eten daar wel te eten, maar ach in Lloret zit toch een Mcdonalds. Zwembad is persoonlijke smaak maar er is ook een zee.
En wat is luxe? Airco? Kluisje? Bad? Nja dat staat vast wel in je reisbrochure. Mss is het een beetje ouderwets en simpel, maar soms is het dan juist heel kneuterig en super leuk in het hotel. Have fun!

Kaa 19-06-2005 14:01

als je naar lloret gaat kan je ervan uitgaan dat je amper in je hotel zit...

Wawl 19-06-2005 17:06

Citaat:

Kaa schreef op 19-06-2005 @ 15:01 :
Je ligt inderdaad meer in de goot. :p

Anneka 19-06-2005 17:45

Citaat:

Kaa schreef op 19-06-2005 @ 15:01 :
inderdaad ja:p.. overdag ben je op het strand, 's avonds ben je op staat, en in de nacht uit. dus ach hoe vaak zie je je hotel dan?

T-i-n-e-z 23-06-2005 20:19

Citaat:

Anneka schreef op 19-06-2005 @ 18:45 :
inderdaad ja:p.. overdag ben je op het strand, 's avonds ben je op staat, en in de nacht uit. dus ach hoe vaak zie je je hotel dan?