![]() |
Ken je die mop van die mummie? Inge....
Welke mop is zo flauw dat ie juist leuk is, volgens jou??
Mijn topictitel vind ik geen leuke mop, maar een toppertje blijft: Springt een Belg in de lucht. Springt ie mis. :o |
Hoe haal je een nijlpaard uit de sloot?
Spoiler
|
Citaat:
|
Hehe geweldig. Ik wil er meer :o
|
Wat gebeurt er als je een gele steen in het water gooit?
Spoiler
|
Wat moet je doen als een Belg een handgranaat naar je gooit?
Spoiler
|
Het is geel en het prikt?
Spoiler
Liggen twee bananen naast elkaar in bed, zegt de ene tegen de andere, Kun je even recht gaan liggen? En alle etenswaarmopjes uiteraard:) Leuk topic!! |
Staan een paar mensen op de bus te wachten.
Zegt de buschauffeur: 'Ey ga eens van mn bus af!:mad:' ... |
De topictitel klopt trouwens niet. :o
|
Waarom niet? :confused:
|
Lopen twee Belgen over straat, zegt de een tegen de ander: 'mag ik nou eens in het midden lopen?'
|
Citaat:
"Uit je topictitel moet duidelijk blijken wat het onderwerp van het topic is en indien het onderwerp dit niet meteen duidelijk maakt, ook de vraagstelling." Er is een keer een hele heisa over geweest en je denkt toch niet dat ik die mensen bespaar? :evil: |
Hoe heten Bassie en Adriaan in het Duits?
Spoiler
|
Als een aap in zijn ene hand 20 bananen heeft en in zijn andere hand 25 bananen, wat heeft hij dan?
Spoiler
|
Er komt een man bij de dokter. Zegt die dokter: 'Fijn, ruim je het ook zelf op?'
|
Er ligt een vis op het bospad. Komt de boswachter er aan gelopen die zegt: "Zo zo".
Zegt de vis: "Nou en?" Ik geef toe dat ik 'm zelf ook niet begrijp :o |
Het is zwart en als het uit de boom valt, is je kachel kapot....
Spoiler
|
Waarom is een konijn?
Spoiler
|
Ik ben wel op dreef zeg...de ene na de andere flauwe mop borrelt ineens bij me omhoog :D Nog eentje om het af te leren:
Vliegt een duif over een wei, en roept 'roekoe roekoe'. De koe die in de wei staat roept terug: 'roeduif roeduif' |
wat krijg je als je poep omdraait
Spoiler
|
Staan 2 Belgen voor het stoplicht
Zegt de een "tis groen" (ander: ) "een kikker!" Er komt een vis bij de dokter zegt de dokter: "ah ik zie het al, uit de kom" |
Al jullie Belgenmoppen, maar dan met Nederlanders in de hoofdrol.
|
Er vliegen twee vliegen door de lucht. Zegt de één tegen de ander: "pas op, een muur van betoink!"
Het is geel en je kan er tegen stampen?
Spoiler
Het is groot en groen en als je het in je oog krijgt, doet het pijn?
Spoiler
Het is oranje, hangt in een boom en roept "ik ben een appelsien, ik ben een appelsien"?
Spoiler
Wat zegt een homoseksuele uil?
Spoiler
Nog flauwer: het is rood en vliegt door de klas?
Spoiler
En wat Perfectme zegt... :o |
Bert en Ernie liggen in bed:
* "Bert? Bert? Ik heb een banaan in mijn oor!" - "Dat is geen banaan, Ernie..." Waarom dragen nonnen geen BH?
Spoiler
Ow ja, en nog enkele hele groffe, don't blame me... Wat moet je doen als iemand een epileptie-aanval krijgt in bad?
Spoiler
Wat moet je doen als je schoonmoeder op je af komt gewankeld?
Spoiler
Waarom heeft een douchekop 11 gaten?
Spoiler
Hoelang houdt een marokaanse vrouw haar kak in?
Spoiler
Hoe wordt een melaatse geboren?
Spoiler
|
Loopt een kip tegen de muur. Tok.
Valt een eend van het dak. Kwak. Maar dit is toch wel de beste mop ooit: Een duif land naast een koe in de wei en zegt 'roekoe.' Zegt de koe: 'roeduif'. |
Ik vind de meeste moppen maar flauw.
|
Citaat:
|
Lopen 2 kitesurfers over straat, zegt de één tegen de ander:
Spoiler
|
Wat is een melaatse in een zwembad?
Spoiler
Wat is een Turk bij een beerput?
Spoiler
Wat is Alice in Wonderland in Turkije?
Spoiler
|
Staat een pyromaan bij een wegrestaurant... weg restaurant.
Staat een autodief bij een autoweg... auto weg. |
Citaat:
|
Wat is het verschil tussen een krokodil?
Spoiler
Dit is neit echt flauw, maar hij s gwoon grappig :D Hier liggen we bij ons thuis dus gwoon helemaal dubbel om (y) :cool: |
Mijn all time favorite staat er nog niet tusse:
Loopt een man door de woestijn en die vind een kameel, maar de kamel vindt van niet. |
Citaat:
|
* Tis geen machiene?
Nietmachine * Wat is het verschil tussen een nietmachine en een naaimachine? een nietmachine niet en een naaimachine niet. * Tis rood en t zit in een boom? een tpg postautootje dat uit de bocht is gevlogen. * Komt een vis bij de dokter, zegt de dokter: o ik zie t al, uit de kom. * Komt een skelet bij de dokter, zegt de dokter: had je niet wat eerder kunnen komen? * komt een skelet bij de tandarts, zegt de tandarts: je tanden zijn prima, maar je tandvlees... * Hoe noemen ze hitler in het russisch? Schoprotdiemof * hoe noemen ze hitler in het hongaars? Maakafdiegek * hoe vangt een koe een haas? hij gaat op de grond liggen en doet het geluid van een worteltje na... WHAHAHAHAHAHA! :p |
Zit een man aan de bar, zegt de barkeeper: "Blijf daar eens af!"
Staat een man op de bus te wachten, zegt de chauffeur: "Kom daar eens vanaf!" Komt een man bij de dokter, zegt de dokter: "Ruimt u het zelf even op?" Enzovoort... :p |
Het is geel en blauw en als je het in je oog krijgt ben je dood.
Spoiler
|
Als je 10 minuten onder deze plant staat ben je dood.
Spoiler
|
Hoe heten Bassie en Adriaan in China?
Spoiler
Komt een man bij de dokter. Zegt de dokter: "ruim je het zelf op?" |
Tis groen en het springt
Kermit de kikker Tis groen en het plakt Kermit de sticker Tis groen en wacht je op achter de bosjes Kermit de Ripper Tis bruin Kermit de nikker Tis groen en het heeft een handtasje Kermit de flikker Tis groen en het heeft een haar in z'n mond Kermit de likker |
Citaat:
Kermit de Snicker... |
Tis groen en tis overreden.
Kermit is dood. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat is sneller: een haas of een konijn?
Spoiler
wat is het verschil tussen een boom?
Spoiler
|
Waarom draag je 's winters een sjaal?
Spoiler
|
Citaat:
|
Die absurde humor toch.
|
Waarom staat een ooievaar altijd op 1 poot?
Spoiler
Waarom kijkt de molenaar 's ochtends uit zijn raam?
Spoiler
|
Het is rood en het vliegt door een Chinees restaurant.
Spoiler
Het is wit en hangt aan de muur in hetzelfde Chinese restaurant.
Spoiler
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19. |