![]() |
ex?????wat moet ik doen???
hallow allemaal!
Ik zit een beetje met twee kanten ik zal et even uitleggen ik heb 2 jaar geleden gehad met een jongen ongeveer 2 maanden et was heel leuk enzow maar na die 2 maanden hebben we ruziej gekrege, vorig jaar zomer is et toen wel weer goed gekomen was gezellieh enzow noujha nu is et nog steeds wel heel goed we doen gewoon heel normaal tegen elkaar, maar sinds een paar dagen krijg ik steeds smsjes van Ik mis je,ik wil je enz enz, dat vind ik niet erg maar ik ben zo dom(of nii) geweest om terug te smsen dat ik em oook mis maar dat ik geen relatie wil omdat ik weet dat et na een maand gewoon weer ruzie word...maar ik mis em ook echt en et liefst zou ik bij em zijn enz ik voel me geesteklijk en vooral ook lichamelijk wel tot hem aangetrokken maar het probleem is dat ik bang ben voor ruzie,dat ik verslaafd word(hij blowt veel, ik ook maar ik denk dat als ik veel bijhem zou zijn het helemaal TE erg word!!) en me vriendinnen en andere vrienden mogen hem ook niet zo........... WAT MOET IK NOU DOEN????????? ik kan m ook nie alleen maar voor het sexuele gedeelte houden dat zou een beetje lulig zijn he! HELP MEEEE!!!!! |
Denk goed over je gevoel na en kijk dan of dat sterk genoeg is om de andere 'drempels' te nemen.
|
Laat hem lekker, zoek niet alleen iemand voor de seks, maar die je ook echt leuk vindt en ga in de tussentijd wat aan je spelling, grammatica en interpunctie doen :o
|
Om je vriendinnen hoef je het in ieder geval niet te laten, en lichamelijk zooi kan je ook zelf wel oplossen, dus het zou lullig zijn als je hem daar alleen voor zou gebruiken. Maar als je hem echt echt mist, dan moet je het gewoon doen, maar als er geen toekomst in zit zou ik het laten, want dat kost alleen heel veel energie etc.
btw. Schaaf je ABN eens bij, ik vind dit echt onleesbaar :| |
ja maarwat zouden jullie in zon situatie doen??
|
Normaal leren typen en hem proberen te vergeten, grote kans dat er toch weer ruzie van komt.
|
Citaat:
Proberen hem te vergeten, niet meer met hem omgaan, zeker geen seks meer hebben en kijken of ik iemand tegenkom die ik wel leuk vind. |
Citaat:
|
ten eerste moet je niet naar de mening van je vrienden luisteren, wat zij ook van hem vinden...jij vind hem leuk en over het blowen, je kan ook een relatie met iemand hebben zonder te blowen...vriendin van mij heeft een vriend die verslaafd is geweest aan blowen, in hun relatie heeft hij 4 jaar geblowd en zij niks..dus dat is aan jezelf...
en over die ruzies...dat heb je toch ook wel zelf een beetje in de hand...goede afspraken maken en elkaar duidelijk maken wat je van een relatie verwacht... |
Waar halen mensen toch het idee vandaan dat ze serieus worden genomen als ze op zo'n afgrijselijk belachelijke manier gaan typen? Ik snapte de eerste zin al niet; "ik zit een beetje met twee kanten"..
:confused: Poging: Laat die jongen, je twijfelt teveel. En als je afleiding nodig hebt, dan zou ik de tijd inderdaad vullen met (zoals WolterB al aangaf) het verbeteren van je spelling, grammatica en interpunctie.. |
Heeft er al iemand gezegd dat je normaal moet typen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En hebben die domme breezertjes soms geen t meer op hun toetsenbord maar en extra j of iets dergelijks?
Kom op, typ normaal, het zal vast heel hip staan in jouw ogen, maar het is natuurlijk gewoon dom en kinderachtig en dus bijzonder irritant. |
Je zegt zelf tochal dat je je vooral lichamelijk voelt aangetrokken...
Daarnaast ben je bang verslaafd te raken omdat hij blowd... Ga bij jezelf na of je dit nou echt slim vind * vast niet* en bedenk dan gewoon dat je het maar beter zo kan laten als het is en niets opnieuw moet proberen :) |
Ja en wat een onzin trouwens, dat zij verslaafd zou raken omdat hij blowt. Ten eerste weet ik eigenlijk niet eens of wiet/hash wel echt zo heel erg verslavend werkt. Ik bedoel, hij zit niet aan de heroďne ofzo.. En ten tweede, het zou wel heel stom zijn als jij dingen gaat doen omdat hij ze ook doet. Een beetje voor jezelf opkomen en je eigen principes aanhangen moet toch niet zo moeilijk zijn lijkt me?
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik had geen zin om te gaan slapen :o Vergeet hem trouwens. |
Ik moet zeggen dat ik zelf ook de lichtelijke neiging heb gehad om het verhaal te vertalen, maar nu heb jij het al gedaan. Gemenerd! Een beetje mijn fun afpakken! :P
|
Citaat:
Trouwens wat heb jij een verschrikkelijke avatar. :p |
Citaat:
|
nou en.. het gaat om het idee.. van de eerste 'onverbeterde' versie snapte ik niets van.. DuS bEdAnKt VoR Di VeRbEtErDuHH VeRsIII
|
oke oke SORRY dat mijn Nederlands zo Slecht was maar ik denk dat als jullie op een forum zitten ook niet alles in perfect nederlands schrijft of wel soms????
haha, maare ik vondet ook niet erg storend om zo te type! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gebruik alsjeblieft eerst even de zoekknop.. er zijn hier al zooo ontzettend veel topics over...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ilsuuuuh, ik denk dat je die jongen maar gewoon moet laten gaan, als je er zelf al zoveel twijfels bij hebt... |
ik zou naar die ex van je toegaan, hem vastbinden op het bed en daarna over hem heen poepen. dus.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35. |