![]() |
Van Persie opgepakt
Robin van Persie is opgepakt omdat ze hem verdenken van verkrachting :nono: :nono:
Moskovitz de advocaat van van Persie zei dat het ongeloofwaardig is omdat ze een bepaald beroep uitoefent :D Dus met andere woorden hij is naar de hoeren geweest! |
:nono:
|
Citaat:
|
Ag selectie van 74 deed ook iets soortgelijks maja, die vrouwen klaagden erna niet :p
Slecht optreden Van Persie misschien? Miss kan ie beter voetballen dan.. |
Als ie net zo neukt als ie voetbalt dan :D
|
Citaat:
|
zal z'n vrouw leuk vinden :D
|
Ze was een stripper, geen hoer..
|
Nu vinden zó veel vrouwen hem een lekker ding, pakt-ie net eentje die hem níét wil! :o;)
|
Citaat:
|
was al bekend dat ze een stripper was
zit overigens al in opmerkelijke sportberichten topic, kan wel een slot op |
Citaat:
|
Citaat:
|
nou moet ie nog iemand doodrijden en een knieblessure geheimhouden, dan lijkt ie helemaal op Kluivert :D
|
Waar staat dat hij die vrouw daadwerkelijk verkracht heeft?
Hij is enkel opgepakt op verdenking van. Verder heeft het vermeende incident niet bij de 'hoeren' plaatsgeonden, omdat het incident zou hebben plaatsgevonden in een uitgaansgelegenheid in Rotterdam. Het argument van zijn advocaat snap ik overigens niet zo goed, ze is een strippen of hoer, nou en? Ben je dan meteen niet geloofwaardig meer? Maargoed, ik denk dat het nog veel te vroeg is voor ons als leken om een goed oordeel te kunnen vellen over deze zaak. Afwachten maar... |
Citaat:
Wanneer een vrouw wordt verdacht van verkrachting wordt ze niet opgepakt. Dus ja, hij is opgepakt maar dat zegt niet veel. |
Citaat:
Pas op hoor geen kritiek op Mitros hebben hier :nono: :rolleyes: |
Citaat:
|
Tsjah. :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Was dat noe voar zooi.. is toch niet te geleuve! Zo maar acherbaks een voedbal..een voedebalspeler beschullige. Dan zag ik: nee! La 'm toch lekkor zijn eige zijn.. moet ie toch zalf wete? Denk ik dan zoe :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
приветствовано |
Citaat:
|
Ik hoorde vanochtend op het nieuws dat hij in zowel de Baja Beach Club als de HyperHyper is gesignaleerd...
|
Citaat:
|
Hmm iemand ruikt weer geld zeker.
|
RvP zou met een stripster naar een hotelkamer geweest zijn.
Tja (als het waar is) van beide personen erg naïef. Bedoel, die stripster gaat niet met hem naar zo'n kamer om een potje te pim-pam-petten. Wellicht heeft Van Persie zich letterlijk als figuurlijk laten naaien door een stripster. Maargoed blijf nogsteeds bij een eerdere quote van mezelf ; Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hij heeft toch een vrouw:D:D?
dan is het echt een kneus als hij met een stripster naar zijn hotelkamer gaat en al helemaal als deze hierna nog aangifte doet:D |
Citaat:
|
Citaat:
DNA-test zal volgende week uitsluitsel moeten geven, over sexueel-contact tussen van Persie en de bewuste stripster. K W W (Kiek'n Wat Wordt) |
Citaat:
Maar met een stripper op een hotelkamer zitten, ook al is het in het bijzijn van vrienden, lijkt me ook geen leuk gegeven voor vrouwlief. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16. |