![]() |
Heftig vloeien
Ik ben twee dagen geleden weer ongesteld geraakt, en deze keer vloei ik echt veel meer als gebruikelijk, ik moet wel tot zes, zeven keer op een dag een nieuw tampon inbrengen. Normaal is dit bij mij nooit zo heftig, en nu ben ik vandaag op reis geweest, en dan is dat toch erg lastig.
Weet iemand hoe die kan komen? Ik kan er zeker niets aan doen behalve een week afwachten? |
Ik weet het ook niet, had het laatst ook wel een keer. Twas 1 groot bloedbad :|
volgens mij ist gewoon een hormoonstoring in je lichaam, komt vanzelf weer goed :P |
Citaat:
maar een dokter kan het ook niet per direct stoppen |
Citaat:
|
heb ik ook wel eens...heel wisselend
de ene keer moet ik om de ander halve uur verschonen een andere keer kan het na 3 uur ook.. |
Citaat:
|
Citaat:
Heb je ook wel eens minder dan je verwachtte? |
Hai,
Kan het niet aan de tampon liggen? Dat je eentje gebruikt met een laag absorbtievermogen? Dat lost het vloeien natuurlijk niet op, maar dan hoef je je misschien niet zo vaak te "verschonen" :) *Gumby* |
Citaat:
|
Er zijn van de megagroote tampons. K weet niet waar je ze halen kan maarik schrok er van toen ik ze zag.
|
Citaat:
*Gumby* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het verbaast me dat nog niemand de pil heeft genoemd!
Gebruik je de pil? Misschien moet je er anders 'ns aan denken die te gaan gebruiken, bij de meeste mensen vermindert het vloeien en de pijn die gepaard gaat met de menstruatie.. |
Citaat:
bovendien is dat niet iets wat nu direct zal helpen |
Jemig de pemig, als ik dit zo lees, dat jullie normal en comfort gewoon in de eerste dagen kunnen gebruiken, en schrikken van de supers en de superplussers, dan mogen jullie heel blij zijn. Echt waar. Het is 'maar' een menstruatie hoor. Na een paar dagen neemt de hoeveelheid toch weer af, en kun je weer lekker je comfortje gebruiken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat had ik een paar maanden terug ook en toen ben ik langs de huisarts gegaan en was ik veel te veel bloed verloren en had ik ernstige bloedarmoede. Maargoed, dat zal misschien bij jou wel meevallen ;)
|
Ik heb altijd van die grote nodig :| Maar ik leef nog steeds, dus als je aan die grote gewoon genoeg hebt voor 3 uur ofzo zal het wel meevallen.
Die kleine/normale moet ik altijd om het uur verwisselen :s |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20. |