![]() |
stelling!!
hoi we moeten debateren op school en nou hebben wij de stelling: vrijheid van meningsuiting zorgt voor afstand tussenalochtonen en autochtonen
wat vinden jullie daar van? groetjes denise |
Ik vind het een slechte topictitel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een debiele stelling. Hoe kun je hier nou zinnig op antwoorden?
|
zeg dit is ook een soort van vrijheid van meningsuiting maar hoor toch liever gewoon jullie mening over mijn topic en ik doe ook zelf mijn huiswerk wil alleen weten wat andere mensen ervan vinden om het te versterken
|
het is een domme stelling, sorry het slaat gewoon nergens op.
doe dan: inperking van vrijheids van meningsuiting zal leiden tot meer integratie tussen allochtonen en autochtonen. (verwijzend naar de eerdere voorstellen om bijvoorbeeld godslastering te verbieden) |
debiele stelling, je moet wel heel creatief zijn om dit soort onzin te bedenken.
|
Citaat:
|
Citaat:
En heb je zelf al wat bedacht? Zo ja, deel dat eens met ons. Zo nee, vraag om een nieuwe stelling. :) |
tussenalochtonen??
wat is dat?? zijn dat belgen?? Limburgers?? Friezen?? ja. Kijk maar naar wat er met theo van Gogh gebeurde |
lijkt me duidelijk dat de media een rol spelen bij het naar voren brengen van een negatief beeld van allochtonen, hetgeen een gevolg heeft in de samenleving
Dan nog is je stelling en topictitel banaal. |
Ik vind dat dit naar het huiswerkforum hiervoor moet.
En idd, slechte stelling. |
ik heb de stelling niet zelf bedacht hoor dat heeft school ons gegeven dus daar kan ik niets ann veranderen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het een lastige stelling daarom vraag ik juist wat jullie ervan vinden
ik vindt zelf dat het sinds een tijd wel zo is want sommige uitten hun mening te extreem en daardoor krijg je weer nare berichten. en daardoor worden mensen weer bozer en bozer en zo gaart het heen en weer tussen alochtonen en autochtonen en zo krijg je toch afstand tussen elkaar. zelf heb ik er alleen niets mee ik ben zelf nederlands en ga met mensen om van allerlei culturen. groetjes denise |
Citaat:
|
Citaat:
zie reply mark almighty |
Citaat:
|
Tuurlijk, elkaar een beetje voor dingen uitmaken, want dat is vrijheid van meningsuiting, maar het moet kunnen.
|
Intrigerende redenatie. :|
|
Citaat:
Nee serieus, ik zou een andere stelling vragen, want deze valt haast niet te verdedigen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |