![]() |
Ideeën
Ik wil weer eens met een nieuw verhaal beginnen, aangezien mijn recentste verhaal tot een einde loopt (na zo'n 70 pagina's)
Maar ik heb eigenlijk geen idee wat voor een onderwerp ik dit keer moet nemen. Ik heb al een autobigrafie geschreven, een horrorverhaal, een drama..... Maar nu.... Ik heb echt geen ideeën meer. Wie o wie kan mij helpen??? Alvast bedankt! |
een blijspel
|
:confused: :confused: :confused: :confused:
|
of een klucht
|
en nu iets serieus..........
|
dan doe je dat
|
Dit slaat toch een beetje nergens op? Iedereen kan wel een genre gaan noemen maar dat kun je zelf toch ook wel verzinnen?
Komedie, thriller, pschylogisch, allegorie, sprookje, whatever? |
laat ik het dan anders opstellen......
een thema met ideeën erbij...... Zo beter :confused: :confused: |
Ga maar toneel schrijven
|
Zie ik het goed op de volgende manier?
Jij wil dat iemand jou een genre voor een verhaal geeft, met daarbij een thema en ideeën. Is het dan niet het verhaal van iemand anders, i.p.v. het jouwe? |
Natuurlijk niet. Als je op school een opstel schrijft over een verplicht onderwerp, van wie is het opstel dan? Van jou of van de opdrachtgever?
|
Van jou, maar niet helemaal. Je bent door iemand anders op het idee gekomen (of niet natuurlijk, maar dat terzijde). Ik bedoel, als ik ergens door geïnspireerd raak, dan vermeld ik dat ook vaak bij mijn verhaal... Ok, dat is een beetje offtopic.
Ontopic: Schrijf over een kleuter die van zijn wipwap afvalt en dan gaat huilen en dan stort een parachute neer op zijn hoofd en dan zijn ze allemaal doet. En dat in een komisch verhaal, en het kan. :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33. |