![]() |
Destiny's Child houdt er echt mee op
NEW YORK - Helemaal onverwacht komt het niet, maar Destiny's Child houdt er dan toch echt mee op. De drie vrouwen maken hun huidige toernee af en gaan daarna hun eigen weg in showbizzland. Zangeres Kelly Rowland maakte het nieuws dit weekend bekend tijdens een concert in Barcelona. Dat heeft muziekzender MTV maandag gemeld.
Het trio, met behalve Rowland ook Beyoncé Knowles en Michelle Williams, liet aan MTV weten in vriendschap uit elkaar te gaan. "We werken al samen sinds we negen jaar zijn, en toeren samen sinds we veertien zijn. Na veel praten grijpen we nu de kans op Destiny's Child op het hoogtepunt te verlaten." De laatste maanden kwamen er steeds meer geruchten over het uiteenvallen van de succesvolle R&B-groep, die in 1990 begon. Wereldwijd verkochten ze ruim 40 miljoen platen. Vooral Beyoncé werkte in de tussentijd al flink aan een eigen muziek- en filmcarrière. |
ALs Beyonce er nu ook eens mee kapt zijn we allen tevree.
|
En wat voor emoties brengt dat bij jou naar boven, so much sushi?
|
Citaat:
|
oh?
|
:(
|
Citaat:
|
:eek:
|
En op wat voor manier steun je ze dan?
|
Citaat:
|
ach ik vond ze best ok
|
:d
|
Citaat:
|
Ze gaan solo verder? Dat is dus drie keer zoveel drek in de diskooo. :nono:
|
Stijl is voor lifestyle, ontopique!!!
DC vond ik wel leuk op bepaalde momenten, zeker in het begin, prettig om te luisteren, dansbaar, voor Survivor. De solo's vind ik iets minder, zeker dat van die Kelly toen. Brr... Al vind ik sommige dingen van Beyoncé nog wel kunnen. maw, ik zal ze niet echt missen en ik sta niet te springen voor de solo-dingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou er geen traan om laten.
|
Ongeveer de ergste muziek die ik ken, dus.....
|
Citaat:
Beyonce kreeg alles en was het middelpunt. Ze kan beter alleen doorgaan. |
Een traan kan ik niet laten om 't feit.
|
Citaat:
Voorspel ik. |
Het werd eens tijd, ik kan ze niet zo goed hebben...
Beyonce was idd altijd het middelpunt, dat irriteerde me. En hun muziek spreekt me totaal niet aan. De solo van Beyonce zal het -helaas- nog wel een tijdje volhouden, van de rest hoor je niks meer, denk ik |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
#care
|
een goed begin van de dag (y)
|
Jammer, ik wil mezelf toch wel een fan noemen!
Maar Beyonce is teveel het middelpunt geworden....bij hun wereldtournee zingt beyonce zowat 50% van het hele concert solo...en dan kunnen ze beter in hun eentje verder gaan! Beyonce snel vergeten?...die zal nog jaren scoren in showbizzland :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
hoera
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vond hun leuk en ik had hun 1e cd :)
|
hen
en ja, ik vond ze ook leuk. en beyonce solo vind ik gaaf. |
Ik vond ze net zo leuk als de grammaticale fout hierboven.
Edit: 2 posts hierboven. |
Oh wat jammer nou :rolleyes: ..
|
Citaat:
|
boeie,
Maar ik moet wel zeggen dat Beyonce goed kan zingen (y) |
Citaat:
Verder boeit het me geen ene flikker dat ze stoppen met zingen. Ze kunnen wel zingen, daar niet van, maar de muziek boeit me voor geen oorsmeer. |
boeienT
|
Dat is nou eens écht jammer :o
|
best jammer, ik kon hun muziek eigenlijk wel waarderen.
|
Ik kon hun clips wel waarderen.
|
Citaat:
|
Eindelijk ... :D
|
Throw stenen at them
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32. |