![]() |
Muddy Metal Meeting
cha0s en ik vinden dat het tijd is voor een nieuwe meeting, het is immersch kænker lang geleden.
Een meeting zou geen meeting zijn als het geen thema had. Het thema is een lid waar wij allen van houden alsof het ons eigen Jehovakerkje op Texel is: Muddy. Dus gaan we meeten. In Nimwegen, waar deze koene riddert kekke tracks fixed. Hopen dat hij zelf ook even langswipt om wat kekke vocalen neer te leggen met fl3x0r teksten waar iedereen zichzelf in kan terug vinden. Toevoeging van ome cha0s: Er is éénen dagplanninck. Zoals daar zijn: het zuipen in het Goffertpark, het stalken van Muddy's m00der en het onveilig maecken van den straeten van Nimweegen. Dus. Wat: Muddy Metal Meeting Waar: Nijmegen Wanneer: Dat gaan we bespreken alsof het een spoeddebat is over Donner en wat TBS'ers. Motto: Als ware Muddy één ware J. Schippers. |
ik ben voor, maar da's logisch.
|
Ja, helemaal top.
Muddy, ik ben nog steeds geheel de jouwe! |
Ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
|
Dit wordt gaaf (y)
|
wanneer is het?
|
|
van 'scootgirl'
|
als er maar bier is :P
|
Citaat:
"evillaugh" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
komen jullie mij ophalen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik laat me totaal verassen :) zolang ik maar wordt verwend :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hey nijmegen is hier om de hoek.
Dus ik kom! |
Citaat:
ik vertrouw dat zaakje niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Das kut he je linkin park fanzine niet meer kunnen krijgen.
|
hey maar ik kom morgen wel weer verder praten, ik ga zo'n beetje slapen, ik moet 7 uur weer op (y)
|
Citaat:
|
omfg
Maar goed. Datum iemand? |
nou roeleboel, stel eens wat voor!
|
prrrrrt
|
Begin augustus.
Dan ben ik terug uit Zweden en is het nog voor Sziget. |
Citaat:
|
We reizen nu dus met z'n allen bij carn vandaan naar Muddy!
|
Dream Theater DVD's kijken met de m00der van muddy.
|
Ik zeg harder wordt het niet!
|
muddy metal meeting topic:
Totaal aantal posts: 36 Gebruiker Posts Unique Clone 14 Ufke 7 G-Lo 4 MetalliCat 4 cha0s 3 Carn 3 Master of Puppets 1 nog wat interessante statistiekjes! |
ik heb een auto, ik zeg we kidnappen muddy tijdens de carn meeting, doen hem zo'n sm-bal in zijn mond en binden hem naakt in de voortuin bij iemand aan een boom en bellen aan.
ganz spitze zeg ik je. |
als ik kan kom ik wel. Misschien niet leuk bij dat Rockin' Park geouwehoer?
|
Doet me een beetje denken aan het Numetal 2002 festival wat Friseau, sukkelgirl en ik gaan organiseren. :(
|
Citaat:
|
dan wil ik wel dat muddy gaat optreden
ik wie die lidewij diss wel eens live horen |
Citaat:
|
ik ben waarschijnlijk ook wel vcan de partij.
|
In, of course.
Al was het maar om de grote baas van Kvlt Promo Grrrl in het echt te ontmoeten. |
Citaat:
|
Muddy naakt met een sm-bal in zijn mond vastgebonden aan een boom... dat lijkt mij nou wel wat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59. |