![]() |
James Blunt
Zijn er nogmeer mensen verliefd op zijn muziek? Ik downloadde pas gister n album van m, echt super muziek :) Lekkere teksten en goede en chille deuntjes
|
verliefd zijn is voor homo's.
|
Dat soort opmerkingen ook
|
blunt...blunt...uhm...blunt...nee...of toch?
....mmm.... nee... ik heb wel zin in een blunt eigenlijk.. (y) |
Ik ken maar een nummer dankzij 3voor12 (3fm). Maar ik was van plan om het album te gaan downloaden. Nou alleen nog maar hopen dat het wat is.
|
You're beautiful is een mooi nummer.
|
erg mooi!
|
Ik vindt You're Beautiful en Cry de beste nummers :)
|
Citaat:
|
Ik ken alleen 'You're beautiful', via 3FM. Dat is wel een mooi nummer, ja.
|
jaaaaaaaaaa, ik vind zijn muziek geweldig! :D alleen bijna niemand kent hem.. :confused:
|
Heb eergisteren heel zijn album gedownload.. Machtige kerel :).. Goodbye my lover is wondermooi..
Maar zijn mooiste single heeft hij nu toch wel uitgebracht.. Hij is niet zooo goed als ik verwacht had.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"James Blunt op de mic en je weet ik maak mijn naam waar // Ik rook meer joints dan dat er krullen zitten in je schaamhaar" ??? Dat stukje ken ik :) |
ik ben verliefd op de teksten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het een beetje saai, maar sommige liedjes zijn nog wel leuk.
|
heeft wel wat leuke nummers
|
|
Goodbye my lover....(Y)
|
you're beautiful hoor ik elke dag op radio 2, leuk lied ja.
voor de rest ken ik er eigenlijk niets van. |
Citaat:
|
beter houd hij zo snel mogelijk zijn smoel :)
|
zn stem past totaal niet bij hoe hij eruit ziet....heel vaag effect :d verder is het niet mijn stijl en zap ik weg
|
Vind 'You're beautiful' echt een geweldig nummer en de rest van zijn album is wel goed :) . Vooral zijn teksten zijn mooi :o .
|
Als je hem zo goed vindt waarom koop je zijn album dan niet ipv het te downloaden?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:12. |