![]() |
Wat geeft jou een kick?
Van wat gaat de adrenaline in je bloed sneller stromen? Bij wat denk je "dit is echt kicken, life is great!"?
Bij mij: * rollercoasters, vooral door de snelheid dan (maar niet in auto's :nono: ) * een bangelijk goed examen afleggen * sporten * passie |
Zondag abseilen van de Euromast :D
|
'passie'
Vet goede muziek, of het nu spelend of luisterend is. |
Citaat:
Verder ook alles wat met snelheid te maken heeft. Sporten en examens afleggen niet bepaald. Oja en concerten ook. |
Citaat:
|
Een goed boek, goede film of goede game.
Of een goed resultaat voor een tentamen wat ik eruit heb moeten persen. Dan mag ik graag een paar borrels toosten. |
duosprong (y) zou ik meteen weer willen doen
|
Mezelf (y)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
- "He, gaan we parachutespringen?" - "Oké!" Wel even stressen, hoor, als je eruit moet springen :) |
Citaat:
|
Rollercoasters
En (internationaal) basketballen: Toen ik met mijn basetbalteam in de VS moetst basketballen... 3.500 mensen aan publiek! Dat is echt mijn grootste kick ooit geweest! :eek: :eek: :eek: :eek: |
I get no kick from champagne
Mere alcohol, it doesn't move me at all So tell me why should it be true That I get a kick out of you Some like the bop-type refrain I’m sure that if, I heard even one riff It would bore me terrifically too But I get a kick out of you I get a kick every time I see you standing there before me I get a kick though it’s clear to me, you obviously do not adore me I get no kick in a plane Flying too high with some gal in the sky Is my idea of nothing to do Yet I get a kick out of you (Musical interlude) I get a kick every time I see you standing there before me I get a kick though it’s clear to me, you obviously do not adore me I get no kick in a plane Flying too high with some gal in the sky Is my idea of nothing to do Yet I get a kick Yes, I get a kick Yes, I get a kick Out of you -Frank Sinatra: 'I get a kick out of you' |
Citaat:
|
Mijn vader.
Ha ha ha. Nee, on-topic: Eh... niet veel eigenlijk. |
Passie (= sport)
Gewoon beseffen dat ik blij/ gelukkig ben. :D Laten we hopen dat t zo blijft. |
Vervelende mensen zo ongelooflijk afzeiken dat ze zich uit de voeten maken. (y)
|
voetballen
flink ouwhoeren op een avond iets doen wa ik niet wil |
De Goliath! (y) Pff was vandaag in Walibi World en die was écht kicken :)
En een mooie actie maken in een basketbalwedstrijd en daaruit scoren :o |
Muziek.
Examens goed afleggen. Angsten overwinnen. |
trainen/wedstrijd.
auto-rijden (op mijn manier) |
muziek
lezen dat je geslaagd bent :D |
Citaat:
|
Van mooie recitaties vooral. :)
|
Als ik op een haar na, net niet wordt plat gereden door een auto
|
rollercoaster etc
vuurwerk sporten |
t laten zetten van een piercing :D
|
Ik ben emotieloos.
|
Ingezonden brieven in de Telegraaf. :)
|
- Moeilijke piste af skiën.
- Iets doen wat ik eigenlijk niet durf. - Toneelvoorstellingen doen voor grote groepen publiek. |
-achtbanen
-hoogte -snelheid -zenuwen |
|
Citaat:
|
Citaat:
Sinatra heeft het nummer bekend gemaakt, mag ik toch wel zeggen. is er iemand buiten jou die weet van wie het nummer dan wél oorspronkelijk komt? Want ik zou het niet weten. |
Ga op onzin bitchen.
|
Citaat:
|
Geert Wilders die zich volkomen belachelijk maakt bij het debat :)
|
Parachutespringen (ga ik ooit doen)
Tot-over-de-oren-verliefdheid Rugbyen (vooral als 't goed gaat dan :p) |
Citaat:
|
Als ik nollieflips van een 8-stair probeer, dan voel ik me pro.
|
Bij een theaterstuk van een percussiegroep. Maakt niet uit welke, Japans of drumpercussie. Dat is anderhalf uur je adem inhouden en je hart uit je borst voelen bonken.
Dat is echt fan-tas-tisch! dinsdag weer, dinsdag weer, dinsdag weer (l) En een goede djembeles of dansles. En flirten als je verliefd bent :D |
- Lekkere muziek
- Alle doelpunten van MVV |
- Gevoel van snelheid
- Mooie films / muziek. - winnen met sport - Alle dingen die op het randje net wel lukken waarvan ik dacht dat het nooit zou gaan. |
Citaat:
|
- sport
- rollercoasters - mezelf overtreffen |
Citaat:
:rolleyes: |
Fiets.
|
Citaat:
|
- doelpunten van GRA
- iemand keihard afblocken :bloos: |
-Goede seks
-Achtbanen -Op vakantie in hippe nachtclubs zijn (vreemd genoeg) -Ownen in games -Flirten -Goede muziek |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:51. |