![]() |
Ik heb een....
haar in m'n glas...
gewoon goed lied...is gewoon goed.. nog meer van zulke (cabaret) nummers? |
Beat that fucking crack ho !!
|
gigantische lul in me broek van 3 meter lang
|
toeter op men waterscooter?
|
loesjeee, ik sta naast je bed en ik heb een mes...
loeeesjeeee... |
|
Citaat:
jij bent TOF jij hebt ook een Mariah plaatjeeeeeeeeeeeeeeee :cool: :cool: (y) |
alles van De Dikke Lul Band
|
Wc experience
|
Citaat:
iets als, een onvoldoende waardoor ik blijf zitten ;) |
Alle liedjes van Herman Finkers als je t over cabaret heb.
|
Je speelde eerst voor Superman, toen viel je van je paard.
Nu zit je in een rolstoel starend naar de openhaard. Je kan je niet bewegen en je hebt het soms te kwaad. Maar je hoeft niet zelf te ademen, dat doet een apparaat. Refr: Dat dan weer wel, dat dan weer wel. Ja, daar moeten we eerlijk over wezen. Dat dan weer wel, dat dan weer wel. Zo ben je ziek, en zo ben je weer genezen H. Teeuwen Meester, ja dom huftertje. Meester ze zeggen dat ik niet zo mooi ben, Klopt! Je bent heel lelijk en ze mogen je slaan...en dan is er nog iets...dit jaar blijf je zitten. Maar het schooljaar is nog niet eens begonnen....Nee, dus begin er maar niet aan...Nou dan weet je het niet meer B. Visscher |
Citaat:
k blijf niet zitten... het valt allemaal wel mee |
Ik ben onzeker
Ik heb een hele lange lul en hoe dat nummer verder gaat, van Alex Klaassen en Martine Sandifort... briljant. |
Bert Visscher - Fout in de oorlog
Het was in '43, in de klas van jufvrouw Schier Dirk met zijn domme kop, 1 en 1 is 4 Fout..... |
Hier nog wat dingen van Hans Teeuwen:
Hans Teeuwen - Nederland Nederland, Nederland Politiek, correct en tolerant Nederland, Nederland Nederland oladiejee! We krijgen een hele domme koning met een dikke kop Daar kan die niks aan doen Maar het valt wel op Het komt…. Het komt omdat tie niet denkt maar lekker eet Net als dat Argentijnse mokkel met die dikke reet Nederland, Nederland Politiek, correct en tolerant Nederland, Nederland Nederland oladiejee! Aan het einde van de oorlog het verzet en allemaal En met de spullen van de weggevoerde joden aan de haal Geen land waarin de oorlog zoveel joden zijn verdwenen Want de lafheid zit diep geworteld in de genen In Nederland, Nederland Politiek, correct en tolerant Nederland, Nederland Nederland oladiejee! Weinig landen hebben zoveel slaven gedreven tis hier een traditie om de buren aan te geven We hebben ook nog heel veel Indonesiërs vermoord En apartheid is ook nie voor niks een Nederlands woord Nederland, Nederland Politiek, correct en tolerant Nederland, Nederland Nederland oladiejee! Dit is een heerlijk lied een eerlijk lied En wie het tegendeel beweerd die is hypocriet Ik ben slim en jullie zijn dom en mensen zoals jullie daar lach ik om, want ik kom! Uit Nederland, Nederland Politiek, correct en tolerant Nederland, Nederland Nederland oladiejee! Ik heb scheid aan arme landen Ik ben gelukkig en gezond Ik voel nog meer dan passie voor een in de steek gelaten hond Echter risico’s of offers daar ben ik nie aan gewend Ik zing een moralistisch liedje dat heet angasjement Nederland, Nederland Politiek, correct en tolerant Nederland, Nederland Nederland oladiejee! Hans Teeuwen - Ga Maar Weg Ga maar bij me weg 't Heeft geen enk'le zin Te wachten op een wonder Ik geloof 'r niet meer in Ik maak je niet gelukkig Je hebt aan mij geen steun Ik maak je leven zwaarder Omdat ik op je leun Omdat ik op je leun Omdat ik op je leun Ik weet dat jij niet opgeeft En dat je me vertrouwt En dat je stil blijft hopen Omdat je van me houdt Maar lief, ik ben een sukkel Ik heb geen rechte rug Dus zoek maar iemand anders En kom niet meer terug Kom niet meer terug Kom niet meer terug Ik zal je vrees'lijk missen Doodgaan van verdriet Probeer het te verand'ren Maar verand'ren zal ik niet Ik zak alleen maar dieper Ik kom niet van de grond En dat mag ik jou niet aandoen Dus, ga en blijf gezond Ga en blijf gezond Ga en blijf gezond Hans Teeuwen - Niemand Weet Wat Het Is Er is iets ver hier vandaan hoger dan het aardse bestaan ik voel 't toch ik weet 't bijna zeker wat zou 't zijn wat zou 't zijn Iets, iets ver hier vandaan hoger dan het aardse bestaan Niemand weet wat 't is, niemand weet wat 't is Niemand weet wat 't is, niemand weet wat 't is Tsja,tsja iedereen doet maar wat, iedereen roept maar wat Maar niemand weet wat 't is, niemand weet wat 't is Tsja, tsja maar dat ik hier nu ben dat weet ik wel en dan kom ik in de hemel of de hel ik ga m'n tijd verknoeien, ik ga niet zitten zweten of vragen over dingen die ik toch niet kom te weten want niemand weet wat 't is, niemand weet wat 't is Niemand weet wat 't is, niemand weet wat 't is Maar wie ben ik dan en wat doe ik hier waar leef ik voor waar leef ik naartoe |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Whaha :D had het zelf nog niet eens gezien dat ze dat zo hadden opgeschreven. Heb enkel kopiëren-plakken gedaan.
Maar goed, scheid of schijt... je spreekt het allebei hetzelfde uit. :p Maar dit hadden ze wel mogen weten... |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn favoriete cabaret liedje: Waardenberg en de Jong - Til van 't oude noorden want Rotterdams. En het roekoekoe krijg je niet meer uit je kop. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40. |