![]() |
Mix een leeuw en een tiger
En je krijgt dus deze Liger,
Grootste levende katachtige, hoe vet is dit beest :cool: edit: foto linkt niet echt door, volg deze link maar http://www.snopes.com/photos/animals/liger.asp#photo |
uhh ja:|
|
haa foto linkt niet echt door zoals het zou moeten :D
|
hahah gaaf zeg..:D dat dat bestaat..:)
|
wow wat een reuze-beest zeg!! Hij mag ook wel is een dieetje volgen volgens mij :D ....
|
Das nog eens wat anders dan dat poemaatje op de veluwe :P
|
Wow, dat beest is mooi :eek: En groot.. :p
|
Haha precies! Ik vind het trouwens wel zielig dat ze hem neerschieten.... Kunnen ze geen andere oplossing bedenken ofzo?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja. Zielig vboor die poema. Ontopic: Wat een prachtbeest. Hoe is dat gelukt leeuw met een tijger? Kan toch niet?
Zelfde dat je een aap met een mens doet :confused: Stoer dat die vrouw er zomaar op durft te zitten. Nee zet er maar vioor mij een stuk tralies ervoor. |
Ze gaan hem nu gelukkig verdoven.
|
Wat een gaar beest (n)
Veelste groot lichaam voor zo'n beest. Bovendien is het niet natuurlijk, en ook niet helemaal gezond. Sowieso: zo'n nakomeling is nooit vruchtbaar. Gelukkig :) |
:eek: wat is dat beest groot..
wel mooi om te zien, maar ietsje lomp gebouwd (vind ik) |
IDD vreemd gebouwd: Zware lichaam maar korte beentjes :confused:
|
"De lijger." Ja, dat klinkt echt als een angstaanjagend beest :D
|
Schitterend beest echt prachtig..
Die poema loopt er trouwens waarsch al sinds 1997, die is zo slim ondertussen die laat zich echt niet vangen ofzo. En als ze m wel vangen, wat willen ze dan, opsluiten? Dat beest is alle vrijheid gewent, gaan ze m in n kooitje zetten... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24. |