![]() |
Oh Ah *Libido* Ohja
Hoe is het gesteld met je libido?
Dans je soms vulgair? doe je soms kortje rokjes voor de mannen te versieren? Of gaan de mannen in hun ontbloot bovenlijfd de vrouwen versieren? Ga je echt naar de discotheek om je te laten versieren? Ben je eerder een jager of liever de prooi? Kick je erop als ze je proberen te versieren? Hoe probeer jij je vlam te versieren? Benut jij al je facetten (boobs, bibs, spieren,...)? Ben je een beest in bed of eerder een tam lammetje? Hoe zit het met je aantal one night stands? Of hoeveel mannen/vrouwen heb je al versleten? vertel me hoe sletterig jullie zijn :eek: |
jij opent echt teveel topics he
|
Citaat:
|
Libido heb ik wel, maar mag het niet vaak gebruiken.
|
ok:
ik ben niet zo sletterig :confused: zo goed nu jij |
Ik ben echt de anti-slet eigenlijk. Maar ik vind mensen die zichzelf heel geil vinden en zich zo gedragen ook niet bepaald geil.
Dus eigenlijk ben ik gewoon heel heet. |
Citaat:
|
Als ik naar een discotheek ga doe ik meestal wel een spannende t-shirt aan :o .
Ik kick er wel op als ze me proberen te versieren, behalve als het oude venten zijn dan word ik pissed. Ik ben zowel Jager als prooi in de zin van: Jager om hem te laten merken dat ik wel geintresseerd zou zijn, prooi omdat ik zelden de eerste stap zou zetten. Vulgair dansen doe ik niet ...denk ik. Ik heb geen echte facetten dus tsja. Ik heb al redelijk veel one night stands gehad (4 ter), niet zo veel maar wel als je je bedenkt dat dat is sinds november 2004 :o . Echte relaties? 3 sinds november 2004 waarvan er nog steeds een geldt en ik hoop dat het nog lang mag blijven duren (y) |
dat belgentaal is niet echt libido opwekkend nee, maar misschien komt dat omdat ik hetero ben en vlaams misschien in de geschreven vorm wat vreemd overkomt. amai, toch.
verder wordt ik altijd door playboy bunnies gebruikt voor de seks, en dat vind ik wel aso van ze. |
Stiekem heb ik een hele erge dirty mind en ben ik altijd geil, maar omdat dat niet netjes is hou ik dat altijd verborgen.
Ik draag dus ook geen slutty kleren, ook al zou ik dat wel willen, en aan ONS doe ik al helemaal niet. Dat is voor mensen met verkeerde normen en waarden. |
Citaat:
|
ik was een slet totdat ik een vriend kreeg en nu ben ik braaf :)
|
Citaat:
Oh een relatie noem ik ook een relatie van 2 weken :| :) |
Citaat:
|
apomes wat ben je toch een lekker sletje
|
Citaat:
|
ik doe niet aan seks voor het huwelijk
|
Citaat:
|
Nee.
|
Als ik gewild was dan zou ik met iedere gozer het bed induiken (y)
Maar helaas. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb een sexrelatie dus k heb geen libido nodig
|
ehhhh ik ben best een sletje af en toe want ik houd ervan mensen te verleiden maar negen van de tien keer heb ik het niet door als mensen het bij mij doen:o ik kan wel sleterig dansen maar meestal dans ik cool en afstandelijk. arrogant wellicht. ik heb tot nu toe vier jongens versleten. en ik denk dat ik een lam ben in bed want ik wil liever slapen. en eigenlijk houd ik helemaal niet van discotheken en kroegen maar ik vind het wel geil om er in het middelpunt te staan en mensen te verzieren dus daarom ga ik er af en toe heen. vroeger liep ik ook altijd te lallen: ' ik voel echt dat ik vanavond in een steegje wordt geneukt, ik voel het!' en dat is geen grap helaas:(
ik ben best wel een slet. |
Citaat:
Eerste keer toen ik dat las dacht ik dat er had ipv was stond :confused: :o |
Ik heb al duizend jaar een vriendje en ben nooit sletterig geweest. Ik dans alleen vulgair als ik teveel drank op heb en daarna is het snel gedaan met het dansen :( dan ga ik liever ineenzakken enzo, wat niet zo sexy is... Ik vind het niet sexy als iemand zich bewust sexy kleedt.
Sexy-heid zit in veel meer dan kleding. Amen. |
Ik dans niet vulgair volgens mij, ik heb gewoon sexy moves.
Ik draag zelden tot nooit korte rokjes, als ik de benen ervoor had had ik het wel gedaan :), sommige kortje rokjes zijn gewoon heel leuk en sexehh. Ik vind het wel prettig als ik aandacht krijg in een discotheek of waar dan ook (als het van een leuke jongen is iig), wie nou niet? Maar ik ga niet huilen als ik het niet krijg, je moet ook n beetje plezier hebben :rolleyes: En ik versier eigenlijk nooit, ik ben te verlegen en te nuchter om me sexy voor te doen, ik denk altijd of hoop altijd dat ik sexy genoeg ben maar volgens mij werkt dat nooit :confused: Ik ben geen slet, daarvoor ben ik dus te verlegen, te nuchter en te onzeker. Zo erg vind ik dat eigenlijk niet trouwens (y) |
Ik ben geen slet. Ik heb zo'n stoere, mannelijke en sexy uitstraling dat de meisjes op me afkomen als vliegen op een pot stroop.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb. http://www.utac.org/images/celebs/Fabio.jpg |
Citaat:
|
Fabio is natuurlijk de naam die ik aanhou als ik in de openbaarheid treed. Als ik dat met m'n echte naam (Blood Fire Rage) doe, heb ik nooit meer rust he.
|
ik ben een sletje (y)
|
ik geil op aandacht en kan anderen veel aandacht geven
|
Ik heb wel een libido but i'm afraid to use it :(
Ik versier dus nooit en als ik versierd word heb ik dat praktisch nooit door. |
Oh Ap, ik zie jou echt voor me als zo'n heerlijke will & grace homo, is dat zo? Oeh, i love it.
Ik ben niet echt een sletje. Ik verleid wel maar ik vind het leuker als men mij verleidt. En het is echt niet zo dat ik een extra spannend shirt aantrek waar mn b00bies goed in uitkomen als ik uitga. Oh, ik heb wel es gehoord dat ik geil rook, dus dat is dan mijn verleidingsmanoevre denk ik, :confused: . |
Citaat:
|
Ja ik geil op aandacht en dus vind ik het niet vervelend als ik versierd word, tenzij ze ranzig zijn dan kijk ik ze vies aan en dan gaan ze vanzelf weg.
Ik daag ze niet uit door middel van kleding of houding, ik kijk meestal arrogant. Oei ik ga wel dirrrrty dansen maar dan ben ik dronken dus dan merk ik niet eens of dat effect heeft. |
Die toevoegingen van jou aan je topictitel (N).
Ik ben botergeil. |
Citaat:
|
Ik kan niet zo goed verleiden, maar wel heel goed doen alsof ik schattig en onschuldig ben :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik word versierd, ik versier nooit omdat ik enigszins schichtig ben. Daarnaast lig ik naar het schijnt goed bij vrouwen van 21+, wat opzich niet zo erg is. |
Citaat:
nouja dat heb ik ook eigenlijk geloof ik |
Haha male model Fabio.
Rot op met je stomme topics man. |
Citaat:
li·bi·do (de ~ (m.)) 1 [psych.] geslachtsdrift |
Ik vind het wel leuk als mensen proberen me te versieren, alleen jammer dat degenen die dat durfen meestal gewoon lelijk zijn.
Ik vind het bij het uitgaan ook wel leuk om me een béétje gewaagd te kleden, zolang m'n tieten niet uit m'n truitje vallen en korte rokjes draag ik ook niet, omdat ik daar geen geschikte benen voor heb. :) Zelf versier ik niet snel omdat ik achter die grote bek eigenlijk gewoon een verlegen tutje ben, echt een slet ben ik dus niet, al is heel af en toe een keer zoenen met iemand die je toch al een paar weken vrij interessant vindt wel leuk, als er verder toch niks in zit. :) |
In Lemmer is een Libido overbodig, dus ik drink bier, vloek, maak vrouwonvriendelijke opmerkingen en als een meisje daar desondanks erg opgewonden van word, is dat HAAR probleem.
Versieren, mwa, soms doe ik een beroerde poging. Maar tot nu toe heeft me dat alleen maar goede vriendinnen opgeleverd. Ik heb zoveel goede vriendinnen dat het haast on-hetero meer is. |
Hmm komt me bekend voor.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56. |