![]() |
Vergeetmeweltjes.
Het veld staat vol met vergeetmenietjes
Het grappigste en belangrijkste bloemetje hier Ik spring en huppel door het land heen En ik plet ze allemaal Net zoals jij met me probeert te doen Maak er maar vergeetmeweltjes van Probeer jij te zeggen. |
ik heb dan wel geen verstand van dichte maar post tog maar ffies wat :P..
ik vind het idee van je gedicht leuk :D .. alleen srry maar ik vind het niet echt lkkr lezen.. grtjs |
het begint heel leuk, vind ik. maar de laatste drie zinnen vind ik minder. ik snap wel wat je er mee wilt zeggen, maar het loopt niet lekker. het idee erachter vind ik leuk <33.
|
Hihi, ik vond het ook niet zo goed lopen maar dankjewel. :)
|
Ik vind dat de laatste drie regels er niet zoveel aan toevoegen, maar je titel vind ik leuk, net zo als de derde en vierde regel. De tweede regel loopt niet zo fijn. Ik zou er 'Het belangrijkste, grappigste bloemetje hier' van maken, in de eerste regel 'met' weglaten, dan de laatste drie regels ook weglaten ('en ik plet ze allemaal is perfect :D') want de titel wordt toch wel duidelijk, daar heb je die laatste drie regels niet voor nodig.
Te drastisch? :s |
Ik vond de titel geweldig, maar je gedicht viel tegen. Ik vind het idee namelijk erg leuk, van die 'vergeetmeweltjes', maar ik had er iets heel anders van gemaakt, omdat alles nu zo overduidelijk over die vergeetmenietjes gaat. Het is te expliciet.
|
Citaat:
|
ik vind hem geweldig! (y)
|
Citaat:
|
Ook ik vind het idee leuk, maar de uitwerking wat minder.
Ook omdat het niet zo goed loopt. Je zou er wat leukers/fijner lopends van kunnen maken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03. |