![]() |
speurtocht
Speurtocht
Zoeken naar de sleutel van mijn hart Om een intrede te maken in mijn ziel Speurtocht naar de juiste woorden Om mij open te stellen voor jou Maar zolang je niet over de juiste woorden beschikt Om mij te kraken Kan ik je niet in mijn hart binnenlaten geej ajb even duidelijke kritiek, liefs opbouwende :p |
Ik ben niet zo heel goed in opbouwende kritiek, maar wil wel een reactie geven. Goed? :)
Ik vind het niet zo'n heel goed gedicht. Het is nogal cliché, niet origineel uitgewerkt terwijl het juist een onderwerp is waar je heel erg origineel mee uit de hoek kunt komen! Vooral de laatste zin is echt, nou ja ^^ Let trouwens op de hoofdletters, Word doet automatisch! Ik zou er dus nog even naar kijken, misschien kun je je woordkeus, zinsbouw ed. wat veranderen, dan word het meer 'een geheel' en misschien ook origineler (y) |
Ik ben het wel eens met Limaon (je kritiek is best opbouwend hoor;)). Het beeld dat je schetst is op zich best mooi, maar je uitwerking hiervan is te expliciet, te duidelijk: je beschrijft teveel, laat te weinig 'open'.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28. |