Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eropuit! (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=73)
-   -   Vakantie in Lloret de Mar (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1203315)

T...S 14-06-2005 13:29

Vakantie in Lloret de Mar

Ik ga begin juli naar een hotelletje in Lloret de Mar.
Ik heb echt zo'n idee dat het niet veel voorstelt.
-Het hotel was het goedkoopste
-Het is niet voorzien van enige luxe
-Het is volgens mij niet zo hygienisch

Heeft iemand misschien ervaringen met Hostal Ancora? Of iets van gehoord?
Ben er namelijk heel benieuwd naar ;)

groeten,

Anneka 14-06-2005 16:09

Ik heb geen ervaringen met het hotel, maar over de schoonheid. Nja dat valt in hotels in Spanje ontzettend mee. Hoeveel je ook hebt betaald, meestal elke dag schone handdoeken, vloer gedwijlt, wc gedaan, bedden opgemaakt etc.
Dat je weinig hebt betaald zegt meestal niet heel veel over het hotel. Hoeveel sterren heeft het? Ik gok 1 of 2 als jij het zo goedkoop neerzet. Meestal is het eten daar wel te eten, maar ach in Lloret zit toch een Mcdonalds. Zwembad is persoonlijke smaak maar er is ook een zee.
En wat is luxe? Airco? Kluisje? Bad? Nja dat staat vast wel in je reisbrochure. Mss is het een beetje ouderwets en simpel, maar soms is het dan juist heel kneuterig en super leuk in het hotel. Have fun!

Kaa 19-06-2005 14:01

als je naar lloret gaat kan je ervan uitgaan dat je amper in je hotel zit...

Wawl 19-06-2005 17:06

Citaat:

Kaa schreef op 19-06-2005 @ 15:01 :
Je ligt inderdaad meer in de goot. :p

Anneka 19-06-2005 17:45

Citaat:

Kaa schreef op 19-06-2005 @ 15:01 :
inderdaad ja:p.. overdag ben je op het strand, 's avonds ben je op staat, en in de nacht uit. dus ach hoe vaak zie je je hotel dan?

T-i-n-e-z 23-06-2005 20:19

Citaat:

Anneka schreef op 19-06-2005 @ 18:45 :
inderdaad ja:p.. overdag ben je op het strand, 's avonds ben je op staat, en in de nacht uit. dus ach hoe vaak zie je je hotel dan?
Precies, ik ben het met m'n pm-vriendinnetje eens, ik neem aan dat je daar niet komt om hele dagen in je hotel te zitten.

Ik ga dit jaar ook naar Lloret, maar zie het allemaal wel, uitgaan en strand is het belangrijkste. Als ik heelhuids terug kom vinden m'n ouders het ook wel weer goed geloof ik. :P

Riananas 25-06-2005 20:09

ik ga ook begin juli naar lloret, ben ook wel benieuwd naar het hotel maar idd zoals de meesten zeggen, zoveel tijd breng je daar toch niet door.
iig veel plezier!

vrijgezel 17-07-2005 23:18

Ik vertrek dinsdag naar Lloret ik verwacht er niet teveel van dan valt het altijd mee... we hebben het goedkoopste van het geodkoopste gedaan dus dan mag je ook niet klagen als het een beetje primitief is...

Anneka 17-07-2005 23:32

Citaat:

vrijgezel schreef op 18-07-2005 @ 00:18 :
Ik vertrek dinsdag naar Lloret ik verwacht er niet teveel van dan valt het altijd mee... we hebben het goedkoopste van het geodkoopste gedaan dus dan mag je ook niet klagen als het een beetje primitief is...
helemaal de goede instelling!

daarbij geld, deste minder verwachtingen je hebt deste meer het mee zal vallen:).

vrijgezel 09-08-2005 19:03

Citaat:

vrijgezel schreef op 18-07-2005 @ 00:18 :
Nou het was super...
hotel was in het centrum
niet zo groot hotel
ontbijt was prima en ook genoeg
gratis airco in het hotel
we hadden een jacuzzi op het dat van het hotel...
aardige mensen
hele schone kamers
gewoon perfect voor dat geld wat we ervoor betaald hebben.

Anneka 09-08-2005 20:06

Citaat:

vrijgezel schreef op 09-08-2005 @ 20:03 :
Nou het was super...
hotel was in het centrum
niet zo groot hotel
ontbijt was prima en ook genoeg
gratis airco in het hotel
we hadden een jacuzzi op het dat van het hotel...
aardige mensen
hele schone kamers
gewoon perfect voor dat geld wat we ervoor betaald hebben.

leuk om te horen!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18.