![]() |
n.a.v dat ene topic...
Waarom ga jij NIET naar een psychiater/psycholoog (o.i.d)?
Ts: omdat ik nog steeds op een uitkering -> ziekenfonds zit te wachten en er ook niet echt veel zin in heb (n) Ik kan namelijk wel duizende leukere dingen verzinnen om te doen dan zinloos ouwehoeren..."zo goed als zinloos" dan |
Omdat ik nog geen tijd en eigenlijk ook nog niet echt de moed heb genomen om wéér alles te gaan vertellen.
|
Omdat ik denk dat ik geen problemen heb die op te lossen zouden zijn met therapie. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Teveel gedoe.
Ik modder vrolijk nog een tijdje verder of zo:o |
Citaat:
|
Omdat het toch niets uithaalt. Ik heb niks om over te praten. En als ik al iets zou hebben, gaat het over deze rotte wereld en niet over mijn mankementen e.d.
|
eng
|
Omdat ik vind dat ik het wel zonder hulp kan. Dat valt redelijk tegen, maar ik ben te eigenwijs om eraan toe te geven. Dus. En omdat ik trouwens ook denk dat ik aan therapie niet zo heel veel heb. Omdat het probleem toch niet daar zit waar iedereen denkt dat het zit. Zegmaar.
|
Heb ik niks aan
|
Citaat:
|
Ik snap wel dat we hier op psychologie zitten enzo..maar zitten er echt zoveel mensen bij een psycholoog etc? verbaast me eigenlijk wel een beetje.
|
Nu niet meer, omdat het goed met me gaat en geen profesionele hulp nodig heb:)
|
Omdat ik daar ten eerste een verzekering voor nodig heb, ten tweede ik waarschijnlijk eenzelfde antwoord krijg als dat ik van iedereen om me heen al te horen krijg en ik er geestelijk toch niet zo heel veel op vooruit zal gaan? Ondanks het feit dat dit best dom is om te denken (het 'het werkt toch niet') blijf ik bij mn beslissing.
|
Citaat:
Ben je überhaupt niet verzekerd? |
koppig.
|
Citaat:
Verder snap ik sommige hun punt wel "het helpt toch niets". Maar zoiets moet je niet beweren tegen een Shrink, want anders wordt je meteen weer beschuldigd van depressief :s |
Citaat:
Maar goed, jij weet hoe ik er over denk. ontopic: ik heb wel eens bij een psyholoog gelopen, en dat was alleen maar goed voor me. ik had oduers die me er in steunden, dus geen probleem eignelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens geloof ik erin dat ik mezelf nog beter 10 jaar door het slijk moet slepen om hier bovenop te komen dan dat ik naar een psych (moet) gaan waar ik nieteens zoveel aan zal gaan hebben. |
Ik ga er nog niet heen omdat ik er nog niet over uit ben of ik wel wil.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16. |