![]() |
Hoe groot is jouw penis?
Goed, we proberen het nog een keer.
Hoe groot is jouw penis? |
euhm, anoniem is 'zonder naam'.
Ik houd het wel onbekend, simpelweg omdat de preciese lengte mijzelf onbekend is en ik het absoluut niet op ga meten, maar zowel ik als mijn vriendin zijn tevreden. |
Citaat:
|
ben een meisje en heb geen vriend dus:P
|
Citaat:
Maar ik snap idd wat je bedoelt ;) |
Ik ben een jongen en hou het graag anoniem maar ik ben tevreden.
Niet te groot, maar ook zeker niet klein(denk ik:)). Ben tevreden en me vriendin ook:) |
hahah:D is kijken hoe snel dat die 18> wéér de pan uit rijst :evil:
|
Lengte kan geen getal zijn. Er mist dus een eenheid. Een penis van 15 is een non-existente penis.
|
Ik ben een meisje, die van mijn vriend is denk ik zo'n 16 cm.
|
Citaat:
Je hebt wel gelijk hoor, daar niet van :o Zo, en nu weer ontopic. |
Citaat:
|
2 keer de helft :cool:
|
Alleen lengte zegt niks. Dikte, pasvorm en hardheidsgraad zijn technisch gezien even belangrijk. En of de baas hem een beetje onder controle heeft .
Mijn vriend heeft 16 of 17, schat ik. Moet niet veel langer wezen. Pasvorm is goed, dikte 4, zou wat meer mogen wezen, hardheidsgraad uitstekend, mate van controle ook. Meestal dan. |
Ik ben een meisje, maar mijn vriend zijn penis is 19cm.
Ik moet zeggen dat het ook wel heel variabel is. (we meten hem vaker (vind ik leuk)) Heel raar misschien, maar soms is ie best wel dik, maar een paar centimeter korter, maar de andere keer is ie weer 2cm langer, maar ook meteen weer een stuk dunner. maarja boeiend eigenlijk, want ik zeg altijd maar: Het gaat om wat de gozer er mee doet!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
...misschien is het wel leuk om te vermelden dat uit een (engels) onderzoek is gebleken dat mannen er gemiddeld 2-3 cm bijverzinnen, zelfs als een onderzoek anoniem is..
(in dit onderzoek werden mannen gevraagd hoe lang ze waren en werd er door een onderzoeker gewoon gemeten hoe lang ze waren. de eerste groep was gemiddeld dus 2-3 cm groter) en aangezien ik graag de uitkomsten van dit onderzoek in stand wil houden heb ik 20< ingevuld :) (nouja, ik neem aan dat dat met 20> bedoeld werd) |
Citaat:
|
18-19 geloof ik :o
|
Citaat:
|
Ik ben een meisje en ik zou ook niet weten hoeveel cm de penis van mn vriend is, ik kan me ook niet voorstellen dat ik dat zou gaan meten..
|
Echt wel interessant dit..
|
Citaat:
|
Ik had nog zo gezegd, het is bij voorbaat niet handig om hier een poll over te openen, maar ja, eigenwijs he :p
Naja, laten we het maar afkappen voor het hier helemaal nergens meer over gaat :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11. |